I.L.B
ל-ה-ג-י-ב
10 תגובות ואני ממשיכה!?
אם בא לכם? =]..חיחי

אהבה בסגנון ספרדי 13

I.L.B 09/04/2012 975 צפיות 7 תגובות
ל-ה-ג-י-ב
10 תגובות ואני ממשיכה!?
אם בא לכם? =]..חיחי

"ורוניקה וויליאמס תנמיכי את ה-ק-ו-ל!" צרחתי לורוניקה מהמיטה "איזה יום יפה היום!הציפורים מצייצות,השמש זורחת.." , "ואת חופרת!" אמרתי לה וישבתי על המיטה מתמתחת "את נורא עצבנית וזה ממש לא עוזר לעור הפנים…את יודעת מה את צריכה?" היא שכבה על הבטן על המיטה שלה וחייכה "את צריכה חבר!את צריכה אהבה!" היא התחילה לצווח ולהשתולל "את קולטת יש לי חבר!" הסתכלתי עליה וחייכתי "את יודעת מה הכי מוזר בשיחות שלנו?" שאלתי אותה "שלא משנה איך תמיד אנחנו נסיים את השיחה עלייך.." חייכתי אליה ואז היא אמרה לי "אחח הלוואי שדייגו היה פה.." ומשום מקום דייגו נכנס עם פיג'מה והתחבא מאחורי הוילון "מהר תדברי על מיליון דולר!" אמרתי לה בציניות אבל היא התעלמה ממני והלכה אליו "אחרי כל מה שנתתי לך ככה את מתעלמת?" היא חייכה אליי ונתנה לי חיבוק "תודה על הכול" , "עכשיו אני יכולה לבדוק למה חבר שלי מתחבא מאחורי הוילון?" היא שאלה אותי באדישות "כן.."אספתי את שיערי לקוקו והלכתי למקלחת "רגע רוז.." דייגו אמר "תני להתחבא במקלחת…" "למה?" הסתכלתי על ורוניקה שהייתה מופתעת "בבקשה תגיד לי שלא ביקשת ממנה להתחבא במקלחת.." , "מהר לפני שהוא בא!" הוא נכנס לתוך האמבטיה וסגר את הוילון כשבאותו רגע דין נכנס לחדר "צריך משהו?" שאלתי אותו והוא הסתובב והחל לגמגם.."אממ..דייגו..הוא..מק..אממ..כן?" הוא היה רק עם מכנסי פיג'מת אדום ושחור ולא יכולתי להתעלם מגופו ובמיוחד לא מהקעקוע שהיה לו באחת הצלעות…
" אתה חושב ללבוש משהו?או שנוח לך ככה 'טרזן'?" הוא חייך לי את החיוך שלו אבל הפעם הוא היה שונה,לא מזלזל או מתגרה אלא..מובך "דין?!" ורוניקה צעקה לו מסוף החדר "רוצה לעשות לי עוד פדיחות או שסיימת?" היא צעקה עליו "לא,נראה לי שסיימתי..כן,סיימתי" הוא אמר לה עם החיוך מתגרה שלו ולא יכולתי שלא להסתיר את החיוך שלי…היא הסתכלה עליו ואחר כך עליי וצעקה " גם את איתו עכשיו?" , "ורוניקה את מדמיינת!" אמרתי לה כשהייתי בדרך לאמבטיה,כשלפתע דייגו הגיח מתוך האמבטיה ונתן לו מכה חלשה בראש ויצא מהחדר בריצה.."בנות 'טרזן' חזר!!" הוא צעק,נכנסתי לאמבטיה ואחרי כמה דקות שמעתי משהו נזרק וישר יצאתי לראות מה קרה,ראיתי את הנעל שלי מוטלת על הרצפה "את זרקת את הנעל שלי?" שאלתי בכעס "זה היה בהישג יד.." היא אמרה לי בטון ילדותי "את זרקת את הנעל שלי?" את צודקת אני אלך להרביץ לו בעצמי" היא עלתה על המיטה שלי ויצאה מהדלת "ועכשיו עלית על המיטה שלי.." הסתכלתי מחוץ לדלת וראיתי את ורוניקה אדומה מבושה מסתכלת על דין החצי הלבוש,ניסיתי להסתיר את החיוך שעלה על פניי ללא הצלחה.."אוף הוא ממרר לי את החיים פה!" היא ישבה על המיטה והחזיקה את ראשה בידיה "היי..לפחות יהיה לך הנחת סלב.." אמרתי עם חיוך מנחם..
ואז היא התחילה לחייך…
הרמתי את הפלאפון אחרי ששמעתי שקיבלתי הודעה:
"רוז תגיעי עכשיו ל 'מקום' יש לנו משהו להגיד לך,דייגו"
"טוב,אני צריכה ללכת..את תסתדרי?" שאלתי את ורוניקה ונתתי לה חיבוק "כן,גם ככה יש לי שיעורים בכימיה.." , "אוי בבקשה אל תגידי את ה 'מילה' לידי.." היא הסתכלה עליי וחייכה "כימיה,כימיה,כימיה" , "תודה" הלכתי לארון ושמתי מכנס ג'ינס קצר וקרוע עם גופיית שיפון ירוקה ומעיל שחור שהתאים לנעליי האדידס הגבוהות..

הגעתי לסמטה וניסיתי להזיז את הפח הענקי שהיה שם.."זוזי.." שמעתי את הקול של דין..הוא שם את שתי ידיו ודחף אותו בלי בעיות "איך אתה עושה את זה?" שאלתי אותו..הוא התעלם ממני וחיכה בפתח הדלת "…Women's First" התקדמתי ועצרתי מולו "תודה" והמשכתי ללכת עד שהגעתי לדלת..פתחתי אותה וראיתי את דייגו ולוק עומדים ומסתכלים עלי בחיוך מאוזן לאוזן כשדין הצטרף אליהם עם הפרצוף האדיש שלו..
"קרה משהו?"
"ברוכה הבאה לקבוצה.." דייגו אמר לי וזרק אליי את החולצה..
"מה?" שאלתי אותו עם חיוך על פניי..
"אז את מסכימה?" רצתי אליהם וחיבקתי אותם כששמעתי דפיקה בדלת הסתובבתי וראיתי את אותה נערה אדומת השיער ש 'גירשתי' מהאימון האחרון שלנו מסתכלת עלינו ומחייכת.."כאן זה המבחני קבלה?" היא שאלה כשהיא נשענת על פגוש הדלת.."מה?" דייגו שאל והעברנו מבטים אחד אל השני.."כן" הפנו את ראשינו ישר אל דין שחייך חיוך מרוצה..
"תכירו את רייצ'ל הנבחנת השנייה שלנו.." דייגו תפס את דין מהמעיל שלו ואמר "אני צריך לדבר עם הקבוצה לרגע" הוא אמר לה וחייך הם הלכו ואני נשארתי לעמוד "כ-ל הקבוצה" הסתכלתי עליהם ומיהרתי להצטרף אליהם "מה זה היה?" שאלתי אותם "אני לא יודע,דין אולי אתה תגיד לנו.." דין הסתכל על כולנו ואמר בניסיון להציל את עצמו "חשבתי שרציתם עוד חברים בקבוצה אז ביקשתי ממנה לבוא,ותאמינו לי היא רוקדת ממש טוב!"
"דין היא מכירה עכשיו את המקום!היא יכולה בקלות לספר את זה למנהל!וחוץ מזה החלטנו כבר..רוז היא החברה החדשה בקבוצה!" הוא אמר והצביע עליי " אני לא יכול להגיד לה ללכת מפה" דין אמר והסתכל עליי בקרירות "בייבי אפשר להתחיל אולי?" שמעתי אותה אומרת לו בקול ילדותי ונתנה לו נשיקה בלחי.."אתם יודעים מה..אני לא ביקשתי את זה..קחו את החולצה ותביאו את זה למי שאתם חושבים שצריך להביא את זה.." הושטתי את ידי למרכז העיגול וחיכיתי שמישהו ייקח את החולצה..דין הושיט את ידו ולקח אותה ממני "בהצלחה.." אמרתי והלכתי "מזל טוב.." עצרתי ליד הפגוש ואמרתי לנערה הזאת,הסתכלתי עליהם והלכתי..


תגובות (7)

רגעעעע היא בקבוצה או לא ?!
תמשיכיי ♥

09/04/2012 11:50

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני במתח!!

09/04/2012 13:07

מווווווווווו-שלם תמשיכי..

10/04/2012 02:54

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!
פרק מהמם!!!!!!!!
זה הולך להיות טווב…!!! :))
ואל תחכי ל-10 תגובות!!!
תמשיכי ע-כ-ש-י-ו-!!!!!!!!!!!!!! חיחיחי ;)

10/04/2012 03:13

נו למה לחכות ל10 תגובות תמשיכי…
אהבתי את התמונה תמונה מגניבה

11/04/2012 14:07

איזה שיפור מושלםםםם
!!

10/09/2012 10:04

***סיפור…

10/09/2012 10:17
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך