בקי
לי החמודה עברה את טבילת האש הראשונה די בכבוד ולפתע נזכרה שאותה נוסעת נתנה לה משהו והיא לאחר שנפרדה מכל הנוסעים "דחפה אותו לתיק" היא פתחה את התיק פשפשה בתוכו ושם מצאה ספר תהילים קטנטנן . וואו התרגשה לי איזו גברת מדהימה

אהבה בשחקים

בקי 20/07/2011 658 צפיות אין תגובות
לי החמודה עברה את טבילת האש הראשונה די בכבוד ולפתע נזכרה שאותה נוסעת נתנה לה משהו והיא לאחר שנפרדה מכל הנוסעים "דחפה אותו לתיק" היא פתחה את התיק פשפשה בתוכו ושם מצאה ספר תהילים קטנטנן . וואו התרגשה לי איזו גברת מדהימה

פרק א' /4

המטוס נחת בשלום ושלי הדיילת השנייה נפרדה ל"עת עתה" מאותו בחור צעיר שבילתה במחיצתו במהלך כל הטיסה מאחר ועליה היה להפרד מהנוסעים אך ראתה שלי עומדת בפתח המטוס ונפרדת עם חיוך ענק על שפתיה מכל הנוסעים ולכל אחד ואחת מהם יש לה משהו קטנטנן אישי לומר ובפרט כשאותה נוסעת מבוגרת התקרבה למדרגות היא לא התאפקה נישקה ללי ואיחלה לה "קריירה אדירה בדיילות" לפני שהיא שמה את רגלה על המדרגה הראשונה היא הכניסה משהו לידה של לי חייכה אליה וירדה ללכת לדרכה.

אחרונים חביבים ירדו שני הקברניטים הדי מבוגרים וכל אחד מהם לחץ את ידה של לי ואיחל לה המון בהצלחה "ומבטיחים לך שתעלי מהר מהר בסולם הדרגות באל – על. היא הודתה להם מעומק ליבה ואז שלי ניגשה נישקה על לחייה ולחשה היית גדולה ותודה על כל מה שעשית למעני"

"לי השיבה לה תמיד מוכנה להושיט יד ככל שידי תהיה מסוגלת למלא את הבקשה". שלי שאלה לי עכשיו מה קורה אתי ? מתי אנו אמורות לחזור ארצה ובכלל לאן עלי לפנות מכאן? לי הקשיבי לי מתוקה תבואי אתי (וגם הבחור הצעיר בא איתה אלא מה ?*) ומיד אראה לך היכן הקברניטים והדיילות מתכנסים בתום הטיסה מקום זה נקרא המועדון ושם אפשר לנוח להכין להם משהו לאכול ולדעתי אנחנו נישאר הלילה כאן בספרד ורק מחר בבקר נראה לי שנטוס ארצה או אולי יש תכנית אחרת.

"שלי שאלה לי ? כלומר אנחנו נלווה בטיסות הבאות טייסים רבים כך שאולי 2 הטייסים החמודים שהגענו איתם לכאן אולי כבר בכלל לא נפגוש "? "בכלל" זו מלה גדולה כי הדינמיקה גדולה מאד בהתאם לצרכים ובהתאם למדינות שאנו אמורים לטוס. למקומות רחוקים יותר יש כמובן "פול" של קברניטים צעירים יותר הכל מתברר ברגע האמת"

לי הודתה לשלי והבינה כי היא בכלל לא מתכוונת להכנס "למועדון" כי היה לה כנראה משהו חשוב ונעים יותר לעשות" "חומר למחשבה" חייכה לעצמה ונכנסה לבדה למועדון.

שם ישבו מספר טייסים די צעירים יחסית לטייסים שטסה איתם וכן כמה דיילים ששוחחו עם הטייסים. אחד הטייסים קם לעברה של לי חייך אליה ושאל אותה "נראה לי שאת חדשה נכון"? "בינגו" חייכה אליו. היום נזרקתי למים העמוקים ללא אביזרי הצלה !!! "ונשארת בחיים המשיך הטייס ? כמו שאתה רואה חייכה אליו.
"סליחה שאלה אותו לי איך אני יודעת מתי הטיסה הבאה ואם נשארים כאן היכן אלון" הוא חייך אליה ואמר את כל כך נחמדה והשאלות שלך בהתאם.

כל הפרטים ימסרו לך באופן רשמי ע"י מזכיר המועדון כאן בספרד וקרוב לוודאי שהיום את נשארת ללון פה ויחד עם עוד דיילות תקבלי וטייסים תקבל קופון לבית מלון בעיר שבאמצעותו יאפשרו לך להכנס לחדר לאכול ארוחת ערב והכל יוודע לך אל דאגה" !!! תודה השיבה !!! אני לי היא הושיטה את ידה והוא לחץ את ידה אני !!ניר.

תוך כדי ההכירות בין שני אנשים צעירים וחביבים אלה הופיע מזכיר המועדון וקרא מהרשימה שברשותו הדיילת לי והדיילת שלי נמצאות ? לי הרימה את ידה ואמרה שמי לי והיכן שלי ? אני ממש לא יודעת!! אוקיי אז ככה לי את נשארת הלילה כאן במדריד ומיניבוס יסיע אותך ואת יתר הדיילות והטייסים שנשארים הערב כאן לבית המלון " LA PALMA" ולאחר ששתארגנו בחדרים תקבלו מידע מדוייק לגבי מחר. ארוחת ערב במלון מובטחת ואני רוצה לציין שהאוכל במלון זה טעים חבל"ז.

הדיילות הדיילים וכן הקברניטים יצאו מ"המועדון" ובחוץ המתין להם מיניבוס גדול וכולם עלו עליו כשהוא מסיע אותם לבית המלון כאמור לעיל.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך