היי בנות ובנים...זה סיפורים בהמשכים אז תגיבו אם באלכם שאני ימשיך (: אני יודעת שזה קצת צפוי והעלילה בפרקים הבאים טיפה תסתבך זה סיפור ראשון שלי אז תנו לי את הכוח להמשיך..הערות יתקבלו...תודה מראש (וסורי על החפירה)

אהבה בשחקים…פרק 1

08/07/2011 1005 צפיות 3 תגובות
היי בנות ובנים...זה סיפורים בהמשכים אז תגיבו אם באלכם שאני ימשיך (: אני יודעת שזה קצת צפוי והעלילה בפרקים הבאים טיפה תסתבך זה סיפור ראשון שלי אז תנו לי את הכוח להמשיך..הערות יתקבלו...תודה מראש (וסורי על החפירה)

שיא החום ,חודש אוגוסט…אני בבריכה ביחד עם אחותי שבדיוק בגילי הלכנו לחגוגו את יומהולדת 17שלי.
"וואו איזה חום אפילו המים בבריכה כבר נהיו חמים"אמרתי.
"כן,את צודקת ,סוף סוף בריכה כמה זמן לא הייתי פה…רק חבל שאין פה ילדים חתיכים אה?"אמרה יובל אחותי.
"כן צודקת היה מתאים לי איזה חבר לחופש"אמרתי.
ופתאום כמו באגדות הסתובבתי וראיתי אותו,הוא היה כל כך מושלם טוב לפחות מושלם בשבילי….
"תראי את החתיך הזה שם!"אמרתי .
"לכי נסי להתחיל איתו,אולי יעבוד לך ,למרות שאת לא נראית משהו אבל…חחחח סתם"יובל אמרה.
"היי..חחחחח"
התקמדתי לעברו ופתאום חטפתי שוק מוחלט,אני מכירה אותו ,מכירה אותו טוב מאוד…זה רועי הילד מהכיתה המקבילה שלי זה שהייתי חברה שלו במשך 3 שנים ברציפות.
רצתי מהר ליובל.
"יובל זה רועי…"
"איזה רועי?!רועי שהיה חבר שלך עד שנה שעברה?"
"כן..כן.. זה הוא נו…טוב אני אנסה את מזלי….."
התקרבתי אליו ופתאום הוא הסתובב אלייי.
"היי שיר מה המצב?"הוא שאל וקפץ עליי בחיבוק.
מאז שנפרדנו לא דיברנו כלכך.
"הכל בסדר אתה לא מבין כמה התגעגעתי אלייך אני כלכך מצטערת שאנחנו לא מדברים ואני רוצה לבקש סליחה"פלטתי פתאום בלי יכולת לשלוט על המילים שלי.
"היי זה בסדר האמת שגם אני מצטער,ורוצה לבקש סליחה".
"זה מוזזר התראינו כל יום ולא דיברנו "אמרתי
"כן…האמת ….ש"הוא אמר ופתאום הפסיק.
"האמת שמה?"שאלתי בלחץ
"האמת שאני עוד אוהב אותך…."הוא אמר וחייך חיוך כובש.
"וואו זה מפתיע!" אמרתי
"האמת גם לי זה לא עבר ,אני גם עוד אוהבת אותך "
אמרתי..המשך יבוא


תגובות (3)

חח זו לא חפירה מה שכתבת!!
את צריכה לראות את התגובות שלי, זו חפירה :)
נשמע יפה, בהחלט צפוי (אל תיקחי את זה אישית, פשוט אני קוראת כל כך הרבה סיפורי אהבה פה בזמן האחרון עד שברובם אני יכולה לדעת מה יקרה בהמשך :P )
רק כמה הערות:
נוראא מפריע לי(לא רק אצלך) העובדה שאין נקודה בסופי משפטים כשמישהו מדבר, כדאי שתשתמשי בזה, זה נורא יעזור וגם זה מוציא את הסיפור יותר נקי ויפה :) מניסיון….
וגם, שימי רווח בין סימני פיסוק. גם אני כתבתי כמוך בהתחלה אבל אז אחת הקוראות הגיבה לי והעירה לי על זה ומאז זה פשוט באלי טבעי :)
בסוף את לא צריכה לכתוב המשך יבוא, אנחנו יודעים שיהיה המשך, פשוט שימי נקודה בסוף D:
ואחרון חביב: תיאורים!
חצי מהסיפור הוא תיאורים!
תמיד תזכירי לעצמך שהקורא לא נמצא בתוך הסיפור שלך, הוא לא יכול לראות את מה שאת רואה כשאת כותבת. נגיד, איך אני יכולה לדמיין את שיר כשאני קוראת? איך היא נראית? ורועי? ויובל? אני לא יודעת איך הם נראים, הסיפור לא שלם בשבילי.
אבל חוץ מכל הפרטים הטכניים, באמת סיפור יפה. זו התחלה טובה שיכולה להתפתח למאה ואחת עלילות שונות. אני בטוחה שבהמשך תפתחי יותר את הסיפור ותהפכי אותו לסיפור שהמון יקראו D:
(רואה? זו חפירה =] )
מה שרציתי להגיד בקיצור זה תמשיכי !
אשמח אם תקראי את אחד הסיפורים שלי :)
נ.ב: אני באמת חושבת שיש לך כישרון, אני מקווה שהכתיבה באתר הזה תעזור לך לפתח אותו D:
מי יודע, אולי יום אחד נראה אותך בראש רשימת עשרת המחברים הממולצים =]

08/07/2011 21:39

תודה רבה הדרוש (: אני איישם את זה בסיפורים הבאים.

09/07/2011 10:05

תמשכי אני ממש רוצה לדעת מה יקרה :)

10/07/2011 22:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך