I.L.B
אני מצטערת שלקח הרבה זמן....
אני די שוקלת להפסיק את הסיפור כי נראה לי שהוא לא מעניין אזז....תגיבו מה אתם חושבים...

אהבה בסגנון ספרדי 6

I.L.B 25/03/2012 1102 צפיות 7 תגובות
אני מצטערת שלקח הרבה זמן....
אני די שוקלת להפסיק את הסיפור כי נראה לי שהוא לא מעניין אזז....תגיבו מה אתם חושבים...

בבוקר החלטתי ללכת לריצה קצרה בפארק..התלבשתי בלוק ספורטיבי,לקחתי את הMP4 ויצאתי בשקט כדי לא להעיר את ורוניקה..שמתי את האוזניות וחיפשתי תוך כדי שיר מקפיץ במיוחד…
((MIKA-we are young
התחלתי לזמזם בשקט את השיר והתחלתי לרוץ..בלי ששמתי לב הגעתי אל הים..ראיתי את הגלים נשברים ונאספים..כאילו הם לא מוותרים להתחיל מחדש..עצרתי לרגע כדי להסתכל עליהם ולטעון מחדש את הסוללה…הורדתי את האוזניות כדי לשמוע אותם ולהאמין שאני באמת הגעתי לפה..למקום הזה..לא יכולתי להאמין אז עצמתי את העיניים לכמה שניות ופתחתי אותם..ראיתי שאני כאן וזה לא חלום ואז עלה חיוך על פניי..שמעתי את הצפצוף של הטיימר אז החזרתי את האוזניות והמשכתי לרוץ…
כשהגעתי אל האקדמיה ישר הלכתי להתלבש וללכת לחזרה עם הבן זוג שלי..
"היי,מצטערת על האיחור…" אמרתי לו עם חיוך על פניי…
"זה בסדר בואי נתחיל פשוט…"
"מישהו פה עצבני…" אמרתי בלחש וסובבתי את פניי אל המראה כדי להתאמן…
"אל תדאגי אם אני ארצה ללכת לדבר עם מישהו על הבעיות שלי את תהיי הראשונה.." הוא לחש לי באוזן וחייך חיוך גדול ומתגרה…
הייתי המומה כל כך שהפה שלי היה חצי פתוח.."טוב לדעת.." אמרתי לו בלגלוג והחזרתי את מבטי אל המראה..
(ריקוד I.aM.mE :"why don't you)
סיימנו את החזרות בערך בשמונה בערב והתחלתי להכניס את הדברים שלי לתיק,היה בנינו שקט מביך עד שהוא התחיל שיחה..
"את רוקדת נורא יפה.." הוא אמר לי תוך כדי שהוא אוסף את דבריו גם לתוך התיק.. "תודה גם אתה.." אמרתי והסתכלתי עליו כמה שניות וחייכתי..
"נתראה מחר" אמרתי לו,לקחתי את התיק שלי ויצאתי.כשהגעתי לחדר שלי ורוניקה הייתה לבושה מאוד חגיגי.."יש למישהו יום הולדת?כי אם כן אז מזל טוב עד.." , "אין לאף אחד יום הולדת.." הסתכלתי עליה וחייכתי "אז למה את לבושה ככה?דייט?" היא הסתכלה עליי וחייכה "הוא כל כך חמוד נפגשתי איתו בקפיטריה והא שילם לי על הקפה והוא מתוק כל כך ש..ש…" , "היי תירגעי אני מקווה מאוד בשבילך שאת לא תדברי כל כך הרבה שם למה כשהוא יבקש ללכת לשירותים…את לא תיראי אותו יותר.." היא הסתכלה עליי והיה לה חיוך ערמומי על פניה "מי זה ורוניקה? עם מי את יוצאת?" שאלתי אותה עם חצי חיוך "עם דייגו גונזאלס…למה?" היא אמרה מנסה להסתיר את הדבר השלילי שבדבריה "למה?הוא חבר של אח שלך..אסור לצאת לדייט עם חבר של אח שלך תאמיני לי מניסיון.." הנחתי את התיק שלי על המיטה והתקרבתי אליה "טכנית הוא אחי החורג אז טכנית זה לא נחשב.." , "טכנית אולי אבל תחשבי על זה כשאתם תצאו עם חברים לבלות אחיך יהיה אחד מהם וישמור עלייך כל הזמן ובסוף זה יצור מריבה כי חבר שלך שהוא גם חבר של אח שלך ירגיש לא בנוח וזה יצור שתי מחנות ואת תצטרכי לבחור אחד מהם ובסוף את תבחרי באחיך כי הוא אח שלך אבל חבר שלך לא יבין אז הוא כל כך יתעצבן שהוא יחליט לבגוד בך..עם הילדה שאת הכי שונאת!" , "את נורא מבאסת אז תודה 'אמא' על ההטפות הדואגות שלך וברשותך אני יוצאת כדי שלא תבאסי אותי יותר" היא התקדמה לדלת ועצרה לרגע "ו…אל תדאגי אני אחזור בחצות…" היא חייכה חיוך גדול וצחקה "לא מצחיק… " החזרתי לה חיוך למרות שהיא כבר הייתה במסדרון.."אוי החיים נורא קשים כשאת נערה באקדמיה לריקוד מהמובילים בכל ארצות הברית.." הוצאתי הנחה ואז צחקתי.."על מי אני עובדת?" הוצאתי את הבגדים מהארון ונכנסתי למקלחת…זמזמתי לי את השיר של החזרה ותוך כדי שיצאתי מהמקלחת..שמתי מגבת ויבשתי את השיער היה רק שמונה וחצי אז ירדתי ללובי קצת…
כשירדתי במדרגות ראיתי כמה ילדים רצים הסתכלתי לאן הם רצים וראיתי התקהלות גדולה "עכשיו אני חייבת לראות מה קורה שם.." חשבתי לעצמי,התקרבתי ונדחפתי אל תוך הילדים עד שהגעתי קרוב מאוד וראיתי את דין רב עם מישהו מבוגר בסביבות השלושים.."מה לעזאזל קורא פה?" צעקתי בתקווה שיענו לי כששמתי לב שאני מחכה לתשובה כמו מטומטמת,התחלתי לבדוק אם המנהל בקרבת המקום וראיתי אותו בא עם כמה שוטרים מאחוריו,החזרתי את מבטי לדין שהתחיל להרביץ לו עם הרגל כשהוא מתפתל מכאבים על הרצפה,החזרתי את מבטי אל המנהל שהיה נראה כועס מאוד תפסתי את היד של דין והוצאתי אותו משם..
"מה את עושה?" הוא צרח לי… "מצילה אותך מהשעיה!" החזרתי לו באותה צעקה… "מצילה אותי?אני לא זוכר ששמו אותך בתפקיד אמא שלי!" הוא בא להסתובב כשהוא ראה את המנהל הוא התחיל לרוץ לכיוון היציאה.."היי תודה לא תזיק!די.." הוא סתם לי את הפה באמצע המשפט ואמר לי כשאני מרגישה את הנשימות שלו "את רוצה לגרום לי בכוונה לעוף מפה?!" הנהנתי לו והורדתי את היד שלו ממני.."את נורא מעצבנת את יודעת?" הוא אמר לי תוך כדי שהוא מתחיל להתקדם לכיוון השער בהליכה מהירה.. "ואתה נורא חוצפן!" הוא הסתכל עליי וחייך "תודה" , "וסוציומט" , "את רק מחמיאה לי","ופרימיטיבי!" , "את לא מוותרת?" , "ורק שתדע…." הוא הסתובב ואמר "מה?" , "אני שונאת אותך!" , "זה לא שאני אוהב אותך את יודעת!"


תגובות (7)

לא אל תפסיקי !! זה סיפור ממש יפה אני אוהבת אותו מאוד :) תמשיכי

25/03/2012 12:01

תמישכייי … אני רוצה לדעת אם יהיה משהו בינה לבין דין !
פשוט שככתי איך קוראים לה ♥

25/03/2012 12:17

אהבתי מאוד את הסיפור,אבל קצת התבלבלתי: איך קוראים לאח של ורוניקה ? , אשמח אם תעני לי, ואהבתי מאוד מאוד מאוד ?((:

25/03/2012 15:38

לאח של ורוניקה קוראים דין…חח זה עד כדי כך מבלבל? =]

25/03/2012 23:28

לאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!
אל תפסיקי!!
זה מעניין!!!!!!! תמשיכי!!!!!! אל תפסיקי את הסיפור!!!!!!!!!! שלא תעיזי!!!!!
תמשיכי ועכשיו!!!! (חחח הגזמתי בתגובה שלי הא? חחח.. :)

26/03/2012 05:37

מה פתאום להפסיק לכתוב להמשיך בבקשה מהררררררררררררררר תודה רבה ממני בקי ♥♥♥♥

26/03/2012 05:55

הורס אוקייי להמשיך!!!!!!!!!!1

26/03/2012 10:25
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך