בקי
מעניין באם תוכל לי לעמוד בהבטחה שהבטיחה לעצמה לא להתחבר לגברים נשואים אוקיי נחייה ונראה!!!!!!!!!!!!!

אהבה בשחקים

בקי 22/07/2011 661 צפיות 2 תגובות
מעניין באם תוכל לי לעמוד בהבטחה שהבטיחה לעצמה לא להתחבר לגברים נשואים אוקיי נחייה ונראה!!!!!!!!!!!!!

פרק ב'/3

הדיילות החמודות עסקו בהכנת ארוחת הבקר לנוסעים והאווירה במטבחון הייתה ידידותית ונעימה. לי "שלפה" את העגלה שהייתה צמודה לקיר. היא החלה לסדר את הארוחה וקרן הכינה את הקפה וכן חיממה את הקקאו וכך "עקב בצד אגודל" הכינו שתיהן את ארוחת הבקר לכל הנוסעים.

לי חייכה לקרן ושאלה אותה "את מוכנה "להאכיל את הטייסים" לא!!!! אוקיי אז אני אקח את המגש ואגיש להם את ארוחת הבקר י"ופי לי אני ממש לא רוצה להתקל במור למרות שזה בלתי אפשרי וכשהעבודה תדרוש לדבר עמו התנהגותי כלפיו תהיה ככל התנהגות ליתר הטייסים מה שנקרא "התנהגות קורקטית עם עמיתים לעבודה"

לי חייכה ולאחר שסידרה את המגש נכנסה לתא הטייסים. "בקר טוב לשניכם מור וניר הנה אניח לכם את המגש עם ארוחת הבקר ואם תירצו תוספת אתם יודעים היכן למצוא אותנו" !!!!!! תודה רבה ענו שניהם ולי יצאה מהם ועזרה לקרן לחלק את הארוחה לנוסעים.

האמא הצעיר עם התינוק המתוק ביקשה לתת לה איזו מגבת נקייה מאד כי עליה להניק את תינוקה וכמו כן שאלה האם תוכל לקבל כוס חלב במקום השתייה שעל העגלה. לי חייכה אליה והביטה בתינוק בעיני אהבה ומיד הלכה למטבחון להכין כוס חלב לאמא הצעירה.

ארוחת הבקר חולקה לכל הנוסעים וקרן עברה בין הנוסעים לברר אם הכל בסדר ואם ירצו תוספת של שתייה או כריכים.? 2 נוסעים די מבוגרים ביקשו עוד כוס קפה עם חלב שערב לחיכם מאד מאד. "בשמחה ענתה קרן וצעדה לעבר המטבחון להביא להם עוד כוס קפה.

הבנות המשיכו בעבודתן ורק סיימו להשליט סדר במטבח לפתע אמר "לי – קרן לא חילקנו את העוגות?! וואו איזו פשלה " !!! " לא נורא ענתה קרן לאחר כמחצית השעה נעבור שוב בין הנוסעים ונגיש שתייה קלה עם פרוסת מכל העוגות שיש בנמצא " רעיון מצויין"

תוך כדי סידור המטבח "יצא ניר מתא הטייס וביקש מקרן בהתנצלות כמובן אם תסכים לעזוב אותם לבד רק לדקות בודדות"

אין לי בעייה והיא יצאה מהמטבחון וסגרה את הדלת אחריה."היי לי מה שלומך"? "כפי שאני נראית" "את נראית מהמם" "תודה ניר" " לי הביטי אלי בבקשה !!! "ניר השיבה לי "את מה שהיה לי להגיד אמרתי ולכן אין בינינו שום קשר למעט הקשר בין עמיתים למקצוע חחחחחחחח אתה רואה כבר השתייכתי לעמיתה של טייס" לי אני מאד מאד מחבב אותך ואנא חישבי היטב ואולי תגיעי למסקנה שצריך לתת לבן-אדם לומר את דבר"

"ביי ניר ותטיס את המטוס בצורה אחראית ונבונה כפי שאתה נוהג עם משפחתך רעייתך וילדיךי:י
ואז לי פתחה את הדלת וניר חזר לתא הטייס.

קרן חייכה וכמובן לא שאלה ולו שאלה קטנטנה. הבנות הכינו את העגלה שנית ועלה פרסו פרוסות עוגות שהניחוח שלהם היה מהמם עד שקרן לא התאפקה ולקחה לעצמה פרוסה של עוגת שוקולד. "לי אמרה לה קרן למעשה לא אכלנו כלום אז אני משאירה לך כאן פרוסת עוגת שוקולד ונראה אם ישאר מיתר העוגות "נגנוב גם מהן".

הבנות חייכו ולי אמרה לקרן " הפעם את מוכנה להגיש לטייסים" "אם אין לי ברירה אז כן אך אם תתנדבי גם הפעם אהיה אסירת תודה."

"אין לי בעייה השיבה לי והניחה על המגש שתייה קלה וכמה פרוסות עוגה מכל העוגות שהיו במזווה..

קרן יצאה עם העגלה לעבר הנוסעים ולי שמה פעמיה לתא הטייסים. היא דפקה על הדלת ולאחר ששמעה "אפשר להכנס" היא נכנסה אליהם לקחה את המגש הריק והניחה במקומו את המגש עם העוגות והשתייה הקלה.

מור פנה אליה והודה לה מאד על ההגשה והחיוך וכל היופי שיש בבחורה אחת מקסימה וכן שמה הוא ממש מהמם ואני מתכוון אלייך כמובן לי החמודה. "ניר נמנע להביט על לי" אך מור דווקא שאל אותה תגיד ניר אתה מסכים עם מה שאמרתי ללי"? מסכים ועוד איך מסכים"

המשך יבוא


תגובות (2)

אכן כן נחייה ונירא אני מקווה שהיא תעשה רק מה שליבה אומר גם עם זה להיות עם ניר חחח אני חושבת שניר ניפגע מי לי כי היא לא רצתה להקשיב לו שהוא בא למיטבח כדי לדבר איתה :) שתהיה לך אחלה שבת שבעולם :) ותמשיכי לכתוב =]

22/07/2011 17:47

מירי
תודה רבה על התגובה שלך אני תמיד שמחה כשאת מגיבה

בקי

22/07/2011 19:26
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך