בקי
האם נוצר רומן בן לי לניר ??????????? קשה לי להאמין אך הכל עשוי לקרות תמשיכו לעקוב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אהבה בצמרת

בקי 20/07/2011 621 צפיות אין תגובות
האם נוצר רומן בן לי לניר ??????????? קשה לי להאמין אך הכל עשוי לקרות תמשיכו לעקוב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לי נכנסה לחדר האמבטייה להתרענן מהיום העמוס הזה מהיום שיחחק בזכרונה לעדי עד והיא היתה "מתה" להכנס למיטה אך החליטה ללבוש משהו קליל ולרדת לחדר האוכל כי ממש הבטן כבר קרקה.

כשהיא רעננה מהאמבט יצאה מהחדר לאחר שנעלה אותו וירדה במעלית לקומת הכניסה. היא קיוותה למצוא ולו אחד מהאנשים שהכירה אך איש לא היה בנמצא. לפתע חשה כל כך בודדה והחליטה לשבת על אחת הכורסאות בתקווה שהיא תראה אחד מאותם אנשים שהיו איתה במיניבוס ואולי ניר ?? לי לא תאמינו אך היא נרדמה ממש נרדמה מרב עייפות נוראה ולפתע הרגישה שמישהו מנסה להעיר אותה. היא פקחה את עיניה וניר היה לצידה ואמר: "לי הדאגת אותי מאד מה קורה" לא קורה כלום פשוט ירדתי לכאן ולא הכרתי איש אז החלטתי להתיישב ולהמתין למישהו מוכר וכנראה נרדמתי"

"אוקיי ענה ניר עכשיו את צמודה אלי ואני מזמין אותך להכנס לחדר האוכל כי אני ממש רעב".
"בשמחה ענתה לו לי כי גם הבטן שלי מקרקרת " שניהם פסעו לעבר חדר האוכל ושם על שולחן ארוך ישבו כבר כל אנשי הצוות מהמיניבוס והמתינו להגשת הארוחה ע"י המלצרים.

בין המסובים היו שני הטייסים שהטיסו את המטוס היום וכל כך שמחו לראות את לי: אחד מהם לא התאפק וביקש לשנייה את רשות הדיבור שבה הילל את הדיילת המדהימה הדיילת שביומה הראשון נתנה "מופע" מרנין ואני כמובן מתכוון ללי המקסימה"

כל המסובים מחאו לה כפיים ולי קמה הודתה לכולם וכך אמרה "ליום הזה חיכיתי למעלה משנה כשעברתי את כל הקורסים האפשריים באל על והיום תודות למדריכים שהעבירו את השיעורים במומחיות רבה אני הגשמתי הלכה למעשה את "התעודה" שקיבלתי מהם ועם כל הצניעות קיבלתי גם מכתב הערכה מיוחד עם ציון לשבח." ושוב כמובן מחאו לה כפיים.

באותו זמן הגיע המלצר והחל מערים על השולחן מטעמים בשפע והחבר'ה החלו לאכול בתיאבון רב וכשתרוקנו הצלחות המלצר דאג להחליפן בצלחות מלאות. בסיום הארוחה הגיעה תור המתוקים שהיו "אהבת חייה של לי" היא גם יכולה להרשות לעצמה לאכול כי גיזרתה הייתה מושלמת וגם אם תעלה כמה קילוגרמים זה לא יפחית מהגזרה הדקה הבנוייה להפליא.

כשסיימו כולם את המתוקים הטעימים חבל"ז , ניר שאל את לי אם בא לה להגיע ללובי ששם מושמעת תמיד מוסיקה לריקודים" ? כן למה לא ענתה לו. הם נכנסו ללובי וטנגו חושני טנגו ארגנטיאני קידם את פניהם. ניר הביט לעבר לי ? והיא אמרה כן!!!!!!!!. הוא חיבק את מתנייה והוביל אותה לרחבה הריקודים. שניהם היו רקדנים מעולים והמשיכו לחולל על הרחבה גם בואלס ששל יוהן שטראוס "הדנובה הכחולה ועוד עוד שירי נוסטלגייה נוגנו והיה ממש כייף לצפות ברוקדים הצעירים שלאט לאט התווספו עוד זוגות ברחבת הריקודים.

ניר הביט בעיניה של לי במבט מלא רוך ושאל אותה אם היא נהנית ולאות הנאתה היא נישקה לו קלות על הלחי – "זו תשובתי".

לאחר זמן ארוך של ריקודים הוביל ניר את לי למרפסת שמשקיפה על מדריד וכל האורות הנוצצים וביקש ממנה להתענג על הנוף ועוד משהו לי אמר ניר: "את תטיילי בכל העולם כולו למרות שהעבודה של דיילת אינה קלה אך ההנאה שיש בה מחפה על העייפות ובפרט כשמדובר בצעירה כמוך. השניים המשיכו לצפות באורות המנצנצים ואז לי אמרה לניר:

" נעמת לי מאד מאד ניר אך עלי לעלות לחדר כי העייפות החלה להראות את אותותיה ובפרט שמחר אין לי יום חופש חחחחחחחח ועלי להמשיך להוכיח כמה אני מקסימה חחחחחחחחחחח שניהם פרצו בצחוק פרוע " הוא הצדיק אותה וכך הגיעו למעלית כששמו לב שכל אנשי הצוות כבר מזמן לא בנמצא . ניר שאל אותה איזו קומה היא "מתגוררת" והיא ענתה לו בקומה 6 הוא ליווה אותה למעלית המתין שהיא תגיע , איחל לה ליל מנוחה ופנה לדרכו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך