אהבה בסימן שאלה פרק 2

bar848 16/06/2014 916 צפיות אין תגובות

הוא היה נראה לי שונה לחלוטין! בדיוק השינוי שדיברתי עליו! מכיתה ז' הוא איתי בשכבה ובכול זאת הוא לא משך את צומת לבי כמו באותה שנייה.
קוראים לו בן הוא ארגנטינאי שחום יש לו תלתלים תלתלים יפים אחד אחד בצבע חום והוא שרירי אימוש איזה שרירים.
בואו נגיד שאת רוב היום הראשון בזבזתי בלהסתכל עליו… חחח
השנה מתחילה המבוכה עוברת והכל חזר לקדמותו. בן נשאר חתיך ואני נשארתי רחוקה אף פעם לא באמת חשבתי להיות חברה שלו…. בשבילי הוא היה סתם משהו לשטוף איתו את העיניים כשמשעמם לי.
ילדים חדשים הצטרפו לשכבה אחד מהם אלון. אלון לא היה יפה במיוחד אפילו קצת מכוער הייתי אומרת…
בתחילת השנה הוא היה שקט ואבל ככל שהזמן עבר הוא והבנים בכיתה שלו נהיו מגובשים וככל שהם התגבשו הם עשו יותר רעש, ואיך שלא בן באותה הכיתה.
יצא לי לבחון קצת את אלון הוא היה שחיף אבל היו לו קוביות זה היה נראה רע לא כמו הקוביות של בן..
אלון היה אוהב לרקוד אבל לא רציני שתותיות כזאת . החושים שלי אמרו לי שהוא הומו והייתי בטוחה בזאת. יום אחד ישבתי עם כמה חברים ושיתפתי אותם בתחושה שלי לגבי הנטייה המינית של אלון. בלי לחשוב פעמיים אחת החברות שלי הרשתה לעצמה לקרוא לאלון ולומר לו "אלון אליה חושבת שאתה הומו… אתה הומו?"
אני הייתי נבוכה כמו שלא הייתי בחיים שלי! כל כך כעסתי עליה רציתי להרוג אותה מה פתאום היא מרשה לעצמה לעשות את זה! אחרי שניות ספורות דחפתי את כל המבוכה והכעס כי חיכיתי לתשובה…..
אלון: "…."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך