אהבה בסימן שאלה פרק 1

bar848 16/06/2014 1103 צפיות אין תגובות

תחילת שנה…. סוף סוף עולים לכיתה ט' אחרי החופש הגדול המייגע הזה…. צריך לקרוא לו החופש הארוך לדעתי. זה מדהים כמה הפכפכים ילדים ובכלל אנשים יכולים להיות. בחופש רוצים בית ספר ושיש בבית ספר רוצים חופש.. אבל זה לא משנה כי לא בשביל זה אנחנו פה נכון?…
כמו שאמרתי תחילת שנה…. סוף סוף רואים את כולם את כל החברים ומכווים שיש מספיק מהם כדי שלא תישאר דקה לבד כשכולם מתחבקים ומתלהבים אחד מהשני.
מה שאני הכי אוהבת לעשות כשחוזרים מהחופש זה לבהות… כן כן לבהות!
אני אוהבת את השינויים יש בילדי השכבה, לראות מי מהבנים פתאום גדל ונהיה חתיך לראות את הבנות המכוערות והשמנות שבחודשיים הספיקו לעשות דיאטה ואיך שהוא להיפטר מכל החצ'קונים על הפנים שלהם.. אבל מה שאני שונאת בתחילת שנה, זו המבוכה.
אני לא יודעת איך להסביר אותה! אבל היא ממש מעיקה יש מן איפוק כזה בין כולם אין אחדות יש קבוצות. לוקח איזה חודש חודשיים עד שהכול חוזר להיות כמו שהיה בסוף השנה.
שמי אליה ואני ילדה דיי שונה, אני לא יודעת אם אני באמת יוצאת דופן ואני סתם מסתכלת על דברים כמו שהם או שאני עיוורת לחלוטין מהסביבה שבה אני חיה אבל אלה הם חיי…
לאט לאט החלו לזרום אוטובוסים לחניה ואיתם תלמידי השכבה. תלמידים על גבי תלמידים חולפים בדלת הכניסה אבל אף אחד לא תפס את צומת הלב שלי כמוהו….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך