אוהבים?תגיבו ואני ממשיכה

אהבה במרדף פרק 3

12/06/2012 1049 צפיות תגובה אחת
אוהבים?תגיבו ואני ממשיכה

-נקודת המבט של אליס-
הוצאתי מין המזוודה את המסמכים וראיתי שמבצבץ מבין הניירת מין ציפ קטן.
הלכתי למחשב המשוכלל שלי והכנסתי את הציפ לכניסה של דיסק און קי ופתחתי את הקובץ
ראיתי שם את כל הדברים שנזקקתי להם,אמרתי לעצמי "בטח זה הוא לא רצה להביא"
והבטתי בנתונים "יש לי הרבה עבודה" חשבתי והתחלתי לעבוד.
עברתי על כל סידורי האבטחה שלהם מי גלאי התנועה המתקדמים עד השומרים שכל עשרה דקות עושים סבב בדיקה.
אחרי רישומים ותכנונים רבים הגעתי למסקנה שאצטרך לעבור את הגלאי התנועה בתוך ארבע דקות ואז למהר הם חומרי הנפץ ולקחת את היהלומים השחורים ולברוח.
לאחר שסיימתי התקשרתי לחמש האנשים שמשתפים פעולה איתי,הצוות שאבי הוריש לי.
"היי" אמרי וכולם ענו ביחד "הי המפקדת" חייכתי לעצמי שהם אמרו מפקדת.
"תשמעו אני צריכה תבואו לחדר הסודי בדירה שלי לדיון" ואחד מאנשי הצוות,שמו רוי אמר "בסדר אנחנו בדרך".
הלכתי בינתיים להתארגן לפני שהבנים יגיעו,יצאתי מהחדר המשוריין שלי והלכתי לחדרי וניגשתי לארון.
בחרתי ללבוש סקיני גינס בהיר וגופיית סבא ומעל ווסט שחור ונעלי אולסטר שחורות.
שהם הגיעו הם דפקו על הדלת ורצתי לפתוח להם.
חמש הבנים,בסביבות גיל העשרים עמדו בפתח דלתי,רוי נכנס ראשון ונתן לי נשיקה על הלחי ואמר "את נראת טוב היום" וחייך חיוך מבסוט וצחק לאחר מכן נכנסו אדם,אלכס,דניאל ועומר .
כל אחד מהם היה יפה תואר ושריריים,רוי היה בלונדיני הם עיניים כחולות כים,אדם היה הם שיער שחור ועיניים שחורות,דניאל היה הם שיער אדמדם ועיניים ירוקות,אלכס ועומר היו תאומים בעלי שיער חום ועיניים ירוקות-כחולות.
לאחר כמה דיבורים נכנסנו לחדר המשוריין וישבו סביב השולחן הגדול והתחלנו לתכנן את השוד.
"תשמעו השוד אמור להיות תוך עשר דקות ולעשות בדייקנות רבה,הבנתם?" אמרתי וכולם ענו בחיוב לאחר מכן הראיתי להם את המצגת וכל הדברים על השוד ואחר כך הסברתי להם מה עושים
"רוי תשיג לי חומרי נפץ שעושים נזק אבל שקטים וגם אתה ואדם תתלוו אלי למשימה הבנתם"?
כן" אמרו רוי ואדם ועומר ואלכס אמרו "מה אנחנו נעשה?" והשבתי "תשיגו לי חוטים ומשבש חיישנים וכמובן תישארו במלון ותדווחו לי הם תראו משהו חשוד במצלמות"
ולבסוף דניאל אני צריכה שתכין לנו דרך מילוט" והוא אמר "סבבה אליס".
"סיימנו את הפגישה" אמתי והוספתי "מישהו רוצה לאכול?" וכולם צקו "כן אנחנו מתים מרעב"
יצאנו כולם מהחדר המשוריין ואני פניתי למטבח והם פנו לסלון לראות טלוויזיה.
החלטתי לבסוף אחרי מלא התלבטויות להכין ספגטי,הוצאתי ספגטי מהחבילה והכנסתי אותם לסיר רותח ובזמן שהם התבשלו התחלתי להכין את הרוטב,קצצתי בצל ושום וטיגנתי אותם והוספתי לעגבניות,התחלתי לערבב את הכול שפתאום הרגשתי שמישהו מחבק אותי מאחורה והסתובבתי מהר וראיתי את רוי מביט בי.
"הי אהובתי" הוא אמר והבטתי בו ואמרתי "רוי הם פה" וסימנתי על הבנים שראו טלוויזיה
"מתי נספר להם?" הוא שאל אותי ועניתי "מתי שהוא אבל עכשיו תתרחק ממני שלא יראו אותנו ביחד"
"בסדר בתמורה לנשיקה" הוא אמר ונתתי לו נשיקה על השפתיים והוא התרחק.
חזרתי לבשל ושאוכל היה מון הגשתי להם והם אכלו כמו חזירים,לאחר שסיימו כולם הלכו חוץ מרוי שנשאר בתירוץ "רצה לדבר איתי על המשימה".
הוא התקרב אלי והצמיד את גופי לגופו ולחש לי "אני אוהב אותך" ונישק אותי בלהט אבל הלכתי לאחור והוא שאל אותי "מה קרה?" ועניתי "סתם לא מרגישה טוב כל כך"
"טוב אז לכי לשכב ואני יכין לך תה" הוא אמר ופנה למטבח.
האמת לא כאב לי בכלל פשוט אני לא רגילה שאומרים לי אני אוהב אותך וכל זה כי אני לא מוכנה למחויבות,אני מפחדת לפגוע בו ועוד יותר מפחדת להיפגע.
נשכבתי על הספת עור שלי והוא הביא לי תה,שתיתי את התה והוא נשק למצחי ואמר
"הזמנתי כרטיסים ללונדון ובנוגע לנשקים וכל הציוד מצאתי ידיד שיעביר לנו אותו בחשאי"
"תודה" אמרתי לו ונרדמתי.
שקמתי בבוקר ראיתי שנרדמתי מחובקת לרוי והוא עדין ישן.
הוא היה חמוד כל כך,כמו תינוק.
הלכתי לחדרי בשקט וארגנתי את המזוודה הם שמלות הפאר שלי למסיבה היוקרתית ואת הבגדים היום יומיים שלי.
לאחר מכן הלכתי לחדר הסודי וארזתי את הנשקים ואת החומרי נפץ שהגיע אתמול בלילה ואת חליפת העור השחורה שלי והמסכה.
לאחר שסיימתי לארוז הכול הערתי את רוי ואמרתי "קום יפה שלי,אנחנו נאחר לטיסה ועוד צריך לעבור בבית שלך כדי לקחת בגדים" והוא יתעורר במהירות ועזר לי לסחוב את המזוודות למכונית שלי.
הפעם לקחתי מכונית גדולה בשביל כל החבורה ויצאו לדרך,לקחנו את המזוודה מביתו ואספנו את כולם.
לאחר מכן נסענו לנמל התעופה ורוי לקח את המזוודה הם הנשקים והכול לחברו שהעביר את הכול בלי שאפחד ידע בתמורה לסכום סימלי.
עלינו למטוס ואני ישבתי ליד רוי שנרדם כמו כל שאר החבורה.
בינתיים הוצאתי את האיפון שלי והתקשרתי לרוזה ואמרתי לה שאני לא היה כמה ימים בבית .
לאחר השיחה הם רוזה נרדמתי הם שירים …..


תגובות (1)

ממש יפה תמשיכי

12/06/2012 12:19
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך