אהבה במחנה קיץ ~ פרק 8

היום יום הכיף שאני, עדן, דוני וסטיב קיבלנו. יואו זה כ"כ בא לי בטוב אחרי כל מה שהיה אתמול, אני צריכה קצת לשכוח מהכל..
כמו שאמרו לנו, התייצבנו ב-8 בדיוק בכניסה לקמפוס.
שמתי עליי מכנס קצר שחור וגופיה לבנה, נעלי ספורט של אדידס שחור לבן והבאתי בתיק בגד ים ובגדים להחלפה.
פגשתי את דוני, סטיב ועדן שכבר היו שם.
לירון וליאורה הגיעו, וגם המדריכה של הבנים- סוזן.
"טוב אז ככה, עכשיו תעלו על מונית וניקח אתכם לטיול של יום שלם על ספינה שתהיה רק שלכם! בריכה, ג'קוזי, אוכל- הכל! ורק שלכם! תהנו!" חיכה סוזן.
הייתי הכי מאושרת בעולם!!
"יום שלם רק לשנינו.." דוני לחש לי. חייכתי אליו.
לירון הסתכל עליי וחייך.
"אתם באים איתנו?" שאלה עדן.
"כן, ליאורה ואני מלווים אתכם. סוזן צריכה להישאר פה כי יש לשאר התלמידים פעילויות אחרות והיא הרכזת.. הבנתם?" אמר לירון.
עכשיו הבאסה חזרה.. לא רציתי שהוא יבוא, בכלל לא. 
"יאללה נוסעים?" חייכה ליאורה וניכנסנו לשני המונית שחיכו לנו.
יצא ככה שאני ודוני נכנסנו במונית עם לירון, ועדן וסטיב במונית עם ליאורה.
"הוא לא מבין עברית נכון?" שאל אותי לירון כשהתחלנו לנסוע.
"לא.. למה?"
"כי אני רוצה לומר לך שאתמול מאוד נהניתי.. מאוד.." חייך.
"גם אני. .אבל. .הוא נדבר על זה בהזדמנות אחרת.. דוני מרגיש לא בנוח.." אמרתי.
"אתם מדברים עליי?" שאל.
"לא" צחקתי.
הגענו לאחר כמה דקות למין חוף, נמל כזה, לא יודעת בדיוק מה D:
"הנה הספינה תיראו!" אמרתי כשיצאנו מהמונית. היא הייתה מהממת, גדולה וכולה רק שלנו ליום שלם!
לקח לנו בערך רבע שעה עד שאירגנו את הכל ומיד נכנסנו לספינה.
היה בה הכל! בופה עם כל המאכלים הכי טעימים שיש, שתייה מכל הסוגים האפשריים. בקומה התחתונה, בר ריקודים ולמעלה בריכה וג'קוזי!!!
"אני בהלם!" אמרתי.
"הלכתי להחליף לבגד ים" צרחה עדן והלכתי יחד איתה.
"אנחנו נחכה לכם פה" קרץ לי דוני.
"אז מה.. יש בינך ובינו משהו?" שאלה עדן.
"ביני ובין דוני?! ממש לא.." אמרתי.
"בינך ובין לירון" אמרה.
"לא.."
"ראינו אתכם אתמול.. טוב שלא התמזמזתם כל הסרט. כל שניה דור עושה לי תיראי את הזוג הזה מקדימה איזה חמודים הם וזה.. ובסוף ראינו שזה אתם. אני הייתי בהלם, והוא בכלל חשב שהוא מדמיין.. הוא סיפר לי שהוא קבע איתך לבר או משהו.. ואמרת שאת לא יכולה.. בקיצור חמודה שלי יצאת ממש מגעילה" אמרה וסידרה את שיערה.

"מישהו ביקש את הביקורת שלך?! על זה אני ידבר עם דור ולא איתך.." אמרתי. היינו מוכנות. הבגד ים החום שלי היה פשוט מהמם, פיזרתי את שיערי שהתנופף ברוח, ושמתי את משקפי השמש שלי. עלינו למעלה, לבריכה. בשנייה שעלינו…

7 תגובות


תגובות (7)

תמשיכי

12/01/2014 11:36

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי זה מושלםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12/01/2014 11:44

דיי אומייגאדדד פליז תמשיכי מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מתה אם אין המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12/01/2014 12:56

עוד 4 תגובות ממשיכה <3

12/01/2014 13:12

תמשיייכיייייייי

12/01/2014 13:36

קראתי את כל הפרקייייים! שום 7 תגובות , את ממשיכה מיייייד! שמעת?!

12/01/2014 13:54

ממוושללםםם תמשיכיי
אמן היא תהיה עם דור בסוף :)

12/01/2014 14:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך