בקי
איזה איש מגעיל זה מור ??????????? בושה!!!!!!!!!

אהבה בשחקים

בקי 23/07/2011 696 צפיות אין תגובות
איזה איש מגעיל זה מור ??????????? בושה!!!!!!!!!

המטוס המריא לניו יורק , העיר שמקסימה, העיר התוססת, העיר שלכל המטיילים מאירה את פניה ואין איש שלא "מת" ולו פעם לשהות בה לטייל ולהנות מניחוחה שמאפיין רק עיר זו .

לי ניגשה אל יעל ושאלה אותה באם היא רוצה כוס חלב? "כן חמודה פשוט לא נעים לי להטריח אותך בפרט שאת עובדת לבד" יעל אנא כל מה שתבקשי אשתדל להביא לך " אנא אל תהססי מלפנות אלי "יעל חייכה ואמרה את רואה לי יש לנו טלפתיה אחת לשנייהלמשהו"!!! "יעל לחשה ללי אני כל כך שמחה "שהפרת את הקווים האדומים שהתחייבת בינך לבין עצמך – תהני לי בפרט עם ניר שהוא ממש גבר לענין, טוב לב ו"חתיך מהמם ונראה לי שהתאהב בך נואשות"

לי הגישה ליעל את כוס החלב והמתינה קימעה כי יעל שתתה בשלוק אחד ומיד הכינה את עצמה להניק את הפשוש המקסים והחמוד שלה.

השעות חלפו ולי הסתובבה כל הזמן בין הנוסעים לברר באם זקוקים למשהו וסתם לשיחת חולין כזאת כי בקורס למדה להיות בקשר אישי במהלך כל הטיסה עם הנוסעים. מור יצא מתא הטייס , נכנס למטבחון וביקש מלי שתואיל לסגור את הדלת כי הוא רוצה לשאול אותה משהו" !! לי סגרה את הדלת ומור בלא שום הקדמה "התנפל על לי ונישק לה נשיקה נשיקה. לי הצליחה להחלץ ממנו ומרב בלבול לא ידעה מה לומר לו לחצוף המגעיל הזה והוא מיד פתח את הדלת וחזר לתאו. לי התיישבה על הכסא במטבחון כשהיא לא מבינה כיצד הירשה לעצמו ל"תקוף אותה ולנשק לה???"

לאחר כמה דקות החלה לי להתאושש וחשבה שזה יהיה הסוד שלה מאחר ולא יעלה על הדעת שהיא תספר לניר – כמה שהיא רוצה לספר – אך עליה לשתוק כדי ששני הטייסים ימשיכו בטיסתם ללא ריבים ומחלוקות ביניהם. "מעניין כיצד היה ניר מגיב"????????? לי הכינה לעצמה כוס קפה והתפללה לחזור לעצמה מאחר ויש לה עדיין עבודה רבה עם הנוסעים עד להגעתם לניו – יורק.

בעודה לוגמת מהקפה שהכינה לעצמה הגיע ניר למטבחון: "לי את מרגישה בסדר? למה את כל כך חיוורת" אני בסדר גמור" אין סיבה לדאגה"."הוא ליטף אותה וחזר ואמר שהוא מאד מאד אוהב אותה ורוצה לגרום לה אשר שמחה ואהבה" לפני צאתו נישק לאהובתו והיא חיבקה אותו והרהרה : אם ידעת מה הלך פה לפני 10 דקות נראה לי שהיית הורג את מור"

לי נותרה בגפה במיטבחון ולאחר שסיימה את הקפה החלה להכין לנוסעים ארוחת ערב. ארוחה זו הייתה חלבית וגם אותה כמובן סיפקה חברת הקייטרינג שמספקת להם את ארוחות הצהריים. היא פתחה את העגלה והחלה להניח עליה את הסכו"ם ואת המנות המוכנות כשיש ביניהן "שומרי הדיאטה" וכן לאנשים הסובלים ממחלת הסכרת. כשהכל היה ערוך ומוכן לי הוציאה את העגלה למעבר וחילקה לכולם את ארוחת הערב וכמובן דאגה לשאול כל נוסע ונוסעת האם הם צריכים מנה מיוחדת ? או לא?!!!

בסופה של החלוקה החזירה לי את העגלה למטבחון ושלפה את המגש כשהיא מניחה עליו 3 מנות והלכה לתא הטייסים. היא איחלה לכולם ערב טוב והניחה את המגש באחת הפינות ממנה לוקחים אותה הטייסים בעצמם.

"לי שאל מור מה שלומך? "מצויין תודה" ולמה את הבאת לכאן 3 מנות כי קרן נמצאת כאן באיזו שהוא מקום ולבטח מרב עצבות מרב עגמת נפש אולי תרצה לאכול משהו כדי שתחזיק מעמד עד הנחיתה"
ומיד יצאה לי מתא הטייסים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך