בקי
הערגה שולטת בחדר השינה וכמובן לא תסתיים לעדי עד הלוואי !!!!!!!!!!!!

אהבה בשחקים

בקי 24/07/2011 664 צפיות אין תגובות
הערגה שולטת בחדר השינה וכמובן לא תסתיים לעדי עד הלוואי !!!!!!!!!!!!

פרק ב/7

ניר סיפר ללי את כל מה שעל ליבו , את מהלך חייו עד כה, ורק לאחר מכן היתפנה להציע לה נישואין ולהכריז בקול רם ואמיתי, אני אוהב אותך ואת חדרת כבר עמוק עמוק לתוך לבי.

לי התקרבה אליו וביקשה את קירבתו , ביקשה ביקשה את אהבתו , ביקשה להעניק לו את כל מה שהיא יכולה ורוצה להעניק לו, "את עצמה".

ניר נשאר יושב ובעיני אהבה צפה באהובתו שנכנסה לחדר האמבט וממנה יצאה כשהיא כולה משדרת אהבה כולה יפהפייה , עם שיערה הרטוב ואגלי פנינים נושרות לצאוורה , ומגבת ענקית עוטפת את גיזרתה המהממת ומבקשת ומבקשת בוא אלי עכשיו.

ניר נכנס מיד גם הוא לאמבטייה וקצרה רוחו להגיע לשנייה בה יתנו לאהבה לדבר ומלים "מיותרות לחלוטין.'

לי סירקה את שיערה לאחר שהספיגה אותו במגבת שהייתה כרוכה למתניה וליבה פעם במלוא המרץ במלוא הציפייה " למשהו ענק שיחול משהו ענק באהבתה לניר הגבר הראשון בחייה !!!!!!!!!!!!!!!!

הזוג הצעיר והכה מאוהב נכנסו לחדר השינה המפואר כמו כל הסוויטה ובכלל המלון כולו ושניהם שקעו במימוש אהבתם במימוש הערגה והכמיהה אחד עם השנייה. דקה לפני לחשה לי לניר "אנא בבקשה בעדינות !!!!!!!!!!????????? ניר היה מסוחרר , ניר לא האמין ולו לשנייה שהמתנה שלי מעניקה לו היא המתנה הכי יקרה של כל אשה ואין לה ש.ח. היא חד פעמית ומוענקת לגבר שכה אוהבת לאהוב .

ניר התנהג בשיא העדינות כלפי לי "הנסיכה" שפגש אי שם במרומי השחקים, וחשק בקרבתה , מיד במבט הראשון וכעת היא שוכבת לצידו יפהפייה מהממת ורק מבקשת ורק מתחננת "ניר בעדינות"

מי שקרא את סיפורי הקודמים מכיר אותי שלפרטיות אינני נוהגת לחדור, ובשקט ובשלווה סוגרת את הדלת , ובחיוך קל ובהרגשה טובה יוצאת ללובי המפואר של הסוויטה וחושבת לעצמי "מגיעה לי וופלה ושתייה קלה האומנם ???????? כן ודאי עניתי לעצמי!!!!!!!! וכשאני מצויידת בממתק ובשתייה מתיישבת לי על הספה הרכה וממתינה ומצפה שבחדר הסמוך האהבה הערגה והכמיהה חוגגת ובהערצה ומלווה את הזוג הצעיר בהמון רגישות: תמשיכו ותאהבו אחד את השנייה עוד המון המון זמן ולא לשכח יש לפניכם חופשה של 48 שעות אולי ליתר דיוק כבר נותרו רק 47 שעות והן רק שלכם הן רק לאהבה לטיולים להרגשה כמה ניו – יורק יפהפייה . ולעשות אהבה בעיר הענקית הזו היא מיצוי כל מישאלות הלב של לי וניר האוהבים שלנו

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך