בקי
וואו וואו

אהבה בשחקים

בקי 23/07/2011 641 צפיות אין תגובות
וואו וואו

פרק ב/6

כל הנוסעים שירדו מהמטוס צעדו לעבר המיניבוסים שאמורים להסיעם למרכז ניו יורק ומשם כל איש לדרכו, למטרה אליה טס שעות רבות והלוואי תצלח לו !!!!.

לי נפרדה כאמור מכל הנוסעים והאחרונים החביבים מהם נפרדה היו יעל והתינוק המתוק מדבש שבידה. יעל מסרה ללי פתק וביקשה ממנה שתשמור אותו : זו היא הכתובת של הורי ומספר הטלפון שלהם ואם בא לך להפגש בניויורק תמיד אשמח להפגש איתך ולהיות מורת דרך לשעה קלה" ." את אדם נפלא לי והחיים פרושים לפנייך כמו הכוכבים המנצנצים בשמים הכחולים – הושיטי יד ותהני הושיטי יד ושוטי בדבר הנפלא ביותר שקיים מאז ומתמיד והוא "האהבה" . "תודה יעל את מקסימה ונישקה לתינוק החמוד".

ניר ומור ירדו מהמטוס וקרן בעקבותיהם. ניר לחץ את ידו של מור והודה לו על מוסר העבודה הגבוה שיש בו "וכייף לעבוד עם אדם כמוך" לי חשבה בליבה לו ידעת ????? הכל היה אחרת אך לעולם לא תגלה כמה הבן אדם הזה שפל ואנוכי.

2 הטייסים ו-2 הדיילות התקדמו למיניבוסים כשניר מחבק את לי ונושק לה ארוכות על שפתיה. קרן צועדת לבדה ועיניה דומעות. בהגיעם למיניבוסים שאל ניר את מור "כעבר יומיים נשוב לכאן ? נכון?" נכון חברי היקר ובמהלך היומיים נהנה ונבלה נכון? נכון מאד!!!!!!!!!! הנוסעים שהיו באחד המיניבוסים שעליהם עלו 4 חברי הצוות התקבלו במחיאות כפיים סוערות ושבו להודות הן ללי והן לטייסים שהטיסו אותם בכבוד ליעדם.

לי וניר ישבו מחובקים ולגבי דידם הם היו לבד איש לא קיים זולתם." לי מתוקה שלי כשנרד בניו-יורק יש לי הפתעה בשבילך מהממת אקח אותך לאחד המקומות שכל מורה דרך מתחיל ומסיים את הטיול עם הקבוצה שלו במקום נפלא זה." לי התרפקה על ניר והרגשתה הייתה כאילו היא ברומו של עולם" לאחר כ-40 דקות לערך הגיע המיניבוס ליעדו – לניו יורק שקיבלה אותם כשכולה מוארת כולה שוקקת חיים לגביה אין שעות היא עיר ללא הפסקה"

לי וניר ירדו וצעדו לעבר ההפתעה שממתינה ללי. הזוג המאוהב מעל לראשו הלכו צמודים ומחייכים ונהנים מכל הססגוניות מכל השאון מכל העוברים והשבים פשוט עולם אחר פשוט תענוג להיות ולחוות את החווייה של פעם בחיים.

שניהם הגיעו לבית מלון מפואר ביותר ושמו "נ י ו" ניר הוביל את לי לתוך הלובי המפואר שלו וניר ניגש מיד לקבלה הציג את עצמו וקיבל כרטיס מגנט לחדר 1010 וכן חבילה על שמו. הוא הודה וחיבק את לי ושניהם צעדו לעבר המעלית. ניר מה קורה פה? ממי זה המלון החדיש ביותר כאן בניויורק ואולי בעוד מדינה אחת או שתיים פה תמצאי את הארכיטקטורה החדישה ביותר את עטור הקירות עם תמונות של הציירים ב- ה- הידיעה כשהשטיחים שאת ואני דורכים עליהם כעת הם שטיחים שהובאו מפרס וכולם עשויים בעבודת יד שום מכונת אריגה עבודת יד.

המעלית הגיע לקומה 10 וניר הוביל את לי לחדר 10 הוא פתח אותו כשהעביר את הכרטיס ולפניהם ניגלה ארמון ארמון ממשי.

לי פשוט לא ידעה איך להגיב וחוץ מלהכיד וואו וואו לא הצליחה לומר כלום. ניר אסף אותה בין זרועותיו ואמר לה שהוא רוצה להסביר היטב את הרקע המשפחתי כלומר אשתו וילדיו כדי שתבין שהוא לא רימה אותה אלא פשוט התאהב בה פשוט הרגיש שחייו חייבים להיות עטורים ביופייה בחיוכה המהמם בטוב ליבה – לי את אהבתי הראשונה למרות שאני נשוי ואב לשני ילדים בן בגיל 7 ובת בגיל 5.

ניר פתח את המקרר שהיה בחדר ושאל את לי מה היא רוצה לשתות ? "היא אמרה לו מה שיש " יש פפסי קולה בא לך? :כן ממש כן " וגם אני אקח פחית לעצמי ובואי "נגנוב גם שתי וופלות" ונתיישב בכייף על הספה ורק לאחר שאספר לך את כל קורותי מהיום שנישאתי והפכתי להיות אב רק אחר כך אהיה משוחרר לאהוב אותך "

"לי אמרה לו אוקיי לאהוב אבל נשיקה אפשר על החשבון לקבל " ?? הוא צחק ומיד הצמיד אותה אליו ושפתיו חיפשו בערגה באהבת ביכורים שכולה רק צמרמורת שכולה רק לגשש באפלה ולא להרפות להמשיך ולהמשיך.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך