אהבה בקיץ פרק 5 ♥

Angel of love 24/06/2012 876 צפיות תגובה אחת

סייון הראתה לי את החדר שלי ,בסדר יחסית, בינוני לא גדול ולא קטן, החדר שלי בבית יותר גדול אבל אפשר לחיות שם , בכל זאת אם נהיה רצינים חצי מהחדר שלי בבית של פרינסס ראיתי שיש לי מחשב צרחתי מאושר ישר נכנסתי לפייסבוק אומנם זה באמריקה וזה באנגלית אבל הבנתי ת'רוב, היה ערב שם ולא ממש ידעתי מה השעה בארץ, אבל ראיתי שדנה ומריה מחוברות, דיברתי איתם על מה שקרה, ועל ניק, וכמובן על נועה!
"סטיב יוצא עם מישהי " דנה אמרה לי בפייס ,נבהלתי הוא לא יצא עם מישהי מאז..אני!
"תראי לי תמונה שלה" כתבתי בהיסוס, מריה כתבה לי המון סימני קריאה שאלתי אותה מה קרה אבל אז…ראיתי בעצמי! בדף בית…סטיב שינה את הסטטוס "רווק" לבמערכת יחסים צרחתי כל טנסי שמעה, אבל גם שמחתי בשבילו הוא התגבר עלי, דנה שלחה לי את הפרופיל של הנערה היה לה שיער חום מטולטל ועיינים ירוקות בהירות , רוב התמונות שלה עם גינסים צמודים או טיצצים ושרוטים…בערך כמוני…גם ביופי, רק שלי יש עיניים חומות ,היא ממש ברת מזל..הוא חתיך אין עליו! אבל לי לא הלך איתו,
נועה פתחה את הדלת בחדר שלי "יש דבר כזה שנקרא לדפוק"התעצבנתי, "ארוחת ערב מוכנה וסליחה" היא אמרה וסגרה את הדלת,
נשענתי על הכיסא…הרגע אכלתי ארוחת ערב איתם! ואפילו עזרתי להם לשתוף את הכלים …אני לא מבינה! אני האורחת שם לעזעזל מה הקטע שלהם?!"בואי תיראי את החדר שלי " הזימינה אותי נועה, נכנסתי לשם הייה שם גיטרה מהממת! "אפשר?" שאלתי וחייכתי, אין על החיוך שלי תמיד עוזר! "כן ברור תנסי " היא אמרה, לקחתי את הגיטרה עליי, והתחלתי לנגן "מדהים "נועה אמרה בשמחה, "אף פעם לא חשבתי שאני יצליח" אמרתי לה, "הינה הצלחת..לי לקח שנים ללמוד!"היא אמרה, רציתי לראות מה ישלה בארון כי איך שהיא מתלבשת…אמאלה! כיעור וישלה כזה גשר גדול ומשקפיים , כן..כן תדיימנו חנון כזה מהסרטים חזרתי לחדר והתיישבתי על המיטה היה לילה, הסתכלתי על התמונה של ההורים שלי ונרדמתי, חלמתי על ניק בלילה למרבה הפתעתי….רק הכרתי אותו יום לפני!
קמתי בערך ב-תשע בבוקר אכלתי ארוחת בוקר ויצאתי לקניון לבד ,ברגל…
היה שם די חם קיץ עכשיו גם שם, התקדמתי, את פרינסס השארתי שם בבית , כי אסור להכניס חיות לקניון, אניי מקווה שהיא בסדר הנסיכה שלי! הקניון היה די קרוב לבית שלהם וזה יתרון, כי תיכננתי לבלות שם את זמני, הלכתי והלכתי עד שראיתי מולי מישהו מוכר….
זה היה ניק! ניק וחברים שלו….שיט מה עכשיו?!


תגובות (1)

תמשיכייייייי XD

26/06/2012 15:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך