אהבה בסימן שאלה פרק 15

bar848 25/09/2014 711 צפיות אין תגובות

(סליחה על ההפסקה האר וכה אבל יש לי בן משלי P; )
שראיתי אותו (את בן) הייתי טיפה נבוכה, כשהיינו רק אני והוא זה היה כל כך הרבה יותר קל כי היינו עצמנו! אבל לאף אחד מאיתנו לא היה מושג איך נהיה בין כל השאר..
החלטתי שאני לא נותנת לאף רגש של מבוכה והסתכלות לשנות את מה שאני מרגישה ואת מה שאני רוצה להראות לבן!
אז פשוט התקרבתי אליו ונתתי לו חיבוק גדול ואינטימי לא חיבוק בין חברים כדי שכולם ידעו שאנחנו שייכים אחד לשני!

אף פעם לא באמת דיברנו על מה שאנחנו מרגישים אחד לשני או הגדרנו את עצמנו פשוט ידענו שנקבל חיבוק ושיש אחד את השני.
למרות שאהבתי את מה שיש בנינו רציתי כבר שנהיה חבר וחברה שנוכל להתנשק סתם כי אנחנו חברים למרות שהחיבוקים היו כיפים.
הקפדתי לדבר עם סיגל ולשתף אותה בכל מה שקורה גם כי היא הייתה מבינה באופן מפתיעה! וגם כי היא תמיד ידעה לתת את העצות הנכונות.
הרגשתי כאילו זאת הייתה התקופה הכי טובה שלי אי פעם בן לא עלה לי בשיעורים הסתדרתי בדיוק מצויין ואפילו יותר עלה לי טיפה הביטחון אז הרשתי לעצמי להיפתח טיפה יותר ומה אני יאמר כנראה שאהבו את זה, אבל אני יותר.

כבר עבר הרבה זמן מאז שאני ואלון דיברנו והשיחה שהוא נורא רצה שנקיים לא קרתה ולא הוזכרה, מעניין אם בן דיבר איתו על זה או שהוא פשוט הבין שאני במקום אחר עכשיו…
השנה היה שיעור חדש אותו היינו לוקחים יחד, וזה קירב אותנו בצורה טיפה אחרת פתאום ראיתי באלון צדדים אחרים שלא ראיתי אף פעם חשבתי שהכל הלך מצויין. אבל אז נדלק ניצוץ באלון שגרם לו לחזר אחרי למרות בן!
אני אף פעם לא סיפרתי את זה לאף אחד או אברתי את זה בקול רם אבל אני חושבת שהסיבה שאלון נדלק עלי מלחתחילה והסיבה שהוא לא מוותר עלי, היא שאני באמת שונה משאר הבנות. אני מכבדת את עצמי ואני דורשת את הכבוד שלי. אני לא חומרית כמו רוב שאר הבנות יש בי צדדים שאני מתיימרת להאמין שהם יותר עמוקים…
אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל…. למרות שהיה לי כל כך טוב אני מנסה לדמיין איך זה יהיה להיות עם אלון….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך