I.L.B
כתבתי לכם את הזמן שאני רוצה שתתחילו לראות את הסרטון...
אזזז...תיהנו!!!
ואני חייבת לנסות משהו שראיתי שהוא נורא פופולארי פה....5 תגובות והמשך!!

אהבה בסגנון ספרדי 10

I.L.B 03/04/2012 1133 צפיות 6 תגובות
כתבתי לכם את הזמן שאני רוצה שתתחילו לראות את הסרטון...
אזזז...תיהנו!!!
ואני חייבת לנסות משהו שראיתי שהוא נורא פופולארי פה....5 תגובות והמשך!!

************************************************
(I'm yours-Jason mraz)
קמתי בבוקר לקולות הציפורים אבל בעיקר מקרני השמש שנכנסו לחדר..שפשפתי את עיניי ועשיתי את דרכי אל המקלחת,לקחתי את מברשת השיניים והעברתי מבט קטן במראה שהיה די מפחיד..אחרי כחצי שעה שבה ניסיתי לסדר את השיער הלכתי לארון ובחרתי בגדים..גופית סבא שחורה וחולצה משובצת בגווני כחול ושחור פתוחה ומכנסי טייץ קרועים..לקחתי את התיק שלי ושמתי נעליי נייק כחולות וירדתי לסטודיו…
פתחתי את הדלת וראיתי שהסטודיו ריק..אחרי כמה דקות הסתכלתי לאחור וראיתי את דין מדבר עם נערה אדומת שיער..
הסתובבתי אל הדלת ופתחתי אותה "בוקר טוב,אדוני מתכוון להיכנס?" שאלתי אותו "כן,עוד רגע" הוא אמר והמשיך לדבר עם הנערה,אני נשענתי על הפגוש וחיכיתי,עד שהוא חייך,הוריד את ראשו ושאל "את לא מוותרת?" וסובב את פניו המשועשעות אליי סובבתי את פניי האדישות אל הנערה ואמרתי לה "יש לו אימון עכשיו,תבואי עוד שעתיים..או אפילו שלוש!" אמרתי והסתובבתי "את רצינית שלוש שעות?!מה אני נראה לך מכונה?" , "אוי,מסכן…תעמיד פנים שאכפת לי!" ראיתי מהמראה את הפרצוף העצבני שלו הוא התחיל להתקדם אליי במהירות,הוא תפס לי ביד וסובב אותי אליו שהייתי קרובה אליו במרחק נשיקה "לעולם אל תתחצפי אליי!מובן?" הוא אמר לי בפרצוף כועס שהפך לעוד יותר כועס כשראה אותי מחייכת אליו "תתגבר!" אמרתי לו בלחש כשקירבתי את פניי אליו ונתתי לו להרגיש את הנשימות שלי "אנחנו מפריעים?" אמר מישהו שעמד בפתח הדלת ומאחוריו עוד שלושה שהיו נראים משועשעים מהסיטואציה שנוצרה בינינו "בכלל לא!" דין אמר כשהוא מפנה את מבטו ומחזירו אליי רק יותר קרוב ועם חיוך לגלגני על פניו..
הוא הסתובב אליהם ולחץ את הידיים שלהם,אני נשארתי במקום המומה ממה שהיה עכשיו..
"את בטח רוזלין" אמר אחד מהנערים "אני רואה שאת המומה אבל את תתרגלי לזה..אולי זה ייקח חודש או אפילו שנה אבל אל תרגישי רע עם עצמך לוקח המון זמן להתרגל ליופי כזה!" אמר אחד הנערים וקרץ לי…
"תמשיך לחלום!" אמרתי לו ותפחתי על השחם שלו,כשהסתובבתי להפעיל את הרדיו ראיתי את דין נותן לו מכה קטנה "יבשו אותך,אחי!"..
"הפסד שלך!" הוא אמר בצחוק וחייכתי לו "אני דייגו!" אמר אחד מהם וצעד כמה צעדים קדימה כדי להציג את עצמו "אז אתה דייגו!" אמרתי ולחצתי את ידו.. דייגו 'המדובר' היה עם שיער חום ותספורת 'מוהיקן' שהתאימה בדיוק לצורת פניו וגוון העור שלו..
"למה?דין מדבר עליי הרבה?" הוא אמר והסתובב אל דין "לא מדין..מורוניקה,הבת אדם לא מפסיקה לדבר עליך.." אמרתי וחייכתי לו "מה באמת?דברים טובים?" הוא שאל אותי עם מין ניצוץ מיוחד בעיניו "רק טובים" הוא חייך חיוך ענקי והסתובב אל כולם
"ואיך קוראים לך 'קופידון'?"שאלתי והצבעתי על בחור עם המשפט פתיחה הכי מוזר ששמעתי בחיים שלי "לוק.." הוא אמר ונופף לי בידו..לוק בניגוד לשאר חברי הקבוצה היה נורא רזה וכהה ושיערו היה יותר מלא.."וזה ג'יימס וג'ון" דין אמר והצביע על הנערים האחרים כדי לזרז את ההיכרות "היי ג'יימס,היי ג'ון" אמרתי ונופפתי בידי
"טוב אז נתחיל?" דין שאל "נתחיל מה?" , "את החזרה ..בשביל מה הרסת לי את התוכניות להערב?לערוך היכרות?" הוא שאל אותי "אויש תירגע גם ככה זה לא היה יכול דייט מוצלח!" אמרתי וישר תיקנתי את עצמי "זאת אומרת לדעתי זה לא היה יכול להיות דייט מוצלח!" תיקנתי את עצמי וראיתי את כולם מחייכים כולל דין.."טוב בואו נתחיל!"
(chachi and di moon zhang ריקוד,סרטון ראשון,0:39)
הזעתי בטירוף לא יכולתי להישאר עוד דקה בבגדים האלה אז לקחתי את התיק שלי ועפתי משם הכי מהר שאני יכולה…
רצתי לחדר שלי וזרקתי את התיק בכניסה,נכנסתי למקלחת בזבזתי שם חצי שעה עד ששמעתי דפיקות בדלת..שמתי עליי מגבת והלכתי לפתוח את הדלת..עמד שם לא אחר מאשר דין..
"מה אתה עושה פה?" שאלתי אותו מחזיקה את המגבת…
"תפני את כל התכניות שלך להערב!תפגשי אותי בשמונה בלובי,ביי" הוא אמר לי מהר והלך..
"ביי גם לך!" צעקתי לו מאחורה אבל הוא המשיך ללכת והתעלם מדברי…


תגובות (6)

מהמם!! מחכה להמשך..
בבקשה אל תסתמכי על חמש תגובות (למרות שנראה לי שתקבלי יותר)
אני ממשש רוצה המשך…

03/04/2012 11:58

תמישכיי מחכה להמשך ….♥

03/04/2012 12:37

ראיתי את הסרטון..הוא יפה..למרות שאני אישית פחות מתחברת לסגנון הזה…

04/04/2012 01:37

תמשייכייי :)))

04/04/2012 04:56

זה הורס תמשיכי :))

04/04/2012 06:43

מקסים מקסים מקסים אהבתי מכל הלב ♥♥♥♥
♥♥מקווה כי תמשיכי בהקדם תודה♥♥♥
בברכת צהרים טובים ממני בקי ♥♥♥♥

04/04/2012 06:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך