אהבה בסימן שאלה פרק 13

bar848 13/08/2014 788 צפיות תגובה אחת

עליתי הביתה זרקתי את השקית עם הקפה על הספה שאמא שלי ישבה עליה, היא הפנתה אליי מבט דואג. התקדמתי לחדרי בעצבים וטרקתי את הדלת.
זינקתי על המיטה והטבעתי את ראשי בכרית, עצמתי את עיניי חזק חזק וייללתי, חשבתי שזה יעלים אותי.
התחלתי לבכות הייתי כבר ממש מבולבלת לא ידעתי מה אני רוצה, אני בחיים שלי לא ראיתי את הצד הזה אצל בן, לא אהבתי את הצד הזה במיוחד…
הוא דיבר אלי בצורה אלימה ומשך אותי בצורה אלימה ואני לא בטוחה אבל אפילו נדמה לי שהוא ניסה לכפות את עצמו עליי…
אמי נכנסה לחדר, אני עוד עם הראש בתוך הכרית. היא התיישבה לידי והתחילה ללטף לי את הגב.
כעבוד דקה היא סוף סוף שאלה אותי: "מה קרה חמודה..?"
אני: "כלום"
אמא: "מה כלום את נורא מצוברחת אני רואה עלייך, אני אמא שלך אל תשכחי.."
אני: "לא צריך כאלה קשרי הבחנה כדי לראות שאני מצוברחת אמא.."
אמא: "נו אז תספרי לי מה קרה"
אני: "אמא אני לא רוצה לדבר איתך על זה טוב!"
אמא: "מי זה הילד הזה שהתנשקת איתו אתמול..?"
פה קיבלתי עצבים, הוצאתי את ראשי מהכרית, ניגבתי את עיני מהדמעות, קמתי מהמיטה, ניגשתי את הדלת, פתחתי אותה ואמרתי:
"צאי מכאן!, אני לא רוצה לראות אותך עכשיו, צאי מכאן!"
ראיתי את המבט על פניה של אמי, היא הייתה פגועה קשות היא יצאה מהחדר באטיות מבלי לומר מילה.
ריחמתי עליה וכשאני חושבת על זה יכול להיות שקצת הגזמתי אבל אין מה לעשות אני לא רוצה שאמא שלי תהיה מעורבת בתחום הזה בחיים שלי. אחרי כשהיא יצאה חזרתי למיטה והמשכתי לחשוב. בלי לשים לב נרדמתי ושקעתי בחלום, בחלום היינו בבית הספר ובן התחיל להשוויץ' בי ולספר לכולם עלינו וממש לא אהבתי את זה וכשביקשתי ממנו להפסיק "להסתובב על מגפון ולצרוח את השמות שלנו" הוא התעצבן עלי וצעק אליי באמצע השכבה כשכולם מסתכלים עלינו..
כשהתעוררתי שמחתי שזה היה רק חלום, יכול להיות שזו הייתה טעות להתאהב בבן?, אולי אני צריכה לגמור את זה?, אבל איך!?! דווקא עכשיו!!! כשחלמתי עליו כל כך הרבה ועד שיש לי אותו אין מצב שאני משחררת. התארגנתי והלכתי לבית ספר רציתי לדבר עם בן


תגובות (1)

נו תגיבו אל תהיו קמצנים!! ;)

13/08/2014 12:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך