I.L.B
הפרק קצת קצר אבל אני מקווה שהוא מעניין לפחות...
חיחי
נ.ב
למקרה שלא תבינו..דין הוא אחיה החורג של ורוניקה ובגלל זה שמות המשפחה שלהם שונים..הסבר בהמשך..

אהבה בסגנון ספרדי 9

I.L.B 01/04/2012 966 צפיות 5 תגובות
הפרק קצת קצר אבל אני מקווה שהוא מעניין לפחות...
חיחי
נ.ב
למקרה שלא תבינו..דין הוא אחיה החורג של ורוניקה ובגלל זה שמות המשפחה שלהם שונים..הסבר בהמשך..

…"טוב תירגע,מה חשבת לעשות לה?"
" חשבתי אולי להביא לה דיסק.." הסתכלתי עליו ושאלתי אותו "שיהיה בו.." דייגו הסתכל עלי בבלבול ואחר כך הבין למה התכוונתי "חשבתי אולי ריקוד?" הוא שאל אותי בהיסוס "טוב,דבר ראשון..אהבתי את הרעיון אז תירגע ודבר שני תהיה בטוח בעצמך כי בלי זה..זה לא יעבוד!" דייגו הסתכל עליי והנהן "טוב בואו נתחיל לבנות את הריקוד!" אמרתי וכולם התחילו להתמתח "דין.." שמעתי את דייגו קורא לי מאחור "אף פעם לא הרגשתי ככה כלפי בחורה אפילו שיצאתי איתה רק פעם אחת.." דייגו אמר לי "אני רואה איך אתה מסתכל עליה אני לא עיוור אבל אתה יודע מה.." , "מה?" הוא אמר לי במבט מוזר ומבולבל "נראה לי שגם היא מרגישה ככה כלפיך ואני בטוח במאה אחוז שהיא תסכים" אמרתי לו וראיתי איך עלה לו ניצוץ לעיניים 'אני נשמע כמו בחורה!' חשבתי לעצמי ועלה לי פרצוף מוזר "דין אתה בסדר?" לוק שאל אותי וחייך "כן,מה?למה?" , "כלום חשבתי שאתה מרגיש לא טוב זה הכול" הוא חייך ופנה ללכת עלה לי פרצוף מעוצבן על הפנים ותפסתי לו בחולצה הוא מעד קצת לאחור ואז הוא הסתכל עליי עם חיוך ערמומי על פניו "קרה משהו?"הוא אמר בטון רך ודואג "תוריד את זה!" , "את מה?" , "את הדף שהדבקת לי לגב!" הוא הוריד את הדף מהגב שלי "אני שונא אותך!" הוא אמר לי באדישות "יאי פעם שנייה שאומרים לי את זה היום!" אמרתי בשמחה מזויפת "למה מי אמר לך את זה פעם ראשונה?" שאל אותי דייגו כשהוא בא ללגום מהבקבוק מים "הבת זוג שלי!" אמרתי בעצבים וישבתי ליד הקיר עם המגבת לעורפי..הם העבירו מבטים אחד אל השני ולוק פתח ואמר "אני נותן לזה שבועיים!" , "אין מצב,גג שלושה!" , "תפסיקו…" אמר דייגו 'תודה' חשבתי לעצמי "גג שבוע שכחתם שזה המאסטר?" הוא אמר וכולם צחקו חוץ ממני "מה זה היה עכשיו?" שאלתי בכעס "מעריכים כמה זמן ייקח לכם להיות ביחד.." אמר לוק "רגע שכחנו כמה זמן ייקח להם להיפרד!" , "שעתיים!" , "איזה שעתיים,חמש דקות!"אמר ג'יימס חבר נוסף שלי הסתכלתי עליהם וקמתי מהרצפה,הורדתי את החולצה שהייתה ספוגה בזיעה "הפעם זה לא יקרה!" אמרתי והסתובבתי להוציא חולצה מהתיק של לוק כששמעתי את כולם צוחקים הסתובבתי ואמרתי "משהו מצחיק?" דייגו התקדם אליי ואמר לי "זה מה שאמרת לכולן ותנחש מה..היית עם כולן!" הוא התקדם אל התיק שלו,הוציא חולצה עם לוגו כמו של כולם וזרק לכיווני..תפסתי את החולצה והסתכלתי עליו לא מבין "ברוכה הבאה לקבוצה!" הוא חייך ולבשתי את החולצה בשמחה "וואו זה מבליט לך את השרירים בצורה מושלמת!" לוק אמר וצחקנו כולם "אז רגע איך אמרת שקוראים לה?בריטני או משהו.." ג'יימס שאל "רוזלין רוזלין חוארס!" כולם היו המומים ולוק אמר לי "אחי,יש לך בת זוג ספרדייה!אתה מבין כמה אני שונא אותך עכשיו?" הוא אמר לי כשדייגו המשיך "לי שיבצו מישהי יפנית שלא מדברת!בכלל!" , "בא לך להתחלף?" אמרתי לעצמי וג'ון החבר הרביעי בקבוצה ששמע אותי שאל אותי בהלם "עד כדי כך?" הסתכלתי עליו והחזרתי את מבטי לכולם ונאנחתי 'זה הולך להיות לילה ארוך' חשבתי לעצמי "טוב היא יפה אני לא אומר שלא!אפילו יפה מאוד!" , "יפה מאוד זה אומר מכוערת?" אמר לוק בצחוק "אתם רוצים לדעת איך היא נראית?בואו מחר לאימון!" אמרתי ויצאתי מהמקום בחיוך גדול "רגע מה אתה משאיר אותנו ככה?דין!"..


תגובות (5)

ראשונה..? יש!
תמשיכיי!!! ניראה לי שזה הולך להיות טוב.. :))
וברור שהוא מעניין!! אבל פעם באה -.. יותר ארוך.. קצת (***הרבה*** ) יותר ארוך.. !!
חחח
לוב יו – lian♥

02/04/2012 04:31

שניייהה!!!!
תמשיכי! אהבתי מאוד!!!!!
בבקשה שבפעם הבאה יהיה פרק ארוך יותר!!!!!

02/04/2012 04:49

אהבתי מאוד !!! תמשיכי :) זה קצר :(

02/04/2012 05:25

אהבתי מאוד תמשיכייייי :-*

02/04/2012 07:52

אהבתי תמישכיי ♥

02/04/2012 08:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך