cupcake21
מצטערת שהפרק מאוד קצר.. הייתי חייבת למהר. מחר אני מבטיחה שיהיו שני פרקים :)

אהבה בקול רם – פרק 5

cupcake21 21/03/2015 895 צפיות תגובה אחת
מצטערת שהפרק מאוד קצר.. הייתי חייבת למהר. מחר אני מבטיחה שיהיו שני פרקים :)

אהבה קול רם
פרק 5 – דייט?!

"אני לא מאמינה במחר יוצאים לטיולל" צעקה אמילי בביתי.
"אין אין לי כוח לזה" אמרה זואי ונשכבה על מיטתי.
"זאת בסדר?" שאלתי והראתי להן את המזוודה.
"בשבילי היא קטנה מדיי" אמרה אמילי ואני הבטתי בה במבט רציני.
"כן, כי את לוקחת את כל הבית איתך" אמרתי וזואי צחקה.
"הבעיה היא, שאני לא יודעת איזה לבוש לקחת. אמרו שחצי מהשבוע יהיה קר" אמרתי ושמתי את ידיי על ראשי כשהבטתי על ארון הבגדים.
"אווווו" אמרה אמילי כאילו הרגע קיבלה מחמאה.
"מה?" שאלה זואי ואני הוצאתי מספר סוודרים וטייצים והכנסתי למזוודה.
"אוסטין שלח לי הרגע הודעה" אמרה ואני מיד הפנתי את מבטי אליה.
"מה הוא רשם?" שאלתי והסתובבתי חזרה לארון; מוציאה ג'ינסים וכמה חולצות משוחררות ארוכות.
"היי מאמי, רוצה להיפגש לדייט במסעדה?" הקריאה אמילי את ההודעה מה שגרם למיליון סכינים לחתוך את ליבי. חייכתי חיוך שבור והמשכתי להכניס למזוודה עוד כמה דברים. זואי ואמילי דיברו על אוסטין ואני לא הקשבתי. הילד הזה פשוט לא מובן. יום אחד הוא רוצה ש"אני אגלה אותו" ויום אחר הוא קופץ לילדה אחרת? שיעזוב את אמילי בשקט. אני לא רוצה שהיא תיפגע בסוף.
לאחר שסיימתי לארוז סגרתי את המזוודה.
"אני לא יודעת מה איתכן, אבל סיימתי" אמרתי והתיישבתי על מיטתי כשאני נשענת על גב המיטה.
"ללכת לדייט או לא..?" שאלה אותי אמילי.
"למה לא?" השבתי. לא באמת רציתי שהיא תלך אבל מגיע לה. אולי הוא יהיה ילד אחר.
"טוב אז אני אלך" אמה בחיוך ומחאה כפיים.
זואי חיבקה אותה ואני חייכתי.

***

לאחר כמה שעות כשאמילי הלכה לדייט הלכתי לזואי בכדי להוציא הכל.
"אשלי מה קורה?" שאלה לאחר כמה דקות שהייתי אצלה וראתה שאני לא בסדר. אין על זואי. היא תמיד שומרת סודות ותמיד יודעת מתי משהו מפריע לי. היא חברה אמיתית.
"תקשיבי… נכון אוסטין ואמילי?" שאלתי והיא הנהנה ואני נשמתי עמוק.
"אין לי בעיה שאמילי תיצא איתו כן? אבל הוא פשוט לא בשבילה.." אמרתי בכאב וזואי פתחה אליי עיניים.
"למה הוא לא בשבילה?" שאלה במבט מבולבל.
"קודם כל, את מכירה אותו. הוא לא הכי וואו. דבר שני, יצא לי להיפגש איתו כמה פעמים בטעות אפשר לומר. והוא פשוט הולך לכל בת שיש" אמרתי והיא עדיין לא הבינה אז סיפרתי לה כל מה שקרה לי איתו. המקרה שקרה לי איתו בכיתה ומה שהיה בינינו בגן.
"או.. לא ידעתי שהוא עד כדי כך כזה" אמרה ומבט מאוד עצוב עלה בפניה.
"אני הכי שמחה בעולם שיש לאמילי מערכת יחסים. אבל לא בטוח שהצד השני אוהב בכלל ובשבילו היא סתם אחת. וזה לא מגיע לה" אמרתי בכאב.
"תקשיבי, אנחנו צריכות לשים לב לזה. אם באמת יהיה ביניהם משהו ונראה שזה מתקדם טוב אז ניתן להם לעשות את שלהם. אם אנחנו נראה שהם רבים הרבה ואנחנו רואות שהוא ממשיך לעשות איתך או עם עוד בנות אחרות דברים כאלה אנחנו נעצור את זה" אמרה ואני הנהנתי.
"אני מסכימה איתך" אמר וחיבקתי אותה.
"מצד שני אני מרגישה מאוד אשמה בגלל זה" אמרתי לה ודמעה נפלה מעיניי.
"למה?" שאלה וליטפה את ראשי.
"אני לא יודעת.. אם נגיד לה את כל הדברים שהוא עשה אז היא תיפגע.. במיוחד אם מה שהוא עשה איתי.. ואם להגיד לך את האמת? אני גם מרגישה אליו משהו אחרי כל מה שהיה בינינו. אבל אני מדחיקה את זה כמה שאני יכולה. כי הוא פשוט ילד מגעיל ולא יכול באמת לאהוב" אמרתי בקול צרוד והבכי שלי התגבר.
"אבל אם זה ילך ביניהם אני אהיה הכי שמחה שיש ואני רצינית" אמרתי. זה באמת נכון.
"אני יודעת שתהיי שמחה" אמרה ואני חייכתי.


תגובות (1)

מעולה! פעם הבאה תעשי ארוך אם תוכלי!

22/03/2015 18:12
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך