אהבה בסימן שאלה פרק 4

bar848 16/06/2014 907 צפיות אין תגובות

אלון לא חדל עם ההצקות המביכות שלו כבר לא היה לי נעים. הוא היה ממש מעצבן! כל פעם שהו היה פונה עליי הייתי מגיבה בקרירות ובסנוביות, או שהוא לא קלט את הרמז הוא שהוא אהב את זה. רציתי לקחת אותו הצידה ולבקש ממנו להפסיק, אבל היה משהו אחד עצר אותי מלעשות את זה…. וזה היה בן.

כמו שאמרתי אלון ובן היו באותה כיתה, ולפעמים כשאלון היה בא ו"עושה את שלו, גם בן היה בא והיינו מדברים. כל פעם קצת, זה קירב אותנו קצת.
הרגשתי רע, כאילו אני מנצלת את אלון זה היה נכון, אבל הרגשתי כאילו הייתי צריכה להחזיר לו על כל הדברים המביכים שהוא עשה לי.
ככל שדיברתי עם בן הוא יותר התחבב עלי. אני התחלתי לחלום עליו ולהרגיש פרפרים בבטן כשהוא היה עולה במחשבותיי.

אל שיתפתי אף אחד ברגשותיי לבן, אפילו לא לחברתי הטובה סיגל. כי לא הייתי בטוחה שאני רוצה לעשות משהו עם הרגשות שלי אבל הסיבה העיקרית הייתה המחשבה שאני לא ברמה שלו…
המחשבה הזו לא אפשרה לי לחקור את הרגשות שלי כלפיו. ומה שהכי הרס אותי הוא שידעתי שאני רוצה להיות בזרועותיו אבל הפחד הפחד לא הרפה ממני…

ישבתי על אדניות הפרחים כי הבנתי את השיטה כל מה שהייתי צריכה לעשות זה לשבת עם אנשים שיש לו אינטראקציה איתם כי לאחרונה הבחנתי בהדדיות…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך