I.L.B
נראה לי שהכתיבה שלי כבר לא ממש טובה.. :\
אני מעלה סיפורים ובקושי קוראים..אני פשוט רוצה לדעת אם שווה להתמיד בזה..

אהבה בסגנון ספרדי המשך 13

I.L.B 13/01/2013 1006 צפיות 5 תגובות
נראה לי שהכתיבה שלי כבר לא ממש טובה.. :\
אני מעלה סיפורים ובקושי קוראים..אני פשוט רוצה לדעת אם שווה להתמיד בזה..

"יש לי את כל הזמן שבעולם הרי את לא הולכת להיעלם לי.." הוא אמר בחיוך והתקדם אל עבר המחסן הרעוע בזמן שרוז חזרה מוקסמת אל תוך הבית ואחזה במזוודתה כשרגליה מובילות אותה למעלה המדרגות..
"בי 2..בי 2.." דין ירד מהמטוס עם חיוך מאוזן לאוזן "בי 2 בתח.." דייגו התחיל לומר כשלוק קטע אותו עם מבט מאיים "אתה רוצה לקלל ליד ילדים?" לוק שאל "בסדר.." דייגו סובב את מבטו אל דין "אז לאן הולכים?" דין חייך בתענוג והוציא את המפה מתיקו "קודם בואו נתפוס מונית" הם התקדמו אל עבר המוניות שעמדו בשורה כשאישה עם שיער אדום תפסה את המונית שלהם "היי.." דייגו בא להוציא אותה מהמונית כשדין עצר אותו "תן לה.." הוא העביר את מבטו אל האישה שהייתה כבר בתוך המונית ועיניה חדרו אל נשמתו "אחי אתה בסדר?" דייגו החזיק בכתפו "כן כן..כנראה שבי 2 הייתה קצת יותר מידי פראית.." דין אמר והתקדם אל עבר מכונית אחרת בחיוך "בן של.." דייגו בא להרביץ לו כשלוק החזיק בו "חבל.." הוא אמר במבט מאיים..
"הגענו" דין יצא מן המונית והריח את האוויר "אחי..זה אותו אוויר גם באמריקה וגם פה.." דייגו אמר "אני בספק.." לוק אמר כשחמור עבר על פניו "טוב זה המלון אז שניכנס?" דין שאל ונכנס בלי לחכות לאף אחד "כמובן!" דייגו אמר והלך אחריו "שלום אדוני במה אפשר לעזור?" פקיד הקבלה הסתכל על דין וחייך "אני רוצה להזמין חדר בבקשה..אחד לי ואחד לשניהם.." דין אמר בספרדית וחייך "אין בעיה" הפקיד חייך והזמין את החדרים "אנגלית! אינגליש! נו באמת!" הוא סובב את מבטו וראה תיירת אמריקאית צועקת על פקיד מסכן שלא מבין כלום ממה שהיא מדברת " הרגע נחתי מטיסה שלידי ישבו שני אנשים שלא הפסיקו לריב במשך כל הטיסה! כואב לי הגב! ואני רק..רוצה..לנוח.." היא צעקה והסתכלה על הפקיד שהסתכל עליה כאילו נפלה ממאדים "תוכל להזמין בשבילה חדר? אני אשלם" דין אמר לפקיד בספרדית והושיט לו כרטיס אשראי "איפה היית כל הזמן הזה?" התיירת שאלה את דין וסובבה את מבטה אליו "תלוי על מתי את מדברת.." דין אמר ולקח את הכרטיס שהפקיד החזיר לו "כן טוב..אני לא צריכה שתשלם לי על החדר..אני אשלם..כבר..לא!" התיירת צעקה כשחיפשה בתיקה משהו "ארנק?" דין שאל "אני לא מאמינה..ידעתי שאני צריכה לנסוע לטקסס ולא לפאקינג ספרד!" היא שמה את ראשה על ידיה ונאנחה "בטקסס אין נופים כמו בספרד..תסמכי עלי..עשית את הבחירה הנכונה.." דין חייך והסתכל על פניה היפות "אני דין..ושמך?" דין שאל בנימוס "רונה.." הוא חייך אליה ואמר "אוקיי רונה..החדר שלך יהיה עוד מעט מוכן..רוצה לעלות לחדר שלי בנתיים או להישאר עם אנשים שחושבים שנפלת ממאדים?" דין שאל והכניס את ארנקו לכיסו האחורי "איתך?לבד בחדר? לא תודה.." רונה אמרה וגיחכה "אני פשוט אחכה פה.." היא אמרה וישבה על כיסא שהיה ליד "אוקיי..זה ייקח כשעה" דין אמר ורונה ישר קמה על רגליה "אז איזה חדר אמרת שאתה?" רונה שאלה ודין צחק ולקח את הכרטיס של החדר שלו…
"בוקר טוב.." דין חייך לרונה שנשכבה מתחת לשמיכה "בוקר" היא חייכה אליו בחזרה "איך ישנת?" דין שאל "נפלא" רונה התכרבלה בשמיכתה "אני אוהב אותך.." דין לחש לה ונישק את גבה החשוף "גם אני.." רונה הסתובבה אליו ונישקה אותו "חמש חודשים עברו ואני עדיין מרגיש כאילו התאהבנו בפעם הראשונה..ובכל פעם..זה מרגש יותר..ויותר.." דין נישק את רונה בשפתיה "אני עדיין מודה לפקיד הזה שלא הבין אנגלית.." רונה אמרה וצחקה "גם אני" דין נישק אותה ולאט לאט נשכב מעליה "אתה בא להתקלח?" רונה שאלה אותו וקמה "מיד.." דין אמר ונשאר במיטתו עוד כמה דקות "דין?" רונה קראה לו "אני בא.." דין קם מין המיטה ונכנס אל חדר האמבטיה "איזה גוף.." הוא חייך וליטף את גבה של רונה "והשיער הזה.." הוא צחק וליטף את שיערה האדמוני והתקרב אליה כדי לנשק אותה "מה זה?" דין שאל למשמע צפצוף מחדר השינה "אוי לא.." רונה מלמלה ותפסה בידו של דין "קח את המגבת ותתלבש אני מחכה לך באוטו..ובבקשה..תזדרז" רונה אמרה ויצאה במהרה מחדר האמבטיה כשלבשה את הבגדים שהיו על הכיסא "מה?" דין שאל לא מבין..
"בוקר טוב לך.." דילן בא מאחורי גבה של רוז "בוקר אור.." רוז חייכה והרימה את מבטה מהעיתון "מה שלום הארוסה שלי?" דילן שאל ונשק לה על המצח "נפלא.." רוז אמרה וחייכה חיוך גדול "איזה נוף..יפה כמעט כמוך.." דילן אמר וחייך אל ארוסתו "אתה רוצה לומר לי שאני יפה יותר מנוף צרפת? באמת?" רוז התקרבה אליו "אני מרגישה מיוחדת.." היא ישבה על ברכו וכרכה את זרועותיה סביב צווארו "את באמת מיוחדת.." דילן אמר וחיבק את רוז ממותניה "די נו..תמשיך.." רוז צחקה והתקרבה לנשק אותו "מה זה?" רוז שאלה כששמעה צפצוף משעונו של דילן "פאק!" דילן קם מהר ונכנס אל תוך הבית "תתלבשי מהר אני אחכה לך למטה.." דילן אמר וירד במהרה במדרגות "דילן!" רוז קראה לו "זאת הפתעה..ואם את לא תמהרי..היא תיהרס.." דילן אמר וחייך "אוקיי.." רוז אמרה בחולמניות "אפשר לפחות להתקלח?" רוז שאלה "רוז.." דילן הסתכל עליה "בסדר בסדר.." רוז אמרה ופתחה את ארון הבגדים שלה "מושלם.." רוז אמרה והוציאה שמלת קיץ ורודה ולבשה סנדלים "זה בסדר?" היא ירדה במדרגות והסתובבה מול דילן "תלוי אם זה יהיה נוח לך לרוץ ככה.." דילן אמר ומבטה של רוז הפך מחולמני ללא מבין..


תגובות (5)

תמשיכיי :)

13/01/2013 07:48

תמשיכיייי ומהר אבל מהר!!!!

13/01/2013 08:41

תמשיכי ! אבל יש קטע לא מובן … איך זה שרוז מאורסת ודין יש לו חברה חמש שנים ?

13/01/2013 10:44

תמשיכיע דחווף

26/02/2013 18:11

אם את לא ממשיכה עכשיו אני אמצא אותך ואנעל אותך בחדר שיש בו רק מחשב ולא אוציא אותך משם עד שתמשיכי!! מוחחעחעחעח! תמשיכי!

23/03/2013 09:38
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך