בקי
וואו מה קורה פה ? איפוא ההחלטה ואיפוא המעשים ?????????? איפוא ההבטחה ואיפוא קיומה? נראה מה הולך לקרות בין הטייס החתיך לדיילתה היפהפייה ????????? !!!!!!!!!!1

אהבה בשחקים

בקי 22/07/2011 704 צפיות אין תגובות
וואו מה קורה פה ? איפוא ההחלטה ואיפוא המעשים ?????????? איפוא ההבטחה ואיפוא קיומה? נראה מה הולך לקרות בין הטייס החתיך לדיילתה היפהפייה ????????? !!!!!!!!!!1

פרק ב/5

נוסעי המטוס ירדו ממנו כשהם חפשיים לעשות ככל העולה על דעתם ולחזור בדיוק בעוד שעה. משהו כמו חצות היום.

לי ירדה עם יעל ותינוקה ושאלה באם יש עגלה לתינוק ? לא לי לא לקחתי עגלה כי אני נוסעת להורים שלי ושם יש את כל הציוד ויותר ממה שצריך לתינוק שהוא אהבת נפשם.

לי נפרדה מיעל והחלה לצעוד לכיוון השוק שניר והיא טיילו בו לפני זמן קצר מאד ואיך היחסים ביניהם השתנו ויעל "מילאה את ראשה שהוא בחור מקסים אוקיי חשבה לי מקסים אבל נשוי מקסים אבל אבא"
היא הגיעה לדוכן שהוא קנה את הצמיד היפהפה ולפתע חשה משהו מוזר מישהו עומד לידה מישהו מוכר ומאד אהוב היא סובבה את ראשה וניר היה צמוד אליה.

"ניר מה אתה עושה כאן ? באת לקנות צמיד לרעייתך"? הוא משך אותה מהדוכן חיבק את מתניה ולחש לה די עם השטויות בואי אלי " הוא חיבק אותה במלוא העוצמה ושפתיו חיפשו את שפתיה שהיו צמאות לשפתיו והנשיקה ביניהם הייתה נשיקה שבאה מתאווה, נשיקה שבאה מאהבה ,למרות ההיכרות הקצרצרה ביניהם. שני הצעירים היפים מאד מאד פשוט לא רצו להתנתק אחד מהשנייה ושוב שוב ושוב להתנשק ולהתחבק ולא עניין אותם כלל מה אומרים עוברי האורח הם היו שקועים במיצוי האהבה שביניהם.

לי ניתקה את עצמה ממנו אמנם בקושי אך הצליחה הסתכלה טוב טוב בעיני ניר הפקוחות לרווחה ושאלה ? "ניר למה? למה? !!!!!! אתה איש נשוי עם ילדים כיצד יכולה אני להתנשק איתך כיצד ???? החלטתי ביני לבין עצמי שלא אהרוס משפחות חלילה וחס ועם החלטה זו נרשמתי לקורס הדיילות והחלטה זו הייתה נר לרגלי עד לפני כמה דקות" ניר אני לא רוצה לפגוע במשפחתך שאין לי ספק היא אהובה עליך ולהיות "האשה השנייה שמסתפקת בפירורים שנותרו – לזה לא אסכים בחיים.

"ניר פנה ללי ושאל אותה סיימת ? כן!!! אוקיי . אני בתהליכי גירושין מאשתי אם ילדי שהם אהבת חיי עד כאן ברור ??? כו ! יופי!!! אני התאהבתי בך בצורה נואשת ולפני דקות בודדות הרגשתי שגם את "אינך שונאת אותי במיוחד" אז אנא לי אל תפני אלי עורף, בחיים לא תהיי האשה שמסתפקת בפירורים מאחר ואת היחידה בחיי נכון לעכשיו.

בואי לא נתגרה בגורל שהפגיש בינינו בואי נזרום והחיים הלוא חזקים מהכל. הוא שב והצמיד אותו לגופו ושפתותיהם נפגשו ופשוט מיאנו להפרד.

לי אני אוהב אותך אני רוצה אותך אנא תהיי שלי אנא !!!!!!!!!!!!!!!!!!

מחובקים עם חיוך על שפתותיהם המשיכו לטייל בשוק הבוהק בנקיונו והדוכן שעמד מולם היה מלא מתכשיטים מצעיפים שמאפיינים את ספרד ועוד כאלה דברים קטנטנים ויפים. לי התבוננה במה שעל הדוכן המסודר להפליא ועינה צדה זוד עגילים שתאמו ממש ממש את הצמיד שקנה לה ניר. היא התלהבה אך כמובן לא אמרה כלום והם המשיכו בטיולם .

לאחר כמחצית השעה של טיול של חיבוקים של אהבה שבו כלעומת שבאו וניר ביקש ממנה שתמתין שנייה והוא שב ועמד בדוכן שצדו את עיניו מיד על זוג העגילים ולמרות התנגדותה של לי הוא קנה אותם בשבילה , כשהוא מוסיף גם צעיף ממשי טהור יפהפה שהצבעים הדומיננטיים הם תכלת וטורקיז זה ממש יתאים לך מתוקה שלי בואי אלי.

הוא שילם לבעל הדוכן ועצר כדי לענוד לאזניה את העגילים החדשים ועל צווארה הניח את הצעיף היפהפה שהלם כל כך וקשר אותו בעדינות והתוצאה ???????????????? !!!!!!!! מקסימה מקסימה לי שלי מקסימה אני אוהב אותך אנא אל תעשי לי שוב את התרגיל תני לחיים לזרום והם יחליטו בשביל שנינו מה יקרה ? ובטרם הספיקה להשיב שוב נשק לשפתותיה ולחש לה אני אוהב אותך!!!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך