אהבה בשחקים…פרק 2

11/07/2011 687 צפיות תגובה אחת

"וואו,תגידי אז בא לך לבוא איתי לסרט?" עומר שאל בהתבדחות מסויימת , הייתי לחוצה מהווידוי שלי ממקודם ולקחתי את זה ברצינות .
"תגיד אתה לא חושב שזה מוקדם מדי ?"שאלתח.
"היי ,שירוש זה היה בצחוק , את יודעת. תגידי הכל בסדר איתך? את נורוא לחוצה. קחי הכל בקלות שנינו התוודנו על הרגשות שלנו,את לא רוצה לפתח את זה לאנשהו?"הוא שאל את זה ואמר את המילים בקצב נורא מהיר.
"ברור שאני רוצה פשוט לא הייתי במערכת יחסים מאז ש…נפרדנו."אמרתי בעצב.
"אוקיי, אז קבענו בקולנוע היום בשבע ?"הוא אמר וחייך בחיוך הכובש .
"סבבה ,אכפת לך אם אני יהיה קצת עם יובל?"שאלתי והוא ענה בחיוב איזה מקסים הבן- אדם הזה…..
בהיתי לכמה דקות בחלל , ופינטזתי עליו.
הבחור האידיאלי שער שחור , בקוצים תמיד ,גבוה ויודע איך להתלבש. עיניים חומות גדולות ,כמו שלי , ושפתיים מלאות שהייתי שמחה לנשק.
ותאמינו לי שזה שהסכמתי לצאת איתו, זה רק מאהבה.
רצתי ליובל , חיבקתי אותה , סיפרתי לה את הבשורות ושתינו פרצנו בצווחות קולניות.
אבא שלי הגיעה לאסוף אותנו.
"היי אבוש!"אמרתי בקול נרגש.
"היי חמודות, איך היה בבריכה?".
"היה ממש כיף!"אמרנו אני ויובל ביחד, וצחקנו.
הנסיעה הביתה עברה בשקט, אני פינטזתי על היציאה שלי עם עומר ,ויובל שרה שירים ביחד עם הרדיו.
השעה הייתה כבר 6 בערב והתחלתי להתארגן, בעזרתה של יובל.
שמתי שמלה כחולה קצרה ונפוחה,ונעלי אצבע עם אבני חן.התאפרתי מעט ושמתי בושם.
הודעתי לאמא שאני יוצאת והיא ענתה כרגיל:
"את כבר בת 16 , הסברתי לך שאת יכולה לצאת….".
תפסתי מונית לקולנוע והגעתי בשבע וחמישה, לא נורא איחור אופנתי.
ראיתי אותו מחכה לי שם, עם חולצת טי כחולה , תואמת לצבע השמלה שלי,ומכנסי דגמ"ח.
נכנסו לקולנוע , ובחרנו לראות סרט מפחיד, ופחדתי באמצע (צפוי…)וביקשתי ממנו שיחבק אותי.
הוא עשה זאת , וכמה דקות לפני סוף הסרט התנשקנו.זה היה כזה רומנטי נשיקה ראשונה…
הרגשתי בעננים.
יצאנו מהסרט ונפרדנו לשלום בנשיקה.
אמי באה לאסוף אותי,והחלטתי לספר לה כל מה שקרה מהבריכה ועד עכשיו.
"וואו , איזה יופי, הוא נשמע נורא חמוד עומר הזה, כשהיית חברה שלו שנה שעברה לא הכרתי אותו…".
"כן,מצטערת…"עניתי בקול מסופק.
יום למחרת קמתי בבוקר ועומר התקשר אליי , כמובן לקבוע עוד יציאה.


תגובות (1)

ללא קראו לו רועי?

07/08/2011 10:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך