אהבה בסתר פרק 4 :^)

סופי 25/11/2012 886 צפיות 5 תגובות
=]

היי לכולם קודם כל ! סוורי שלא כתבתי מלא זמן, אבל כל הדברים בדרום אני הייתי עסוקה (אני מהדרום)
ואת הפרק הזה אני מדגישה לכל מי שמופגז ;-\ תהנו :-))
* * *
לא היה לי שמץ של מושג איך ני הולכת לאתר את "שולח ההודעות המטרידות" . אבל הייתה לי תאוריה רוצים לשמוע איזו? הנה זה בא..: אם אני יעשה משהו שימשוך תשומת לב רבה.. אז אולי הוא ישלח לי הודעה ואני יראה מי שלח לי הודעה. כן…..לא משהו מיוחד אבל זה כל משיש לי..
הלכתי ברחבי המסדרון, וליליה הפרחה הראשית עם הברה המעצבנת שלה התקרבו אליי :"היי מכוערת שדומה לתחת " אמרה ליליה וציחקקה ביחד עם החברות שלה. ואני כמו תמיד לא עניתי. הם נכנסו לקפיטריה.
ניסיתי לחשוב על משהו שימשוך תשומת לב של המטרידן שלי. אבל שום דבר לא עלה בדעתי, אז אני כמובן החלטתי לעשות משהו פזיז ומהיר . נכנסתי בחזרה לקפיטריה השוממת שבה היו רק החבורה וליליה . התקדמתי לכיוון של ליליה וצעקתי :"יא קופה מגודלת שכמוך".ונתתי לה סטירה. "זה על זה שקראת לי במשך שנה מכוערת שדומה לתחת." היא הייתה המומה. קיוויתי שהמטרידן שלי ראה את זה..
"ג'ני , ריצ'ל!!" היא צעקה. "עופו למנהל ותקראו לו לפה, מהר!!!" היא צעקה עליהן . "ואת לוליטה תצטערי על זה מאוד!" אמרה ושפכה עליי את האייס קפה שלה.
* * *
הרגשתי רע וקפוא.. רע בגלל שישבתי במשרדו של המנהל והוא בדיוק דיבר עם סבתא שלי. וקפוא בגלל ש10 דקות לפני זה נשפך עליי אייס קפה…שליליה אמרה שהיא שפכה אותו" בטעות. כן , בטח כלבה ..
אבל החדשות המשמחות הן שהמטרידן שלח לי הודעה.רק אחרי שכל בית ספר ידע.
"גברת לולה גרין מה יש לך להגיד להגנתך?"
"שהייתי טיפשה ואני מבקשת סליחה?" אמרתי בציניות.
"חה חה מצחיק. עכשיו בואי נחתור לסיבה האמיתית שעשית את זה.."
"סיבה אמיתית אוקיי..: אני שונאת את הכלבה הזאת, היא הורסת לי את החיים כבר יותר משנה. וסוף סוף מצאתי את האומץ להחזיר לה.." נמתחתי לאחור. "מספקת אותך התשובה אדוני המנהל?!" הוספתי בציניות..
"את תענשי בחומרה על מעשייך! " הוא איים.
"יופי, אפשר ללכת להחליף בגדים?" שאלתי וקמתי.
"אני מניח שכן"
יופי את כ"כ חכמה. אמרתי לעצמי. מתי אמא אמורה להגיע מחרתיים?! יופי היא תהיה ממש מאושרת.
"היי לול "שמעתי קול מוכר. הסתובבתי וראיתי את מייק.
"הו היי."
"שמעתי איך הרבצת לליליה סוף סוף הכלבה מקבל את משמגיע לה." אמר וקרץ לי.
"חשבתי שאתם מבלים איתה ואם החבר'ה "
"נו אז מה זה לא עושה אותה צדיקה…את יודעת, לא הכל פי שניראה"
השם ישמור המשפט הזה היה מוכר לי מאיפושהו…………


תגובות (5)

יופי שנזכרת להמשיך באמת!!
חח סתם, מקווה שהסתדרת איכשהוא ואם בכלל עם האזעקות הנוראיות והקסאמים..
פרק קצר!!
תעשי יותר ארוך! :)
ממש מותח ומרתק! תמשיכי במהירות! :)
אני אוהבת את הסיפור הזה!! P:
דירוג ~5~ ;)

26/11/2012 08:29

תודה. אני ימשיך כשהיו עוד 2 לפחות.

26/11/2012 11:57

לאא נוו תמשיכיי ממש נכנסתי לזה <3

05/12/2012 12:34

חחח אוקייי :-))

12/12/2012 08:26

ווהו! D:

12/12/2012 08:39
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך