אהבה בסימן שאלה פרק 3

bar848 16/06/2014 846 צפיות אין תגובות

אלון: \\\"לא\\\" הססתובב… והלך
אני הייתה המומה לרגע! ברור שאחרי שנייה צרחתי על חברתי ועזבתי את המקום בכעס.
השנה ממשיכה ואני מפחדת להראות את הפרצוף שלי בפניו הייתי נותנת הכל רק שהסיטואציה תתבטל! כאילו לא הייתה מעולם.

סיגל רצה במדרגות נכנסת בבהילות לכיתה וניגשת אלי מתכופפת:
סיגל: \\\" עלק הומו!\\\"
ואני בפרצוף תמים וחסר מודעות: \\\"מה??\\\"
סיגל\\\" אלון ממש לא הומו הוא עכשיו למטה עם רוני, הם אונסים אחד את השנייה!\\\"
רצתי לחלון, לא האמנתי, הייתי חייבת לראות זאת בעצמי! והנה הם יושבים על הספסל ומתנהגים כאילו אין אף אחד מסביב וכאילו המורות לא בסביבה.
אך עדיין לא הייתי משוכנעת. זה לא החזיק הרבה, מהר מאוד רוני נפרדה מאלון יכול להיות שהיא גילתה שהוא הומו אין לדעת….

\\\"שיגעון האלון\\\"התחיל קצת לפני פורים שהכנו את התפאורה למסיבה הוא הסתובב סביבי כל הזמן. היה לו קטע כזה הוא היה חוסם אותי עומד מולי מסתכל לי בעיניים ואומר \\\"היי אליה\\\" עשיתי את עצמי לא שומעת לא רציתי להיות סיפור הכיסוי של ההומו מ ט\\\'.
הוא לא היה עושה רק דברים מביכים, לאט לאט הוא הוציא גם משפטים מביכים.
אני שזוכרת פעם לגמתי מהברזייה הוא נעמד לצדי ואמר \\\"מה נשמע אליה, מותק?\\\" התעצבנתי אז הכנתי את הפרצוף המזלזל שלי אמרתי \\\"מה אתה אומר?!?!\\\" ושלכתי את אחת מידי לכיוון בטנו על מנת לדחוף אותו. כשדחפתי אותו הרגשתי אותם…….
זה היה מגעיל ומצמרר במידה שווה. לקח לי קצת זמן להבין שאלה הריבועים המגעילים והלא כשורים לשחיפיות שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך