בקי
יעל הצליחה "לעשות משהו" אולי אפילו "יותר ממשהו" בליבה של לי כששבחה את ניר ולדבריה מעבר להיותו טייס מדהים הוא אדם יוצא מהכלל" יוצא מהכלל יוצא מהכלל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אהבה בשחקים

בקי 22/07/2011 715 צפיות 3 תגובות
יעל הצליחה "לעשות משהו" אולי אפילו "יותר ממשהו" בליבה של לי כששבחה את ניר ולדבריה מעבר להיותו טייס מדהים הוא אדם יוצא מהכלל" יוצא מהכלל יוצא מהכלל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פרק ב/4

לאחר כ-4 שעות של טיסה הודיע הטייס ניר כי הוחלט לעשות חניית ביניים במדריד למשך שעה אחת ולאחר מכן המטוס יעשה את דרכו לניו-יורק. חלק מהנוסעים לא היו שבעי רצון וחלקם האחר דווקא כן אך כמובן אין זה תלוי בנוסעים אלא בקברניטים משיקולים שלהם.

לי ניגשה לאשה הצעירה עם תינוקה ושאלה באם הכל בסדר ואולי יש לה בקשה מיוחדת ? "האמא הצעירה התרגשה מאד והשיבה לה אכן יש לי בקשה אך לא היה לי נעים להטריח אתכן כי אני רואה כמה אתן עובדות קשה." את רשאית לבקש כל מה שאת צריכה ואנו ברצון ממש ברצון נענה לבקשתך. "אוקיי אז אני מבקשת עוד כוס חלב (שאוכל להניק) אין בעייה ואם אפשר רק אם אפשר עוד חתיכת עוגה?" לי מיהרה למטבחון ושבה לאשה המדהימה כשבידה מגש קטן ועליו כוס חלב ולצידו 3 פרוסות של עוגות מכל הטעמים.

"וואו אני לא התכוונתי תודה ממש תודה" לי שאלה אולי כשאת תשתי ותאכלי אוכל להחזיק את התינוק שלך לכמה דקות על הידיים שלי? למה לא? בשמחה!!! האמא קמה על רגליה ובמקומה ישבה לי והתינוק הועבר לזרועותיה שלי לי. "וואו איך אני מתה על ילדים" "בן כמה התינוק"? בן 3 חדשים!!! איזה כייף אין דבר יותר יפה יותר משמח מתינוק שממלא את הבית באשר עילאי נכון ??? אכן נכון!!!! את רוצה גם תינוק שאלה אותה האמא? אבל אני צריכה קודם להתחתן נכון"?

"אני אם חד הורית ואגב שמי יעל!!! "יעל את אם חד הורית ? כן מאחר וראיתי שאין בנמצא בן זוג שמעוניין להתחתן אתי וללדת אזי החלטתי להיות יותר חכמה ודרך בנק הזרע – שזה פרוייקט לא קל – התוצאה ביידייך!!!! לי הייתה המומה אבל את עדיין צעירה נכון יעל "? נכון אך כשאין באופק שום שינוי לגבי בן זוג החלטתי את ההחלטה הכי נבונה במהלך חיי. תוך כדי השיחה בין שתי הצעירות והתינוק בזרועותיה של לי "יצא ניר מתא הטייס , לא התאפק ובירך את לי מזל טוב לי " תודה ניר תראה איזה יצור מדהים אוחזת אני בזרועותי"? הוא התקרב יותר אליהן ואמר זה מתאים לך מאד מזל טוב!!!!!! תודה ניר בקרוב אצלך"!!!!

ניר פנה לדרכו ויעל אמרה : איזה בן אדם מקסים !!! אני לא פעם ראשונה טסה איתו ותודה לאל הכל עובר בשלום אך מעבר להיותו טייס ברמה גבוהה הוא קשוב מאד , עדין וכייף לשהות במחיצתו."ליבה של לי החסיר יותר מפעימה ואז מסרה את התינוק ליעל ונכנסה למטבחון. ניר היה שם כשהוא מכין לו עוד קפה עם חתיכת עוגה !!!! "למה לא ביקשת מאתנו בשביל מה אנחנו כאן ? אני לא אוהב להטריח אלא אם אין לי ברירה ועכשיו התפניתי ובאתי להכין לי כוס קפה לפני הנחיתה במדריד. הוא פנה כלעומת שבא בלי לומר ולו מלה ללי ונכנס לתא הטייס.

דברי יעל התהדו כל הזמן באוזניה אבל הוא נשוי הוא אבא מה לי ולא ????? והנה עכשיו הוא כבר מתנהג כמו זר !!!!!!!!!! אז זהו שהוא לא זר יש לי רגשות עזים כלפיו ולעניות דעתי גם לו יש לא מעט רגשות אבל נתתי לו לחמוק וכל זה לטובה!!!!!!!!!

המטוס עמד לנחות וקולו של מור נשמע " גבירותי ורבותי עוד מס' דקות אנו נעשה חניית ביניים במדריד למשך שעה בערך ואנא תואילו לחזור ולחגור את חגורות הבטיחות עד שנחנה במדריד. אתם נוסעים חביבים יכולים לעשות ככל שעולה על רוחכם אך להיות חזרה בטרמינל בדיוק בעוד שעה כשהשעה תהיה חצות היום.

תודה ולהתראות בשעה 12.00 בדיוק.

המשך יבוא


תגובות (3)

מדהים!!!
תמשיכיי D:

22/07/2011 19:53

הוא אכן כך והייתי שמחה עם הוא לא היה נשואי עים ילדים חחחחח אני הייתי רוצה שלי וניר היו ביחד :) ואני גם מתה על תינוקים אני ממש אוהבת לטפל בהם חחחח :) תמשיכי לכתוב מדהים כמו שאת כותבת, אני מברכת אותך בברכת שבת שלום :)

מימני מירי :)

22/07/2011 19:54

תודה על התגובות הכל כך "חמות" הדר ומירי המתוקות = תמשיכו לעקוב כי יש למה לצפות בברכת שבת שלום לשתיכן בקי

22/07/2011 21:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך