בקי
48 שעות =יומיים תמימים=חופש דרור=לי וניר=אהבה !!!!!!!!!! נפרגן להם נכון ?????!!!!!!!!

אהבה בשחקים

בקי 23/07/2011 669 צפיות תגובה אחת
48 שעות =יומיים תמימים=חופש דרור=לי וניר=אהבה !!!!!!!!!! נפרגן להם נכון ?????!!!!!!!!

המטוס עשה את דרכו לעבר ניו-יורק ונותרה קרוב לשעה עד לנחיתה וכל הנוסעים כמובן מייחלים לה.

לי המשיכה לעבור בין הנוסעים לדרוש בשלומם ולשאול באם יש משהו שהיא יכולה לעשות עבורם. לי הביאה כוס חלב ליעל מבלי שתבקש והיא הודתה לה מאד מאד.

לי החליטה "לפנק עוד קצת את הנוסעים" ופרסה לפרוסות את העוגות שנותרו במזווה כשהיא מניחה אותם על המגש ועברה מאחד לשני וזה באמת שיפר את הרגשתם. לאחר מכן נכנסה גם לתא הטייסים וניר קיבל אותה בשמחה : איזה כייף ממש בא לי לנשנש משהו. היא השאירה את המגש במקום הרגיל ומיהרה לצאת החוצה.

פתאום לא יאומן הגב' קרן יצאה גם היא ממחבואה ונכנסה למטבחון. לי נכנסה לשם כדי להשליט סדר ולהגיש לנוסעים שתייה. קרן פנתה אליה ואמרה : "אני מאד מצטערת שלא נתתי לך כתף בנסיעה כה ארוכה ובהמון נוסעים" מקווה שאת לא שומרת לי טינה ?? קרן זה יכול לקרוא לכל אדם שלפתע הוא מוצא עצמו בדאון אך לא קרה כלום. עבדתי טיפה יותר קשה והנה אוטוטו אנו נוחתים ו-48 שעות נוכל לנוח בכייף בניו-יורק. "תודה לי ענתה לה קרן"

לי הניחה על המגש כוסות חד פעמיות וכל השתייה הקלה שנותרה ועברה מאחד לשני וכמעט כולם ביקשו לשתות.

"הרמקול עם קולו של ניר השתיק את הנוסעים וציפו למוצא פיו: "נוסעים יקרים בעוד דקות ספורות אנו אמורים לנחות בנמל התעופה . אני מודה לכולכם כי בחרתם לטוס עם אל – אל החברה הגדולה וכולה כחול לבן כולנו שלנו כולנו של ארצנו" אנו נוחתים בנמל התעופה ושם ממתינים לבואינו כמה אוטובוסים שיקחו אותנו למרכז העיר ומשם והלאה כל אחד ימשיך לפי התכנית שבגינה טס כמה שעות טובות.

לא אוכל להפרד מכם בטרם אודה ללי הדיילת המצטיינת שלקחה על עצמה את כל הניהול ועמדה בגבורה במשימה ומכאן אני שולח איחולי החלמה מהירה לקרן שלא חשה במיטבה תודה רבה לכם ואנא חגרו את חגורות הבטיחות ואנחנו כבר נוחתים? כל הנוסעים מחאו כפיים ובמקהלה כאילו מנצח עומד עם שרביטו ומנצח : תודה לי תודה לי את מהממת את נפלאה אוהבים אותך ומודים לך על הטיפול המסור שטיפלת בכולנו"

"בטרם נינחת אנו רוצים להגיש לך שי קטן בשם כל הנוסעים ובזה להודות ולו במעט על כל מה שעשית בשבילנ" ולדיילת השנייה מאחלים החלמה מהירה לי הודתה לכולם , אך אמרה שזה תפקידה להיות עם הנוסעים ולפנק אותם בשביל הטיסות הללו שאגב אני רק 3 ימים מכהנת בתפקיד דיילת למדתי זמן רב מאד והגעתי להגשים את חלומי וכל זאת בזכותכם יקירים שלי.

המטוס נחת בשלום ויעל עם התינוק קמו ממקום מושבם וכמובן איש מהנוסעים לא קם והיא הגישה ללי מתנה שקית מעוצבת ובתוכה כמה מוצרי טואלטיקה והניחוח של השקית היה ממש משגע . לי קיבלה את המתנה וכמובן לא התאפקה והתחילה לבכות ולהודות לכולם. ושאלה אבל מתי היספקתם ? !!!!!!!!

הנוסעים קמו ממקום מושבם והחלו אט אט לרדת מהמטוס כשלי עומדת בפתח ונפרדת בהתרגשות מכל אחד ואחת מהם ורבים נישקו לה ושוב תודה ושוב ברכה.

המשך יבוא


תגובות (1)

מיגיע ללי היא כולכך טובה לכולם ! ואני מקווה שלא יקרה משוהוא נוסף עם מור ! :) תמשיכי =] שבוע טוב :)

23/07/2011 22:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך