אהבה בסתר – פרק 5

סופי 12/12/2012 954 צפיות 6 תגובות

היי תקשיבו , אתמול נכנסתי לפרק השעבר שכתבתי וראיתי שהיו 66 צפיות… אבל הכי מעליב שהיו רק 2 תגובות..זה מעליב כי אני משקיעה ואף אחד כמעט לא מגיב…
* * *
קמתי מהמיטה ,ניגשתי ופתחתי את הוילון השמש חיממה את עורי. הרגשתי שעכשיו מאוחר . ירדתי וחיכיתי לראות את סבתא זועמת על כך שקמתי מאוחר, אבל במקומה מצאתי את אימא ואבא עומדים מחובקים. סבתא וסבא יושבים וצופים בטלוויזיה .יצאתי ובחוץ חיכה לי נער בערך בגילי שאת פניו לא ראיתי. הוא חיבק אותי והעביר את שפתיו ברפרוף על שפתי, אך לא אמר דבר אחז בידי,וביחד עלינו על אוטובוס בית ספר. נכנסנו ומלא אנשים התנפלו עליי בחיבוקים וקראו:"לולה ,לולה!!! קומי את תאחרי!!"
"סבתא עוד 5 דקות.." מילמלתי לתוך הכרית..
"לא!! היום אסור לך לאחר! . כי היום זה היום הגדול " וכשראתה שהסתכלתי עלייה לא מבינה."אוח..לולה ההורים שלך באים היום"
"הא,יופי באמת." אמרתי וקמתי לצחצח שינייים,לבשתי את תלבושת הבית ספר וירדתי למטה.
"לולה מה את לובשת?!" אמרה ונאנחה,"אנחנו הולכים לקחת את הוריך משדה התעופה! תלבשי משהו יותר מכובד!" פקדה עליי,ודחפה אותי לכיוון המדרגות.
"אבל סבתא ! אני לא הולכת לבית הספר היום?" שאלתי באכזבה.
"לא , למה רצית ללכת?! חשבתי שתשמחי…" הסתכלה עליי ועל פנייה מבט מהורהר.
"לא אני שמחה..פשוט היה לי משהו חשוב לעשות…" ולא שיקרתי. האמת שרציתי לדבר עם מייק,אם הוא יודע משהו על שולח ההודעות המסתורי שלי…טוב לא נורא. תהיה לי עוד הזדמנות. חשבתי בעודי לובשת ג'ינס סקיני כחול,וגופית פסים.
"סבתא אני מוכנה"שאגתי .וירדתי במדרגות.
"יופי בואי "
* * *
סבתא תופפה בעצבנות באצבעותיה. ואני זימזמתי לעצמי מנגינה. שנינו היינו עצבניות כי המטוס מאחר בשעה ועשרים וחמש דקות. אני הצעתי שנילך ונקנה משהו לשתות. אבל סבתא לא רצתה." הם יבואו כל דקה" עם דקה זה שעה וחצי אז אני באמת לא יודעת לספור.
"טוב הלכתי לשירותים" אמרתי וקמתי. את השירותים מצאתי מהר מאוד, הודות למוכר הנחמד בנות הצעצועים. התקרבתי אל השירותים וראיתי פנים מוכרות,מייק…מייק!
"היי מייק" אמרתי והוא הסתובב בבהלה.
"או היי לול הפחדת אותי…"
"מה אתה עושה פה?" שאלתי
"אמ…משאת עושה פה.."
"מחכה להורים שלך שיחזרו מחו"ל?"
"הא? כן בערך..לולה תקשיבי אני קצת ממהר אז..נדבר מאוחר יותר." אמר והתרחק .
כשסיימתי את צרכיי . הלכי למקום שבו אני וסבתא ישבנו.ובמקום למצוא את סבתא מצאתי את..אבא אמא וסבתא מחובקים. אמא הייתה הראשונה שהבחינה בי.
"לולה?" שאלה והזדקפה,ואז ראיתי במה היא השתנתה……………………………….


תגובות (6)

הנה אני מגיבה :]]
קראתי את כל הפרקים וווואוווו!
ממש יפה, אל תעשי הפסקות ארוכות ב'קשה….!
ואל תגידי לי שאמא שלה בהריון!!

12/12/2012 14:37

תמשיייכיי
ואת הקטע של התגובות גם אני מבינה אותך _^_^

12/12/2012 15:33

לסופי החביבה ערב טוב – חבל שאת נעלבת אם לא מגיבים לך – את לא כותבת בשביל התגובות אלא כותבת להנאתך והכתיבה שלך מדהימה אז בבקשה תמשיכי לכתוב ומבטיחה לך שהתגובות תגענה במשך הזמן תכתבי בבקשה בתדירות גבוהה יותר ולא פעם בחודש – חבל שמאבדים את הרצף של הסיפור.

חג אורים שמח ממני בקי שמבטיחה לך כי אהבתי את הסיפור ומבטיחה לך שהתגובות בדרך העקר אל תהיי עצובה בשל העדרן כעת♥♥♥♥

12/12/2012 15:54

הווו יש מתח!!!
פרק מעווולה!! D:
שמחה שהמשכת!
כתבת יפה מאוד :)
תמשיכי! וחג שמח ♥

13/12/2012 02:56

תמשיכיייי :):)

14/12/2012 03:13

תודה לכולם כבר ממשיכה :)

15/12/2012 08:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך