I.L.B
תודה לכולם על התגובות...חיחי...I LOVE YOU ....הנה ההמשך...

אהבה בסגנון ספרדי 12

I.L.B 05/04/2012 1000 צפיות 2 תגובות
תודה לכולם על התגובות...חיחי...I LOVE YOU ....הנה ההמשך...

***************************************************
דין:
"דייגו אני נשבע,אם אתה לא תסתום אני קופץ מהחלון!" צרחתי לדייגו כשהוא מזמזם בקולי קולות במקלחת "אלוהים,למה נתקעתי דווקא איתו?למה?" צרחתי כששמתי את הכרית על הפרצוף כדי לאטום את הרעש שלו.."היי החלון פתוח אם אתה רוצה!!" הוא הוציא את ראשו ואמר עם הקצף בפיו,קמתי מהמיטה ונכנסתי למקלחת..ישבתי על האמבטיה והסתכלתי על דייגו במראה כשעיניי עדיין חצי עצומות ושיערי מקורזל.."מה?" הוא שאל אותי כשהקצף של המשחה ממלא את פיו,הוא המשיך לצחצח את שיניו כשהוא זז לפי המנגינה של השיר מאתמול..המשכתי לבהות בו עד שהוא התייאש ושטף את פיו,הוא הסתובב אליי ונשען על הכיור "אתה בן אדם מוזר דייגו.." אמרתי לו וקמתי לצחצח שיניים "לפחות לאדם המוזר יש חברה" הוא אמר בקול מתגרה "אתה רוצה להתחיל עם זה?" שאלתי אותו "כן" הוא ענה לי "כן?אתה באמת רוצה להתחיל עם זה? " שאלתי אותו במבט מאיים "כן,ותיזהר.." הוא אמר לי "ממה?" שאלתי אותו "מזה.." הוא ענה לי ודחף אותי אותי לתוך האמבטיה "דייגו אתה מת!!" צרחתי והוא התחיל לרוץ ברחבי החדר,קמתי מהאמבטיה והתחלתי לזרוק עליו חפצים שמצאתי בדרך..הוא רץ לכיוון הדלת ויצא אל המסדרון,עליתי על המיטה והתחלתי לרדוף אחריו "דייגו!" צרחתי ובמכה כל הדלתות נפתחו וראשים יצאו החוצה..בלי ששמנו לב הגענו למעונות הבנות וגם שם כל הבנות יצאו עצרתי לרגע וראיתי את כל הבנות מצחקקות,מוציאות פלאפונים ומתחילות לצלם..לקח לי כמה שניות עד שהבנתי שאני רק עם בוקסר מעליי..התחלתי לרוץ לחדר של ורוניקה וישר פתחתי את הדלת.."צריך משהו?" שמעתי את הקול של רוז מאחורי,הסתובבתי והייתי עם פה פתוח..היא הייתה לבושה מכנסון קצרצר וחולצת הלו קיטי לבנה וקצרה שישב עליה מושלם.."אממ..דייגו..הוא..מק..אממ..כן?" התחלתי לגמגם והיא חייכה ואמרה לי "אתה חושב ללבוש משהו?או שנוח לך ככה 'טרזן'?" היא שאלה אותי "דין!?" שמעתי את ורוניקה צועקת לי מסוף החדר "רוצה לעשות לי עוד פדיחות או שסיימת?" היא צעקה עליי "לא,נראה לי שסיימתי..כן,סיימתי" אמרתי לה עם חיוך מתגרה והסתכלתי על רוז שהסתירה את החיוך…היא הסתכלה על עליי ואחר כך על רוז וצעקה " גם את איתו עכשיו?" , "ורוניקה את מדמיינת!" רוז אמרה לה כשהייתה בדרך לאמבטיה,כשלפתע דייגו הגיח מתוך האמבטיה ונתן לי מכה חלשה בראש ויצא מהחדר.."בנות 'טרזן' חזר!!" חייכתי ואמרתי לורוניקה "אני מקווה שאת נפרדת ממנו!!" יצאתי מהדלת בריצה והתחילו הצעקות המחרישות אוזניים 'בנות יכולות להיות אכזריות' חשבתי לעצמי וראיתי את ורוניקה נהיית אדומה מרוב בושה ואת רוז מתאפקת לא לצחוק ומכניסה אותה לתוך החדר..
תפסתי את דייגו במעונות הבנים והתחלתי לתת לו מכות חלשות כשכולם צוחקים ושורקים "יש לך מזל שאחותי חברה שלך!" אמרתי לו כשהתחלתי להתקדם לחדר "כן,ואיפה שלך?" הוא אמר לי בניסיון כושל לעצבן אותי " .. 'לעולם לא הרגשתי את מה שאני מרגיש כלפיך אוו ורוניקה'…חיקיתי אותו כשנכנסנו לחדר ונפלתי על המיטה שלי,דייגו ישב על הכיסא שמול המיטה שלי ושם את רגליו על המיטה שלי "מה עם רוזלין?" הוא שאל וחיוך גדול עלה על פניו "דייגו..תוריד את הרגליים שלך מהמיטה!" הוא הוריד אותם והלך לשכב על מיטתו ואמר כשהוא היה בחצי הדרך לשם "מתחמק?" הוא של אותי בדיבור מתגרה "אתה לא צריך להתבייש בזה…רוז נורא יפה יותר יפה מאמילי.." הוא אמר לי כשהסתכל על התקרה ואחר כך עליי "דייגו אם אתה רק תזכיר את השם הזה אני.." , "כן,כן 'אני נשבע שאני אהרוג אותך!' " אחרי כמה דקות נשמעו דפיקות בדלת,הסתכלתי על דייגו וחייכתי "הדלת קוראת לך.." הוא קם באי-חשק ואמר "אתה יודע מה..התערבות" הסתכלתי עליו ושאלתי אותו "נו.."
"אם אתה אומר לי מי נמצא בדלת אני.."
"אתה מה?" אמרתי בחיוך..
"משיג אישור לצבוע את החדר מחדש.." הוא התקדם אל הדלת והחזיק בידית..
"אוקי..נראה לי..המנהל? רגע ואם אתה צודק מה אתה מקבל?"
"בחזרה הבאה…רוז מצטרפת לקבוצה.."
"מה?אין מצב!"
"מרגיש מאוים?" הוא אמר בטון ילדותי..
"טוב..מי אתה אומר?"
"לוק.."
דייגו פתח את הדלת לאט לאט….ולוק נפל לתוך החדר "או תודה רבה באמת.." הוא אמר כשהוא היה על הרצפה.."בקשה תגיד לי שלא נשענת על הדלת" אמרתי לו כשדייגו עזר לו לקום "טוב..לא נשענתי על הדלת" הוא אמר כשעשה את דרכו אל המקרר והוציא משם פחית שתייה "מה מצחיק?" הוא שאל כשהוא ראה אותנו צוחקים.."אתה יודע מה מצחיק?" דייגו נתן לו תפיחה על השכם.."יש לנו..רקדנית חדשה בקבוצה.." דייגו הסתכל על לוק משועשע "אז הצלחנו?" לוק שאל את דייגו בבלבול "רגע,רגע?הצלחנו?" קמתי מהמיטה ושאלתי אותם "אתם עבדתם עליי?" שאלתי מתאמץ לעכל את מה שכרגע קרה.."מחר.חזרה.רוז." דייגו אמר לי ועשה את דרכו אל המקלחת בחיוך מאוזן לאוזן…"אז הכנת ריקוד חדש?" לוק שאל בלי קשר לסיטואציה "כן הכנתי" אמרתי לו "אבל זה לא ריקוד לבנות!" צעקתי לדייגו "דין..כל ריקוד מתאים לבנות..השאלה היא מי רוקדת אותו.." הוא הוציא את ראשו ואמר עם קצף על הראש..
"ואתה אומר לי ש 'רוז' מתאימה לזה?" שאלתי אותו "למה לא?" לוק ענה לי "רוז..היא נשית.." , "אוי,תן סיבה אמיתית!" דייגו אמר מהמקלחת "הוא צודק" לוק הסכים איתו..
דייגו יצא מהמקלחת ומגבת על עורפו הוא ישב על המיטה ואמר כשהוא מסתכל על נקודה מסוימת "ג'יימס וג'ון רוצים לפרוש" , "מה?" לוק שאל אותו ומאותו רגע לא הייתי מרוכז,התחלתי לחשוב עליה,על רוז..על החיוך שלה על עיניה החתוליות שחודרות לי לנשמה על שפתיה האדומות כיין..התחלתי להרגיש מין משהו שגרם לי אדרנלין בכל הגוף וזרם חמים שחודר לי לעורקים.."דין?דין?" דייגו קרא לי ואחרי כמה דקות זרק עליי את הכדור שהיה ליד מיטתו.."אתה בסדר?אתה לא מרוכז..צריך למצוא רקדנים חדשים.." הוא אמר "למה?" שאלתי לא מבין "כי חסרים לנו רקדן נוסף.."
"לא צריך.." אמרתי וקמתי למקלחת "אי אפשר להיות שלוש..זה יגביל יותר מידי את מה שאנחנו נרצה לעשות.." אבל יש לנו כבר..רקדנית.." אמרתי כשהלכתי לקחת בגדים מהארון "מה?" , "בסדר,שתהיה רוז גם ככה אני יודע שהיא תהיה יותר טובה מג'יימס וג'ון ביחד אז.." דייגו ולוק התחילו לקפוץ עליי משמחה.."טוב עכשיו אפשר להתקלח?" שאלתי אותם כשאני צוחק…אחרי המקלחת שכבתי על המיטה ובהיתי בתקרה 'אסור לי לחשוב עליה!' חשבתי לעצמי וגיחכתי לעצמי 'לחשוב שאמילי נפרדה ממני כי אני לא מתגעגע אליה מספיק והנה נערה שאני מכיר כולה שבועיים הצליחה לגרום לי להרגיש משהו שלעולם לא הרגשתי..' החלטתי להפסיק לחשוב עליה להוציא אותה מהראש שלי אבל רק אז נפל לי האסימון 'אני הולך להיות איתה ארבע פעמים בשבוע!'….


תגובות (2)

מדהים !
תמישכיי ♥

07/04/2012 15:13

אהבתי מאוד את הסיפור, והצחקת אותי מאוד בקטע של דין ודייגו, אהבתי מאוד ותמשיכי :-*

07/04/2012 15:22
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך