בקי
את הפרק הקודם סיימתי בוואו וואו פרק זה אסיים בתקווה שניר ימצא את האושר בחייו ועל כך אומר 7 השנים הרעות חלפו וכעת מזומנות לו 7 שנים יפהפיות ?????!!!!!!!! הלואי

אהבה בשחקים

בקי 23/07/2011 759 צפיות 2 תגובות
את הפרק הקודם סיימתי בוואו וואו פרק זה אסיים בתקווה שניר ימצא את האושר בחייו ועל כך אומר 7 השנים הרעות חלפו וכעת מזומנות לו 7 שנים יפהפיות ?????!!!!!!!! הלואי

לי וניר ישובים אחד ליד השני במלון המפואר ביותר בניו-יורק וממרומי קומה 10 ניר מספר על התנהלות חייו עד עתה.

לי אומר ניר "התחתנתי עם אשתי כששנינו היינו מאד מאד צעירים וזאת עקב רצונו של אביה שהיה מאד מאד חולה ממש על סף המוות והתחנן לראות את בתו נשואה. לא נשארו לנו ברירות רבות ואת טקס הנישואין ערכנו מסביב למיטת חוליו של אביה כשהוא כל כך מאושר ויום למחרת הלך לעולמו.

הכרתי את אשתי 4 חדשים לפי נישואינו ובכלל עוד לא היינו מגובשים כדי להנשא לא הייתי מאוהב בה אך היא בערמומיות (שהתגלתה גם במהלך השנים) זירזה את הנישואין וזאת בגלל אביה הגוסס. כמובן שלא נסענו לירח דבש מאחר שאשתי ישבה "שבעה" ואני נעדרתי מהבית מהלך כל השבוע של "השבעה" כי אולצתי לטוס לאוסטרליה להשאר שם 3 ימים (תפקיד מסויים מאל-על) ולחזור ארצה. הגעתי לבית הוריה בדיוק "ביום שקמו מהשבעה".

מאחר ולא הייתי מבוסס כלל נאלצנו לגור עם אמה האלמנה ו- שתי אחיותיה צעירות ממנה בכמה שנים. הפרטיות כפי שאת מתארת לך לי, הייתה מאתנו והלאה. הכניסה לחדר שלנו הייתה דבר מובן מאליו ואם אמה רצתה לשאול משהו לאחר שאנו כבר נכנסנו לחדרינו לא מנע ממנה "להכנס" ולשאול איזו שטות וכנראה שרצתה לעצבן אך אין לי מושג למה.

העבודה באל על הצילה אותי ותמיד ביקשתי טיסות לאתרים הכי רחוקים כדי להיות בבית של חמותי כמה שפחות. לאחר חודשיים הודיעה לי אשתי שהיא בהיריון. התפאלתי מאד מאחר וידעתי שהיא עושה מה שצריך כדי לא להכנס להיריון אך היא פשוט רימתה אותי. במהלך ההירון חיפשנו דירה להשכרה והדירה הראשונה שראינו ויכלתי לממן את התשלום החדשי מיד לקחנו. אמה ואחיותיה לא יצאו מהבית שלנו וחבל היה על שכה"ד ששילמתי.

לא אלאה אותך בצרות שחוויתי אומר רק שאת הפרטיות שלא הייתה לי מעולם בביתי ניסיתי למצוא כשאני בשחקים כשאני לבדי עם עצמי. כשנולד בני הפרטיות כמובן רק הלכה והתרחקה מאתנו . אמה ואחיותיה היו כל היום בביתנו וזאת כדי לעזור לה עם התינוק. אהבתי מאד את בני ורק בגלל זה לא יזמתי גירושין אך נישואין זה ממש לה היה בינינו. כשבני היה בערך בן שנה הוצע לי תפקיד ענק שחטפתי בשתי ידי. התפקיד היה לעמוד בראש הצוות מטעם אל על בניו יורק . כאן לי ממש כאן חייך אליה ונישק לה ארוכות על שפתיה שכל כך אהב לאהוב. ההגעה שלי הביתה הייתה אחת לחדש וזאת לזמן קצר וחוץ מהילד שלי ששמחתי לפגוש לא אהבתי כלום.

התנדבתי להשאר "תורן" גם כשהייתי צריך לטוס הביתה פשוט לא רציתי לחזור. השנים חלפו כך והעבודה בניו יורק נמשכת גם כעת אך עם עוד מחליפים. לפני 4 שנים נולדה בתי וזה גם בדרך לא דרך ועם היוולדה חשבתי שאני צריך לעשות כל מאמץ למנף את נישואי , שני ילדים זו כבר צריכה להיות משפחה מגובשת. יום אחד לפני כמחצית השנה הגעתי לדירתי השכורה בהפתעה פשוט לא ידעתי שאוכל לטוס ארצה ומה שמצאתי שם הלוואי והייתי נשאר בניו יורק. מצאתי את אשתי בוגדת בי (במלוא מובן המלה) עם אחד הגברים היותר גועלים שהכרתי מעודי. באותה שנייה אמרתי לה "תחתמי מיד כשאשלח אלייך את הגט" זהו לי אלה הן מסכת חיי עד עתה – ואת הופעת לי כמו בחלום הופעת לי כעין פיצוי אדיר כעין אור במינהרה ש=7 שנים ארוכות לא האירה ולו בקצה שבקצה שלה.

אני אוהב אותך אני גרוש אני עובד באל על ועדיין משמש בתפקיד הניהולי אך עם 3 מחליפים כך שאני טס גם הלוך ושוב כמו היום למשל ורוצה שתרשי לי לאהוב אותך שתרשי לי לשהות במחיצתך ולחוש אושר מהו ? אהבה מהי ? ערגה וכמיהה הן בקשותי. לי את אוהבת אותי נכון ? לי אני גרוש עם 2 ילדים שהם אהבת חיי ולצערי אני פוגש אותם לעיתים די נדירות ועל כך הלב שלי בוכה אך את יפה שלי אם תסכימי לחיות לצידי אולי תשכילי בטוב ליבך ובאהבתך הרבה לילדים לסדר כך שאוכל לפגוש את ילדי לעיתים קרובות יותר.

לי אני רוצה לשאת אותך לאשה אך כמובן עלייך להכיר אותי היטב עלייך לחשוב טוב טוב אם את מסוגלת להתחתן עם גבר גרוש שאוהב אותך מאד אך יש לו 2 ילדים וזה אומר דמי מזונות וזה אומר לארח אותם בביתו וזה אומר "ניר דיי אני הבנתי את הרקע דיי תפסיק להקשות כל כך על עצמך בוא ניר תאהב אותי אני רוצה להיות שלך וגם הפתעה קטנה מצפה לך אך לא אגלה אותה אלא זה תהיה אתה שתגלה אותה

המשך יבוא


תגובות (2)

ווואוו אני גם ממקווה שעכשיו היו יותר מי שבע שנים טובות אלא כל החיים טובים לשניהם !:) תמשיכי פרק מדהים :)

24/07/2011 10:49

שבוע טוב למירי החביבה כל כך

נקווה שהאהבה שלהם תמשך ולא תדעך לא נותר לנו אלא לייחל לכך

ולך מירי אלפי תודות על התגובות שלך המהממות אני אמשיך לכתוב אבל אנא תמשיכי גם את !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "פ ל י ז" בקי

24/07/2011 11:22
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך