I.L.B
חח אז איך?

אהבה בסגנון ספרדי המשך 8

I.L.B 02/10/2012 929 צפיות 6 תגובות
חח אז איך?

"היא מאחרת.." דין מלמל בעצבנות "אני אלך לבדוק את העניין אדוני" טון טון יצא מן המשרד הגדול המעוטר בשולחנות ארוכים ושחורים ובקירות מעוצבים במשפטים מעוררי השראה "אני איש עסוק.." דין מלמל שוב והרים את הפלאפון שלו "עוד חמש דקות אני הולך" הוא מלמל שוב וטון טון נכנס חזרה "מסתבר שהפגישה נדחתה לשבוע הבא" טון טון אמר בזהירות "טון טון! אם אתה קובע לי פגישות לשבוע הבא תודיע לי קודם!" דין קם בעצבנות ויצא מן החדר "אתה קבעת אותה!" טון טון צעק והלך אחרי דין "טון טון! תפסיק לחפש אשמים בכל דבר..לא מספיק הרסו לי את הלימוזינה איזה משוגעת שקראה לי ג'סטין ביבר.. עכשיו גם מאחרים לי לפגישה? אני לא סובל אנשים כאלה! יש לכם פגישה תבואו בזמן.." דין הסתכל על טון טון ונזכר "פאק! הפגישה עם דמי לובאטו!" דין צעק ונכנס במהירות ללימוזינה "איפה הפגישה?" דין שאל בלחץ את טון טון "בבית שלה " טון טון הסתכל בשעונו באדישות בזמן שדין מתחרפן "דין!" טון טון צעק כשהבין שדין לא קולט "מה?"
"הפגישה הייתה שבוע שעבר..אתה משתף איתה פעולה בשיר החדש שלה.."
"אה..ובגלל זה אני לא סובל אנשים שוכחים את הפגישות שלהם..תגיד איפה היא נולדה?"
"מי דמי?באלבקרקי ,ניו מקסיקו"
"אה..חמודה.."
"תיזהר.."
"מה?"
"יש לך את מריאנלה אנחנו לא צריכים פאפרצי על הראש! אתה יודע כמה זמן עבדנו על זה שיאמינו לכם שאתם ביחד!"
"בסדר טון טון אבל אני לא אוהב אותה!"
"זה לא משנה! ואת דמי אתה תאהב?"
"אני לא אמרתי שאני אוהב אותה אמרתי שהיא חמודה! חוץ מזה מה אכפת לכם? אתם קובעים לי עם להיות אז מה אתם צריכים אותי?"
"דין! אז תגיד לי למען השם פעם אחת ואחרונה..יש מישהי בלב שלך?"
"כן! יש מישהי בלב שלי!"
"מי?"
"בוב תעצור פה.."
דין..דין יש לך פגישה! דין!"
"ביי טון טון" דין חייך בערמומיות בזמן שהלימוזינה נוסעת "מה יש לנו פה?" דין הסתכל על מבנה ענק ובגדול רשום 'Flower Bakery' ודמות קריקטורה מחייכת "Flower Bakery..אז איתך הייתה אמורה להיות לי פגישה.." דין מלמל והסתכל על דמות הקריקטורה עם השיער השחור והחיוך הגדול "עוגת שוקולד?" דין הסתכל על העודה שבחלון הראווה "10 דולר?" הוא שאל את עצמו וחיפש בכיסו כסף "מאה דולר.." הוא חייך לעצמו ונכנס למאפייה "שלום אדוני..צריך עזרה?" בריטני הסתכלה על דין בחיוך "כן..אני רוצה עוגת שוקולד בבקשה.." דין הסתכל על העוגות האחרות "בריטני!" הוא שמע קול נשי צועק "רק דקה אדוני.." בריטני השאירה את דין בחנות ועלתה אל המאפייה "כן גברתי?" היא נעמדה מול רוז והסתכלה על מבטה "בריטני..אני נראית לך אישה בת חמישים פלוס?"
"לא גברתי"
"אז את יכולה להפסיק לקרוא לי גברתי? אני רוצה ליהנות משנים שבהם אני לא צריכה בוטוקס"
"אוקיי גברתי" בריטני חייכה אליה בביישנות
"קראתי לך כדי לפקח פה..יש לי שעה וחצי פנויות ואני רוצה ללכת לאקדמיה"
"אקדמיה? רוז את יודעת שאת צריכה להתקדם ו.."
"לא לאקדמיה הזאת.."
"אה אז לאיזו?"
"לאפייה וקונדיטוריה.." רוז לקחה את תיקה וירדה במדרגות "שלום..צריך עזרה אדוני?" רוז נעמדה מאחוריי גבו של איש עם חולצה לבנה ואוזניות שחורות "כן..מישהו יכול לארוז לי את עוגת השוקולד?" האיש הסתובב והסתכל על רוז בחיוך "אדריאן..מה אתה עושה פה?" רוז חייכה וחיבקה את אחיה "סתם..מבקר את אחותי היפה..ועל הדרך קונה עוגת שוקולד.." הוא צחק ודיבר עם רוז כמה דקות "טוב..לינה מחכה לי במכונית.." הוא התחיל לומר כששמע צפירות "ואני חייב ללכת" הוא נשק לרוז ברפרוף ויצא מן החנות "ביי!" רוז קראה לו וטעמה מן הקצפת שעל הקאפקייקס שלה..


תגובות (6)

מתיי הייא תפגש עםם דיין כבר אוווף :( :(

02/10/2012 15:18

נוו שיפגשו כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי :)

02/10/2012 15:18

שיפגשו כבר..!!
תמשיכי

02/10/2012 16:45

שיפגשו כבר רררררר )אמור להיות קול מעוצבן)
תמשיכי

03/10/2012 06:23

אני לחוצה מזה כבר!!
שיפגשו כבר באמת!! ;)
תמשיכי במהירות! :)

04/10/2012 09:50

נו מתי תמשיכי
אני רוצה פרקק

11/10/2012 07:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך