בקי
לי לאט לאט מתחילה להבין מה קורה ב"ג'ונגל" כהגדרתו של הטיס הצעיר ניר וקיוותה שהיא תדע לשמור על כבודה ולא תכנס לפיות האנשים שאין בושה גדולה מזו!!!!!!!!!

אהבה בשחקים

בקי 20/07/2011 737 צפיות 2 תגובות
לי לאט לאט מתחילה להבין מה קורה ב"ג'ונגל" כהגדרתו של הטיס הצעיר ניר וקיוותה שהיא תדע לשמור על כבודה ולא תכנס לפיות האנשים שאין בושה גדולה מזו!!!!!!!!!

פרק א/5

כל אנשי הצוות עלו למיניבוס שיסיעם לבית המלון כדי שיעברו את הלילה ולמחרת יקבלו הנחיות לאן ומתי יוצאים להמראה.

לי לא הייתה כל רגועה וכל הזמן הסתובבה לראות אולי חברתה לטיסה שלי מגיעה מאיזה שהוא מקום לעלות לרכב.

ניר שם לב שלי אינה רגועה ולכן פנה אליה ושאל אותה באם היא מרגישה בסדר ולמה פניה כה מודאגות?

"אני דואגת על שלי איך היא תדעה לאיזה בית מלון אנו נוסעים "?

"לי אמר ניר תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב את עדיין מאד מאד ירוקה ואין לך מושג מה קורה גם בשחקים וגם על הקרקע בין דיילות לבין דיילים לבין טייסים וכמובן גם לבין נוסעים"

"סליחה ניר מה אתה רוצה לרמוז לי ????

" אני רוצה ליידע אותך לכל מה שאמרתי ותדעי לך ששלי שהייתה היום אתך בטיסה " שמה הולך לפניה " הבנת " "לא" אז את מאד נאיבית ומאחר שקלטתי אותך שזה היום הראשון שלך בעבודה ב"ג'ונגל" שנקרא צוות אויר את חייבת ך לשמור על הכבוד ועל השם הטוב"

"ניר מלמלה לי אתה רוצה לומר לי ששלי ידועה בהגדרתך ב"ג'ונגל שנקרא צוות אויר לשימצה"?

"כן לצערי הגדרת את המצב שבו היא נתונה בצורה מדוייקת".

"וואו איזה בושה אלוהים שישמור" י

המיניבוס הגיעליעדו וכל נוסעיו נכנסו לבית המלון לדלפק הקבלה ותמורת "הקופון" שהיה בידם קיבלו מפתח לחדר כשבפירוש אמרה פקידת הקבלה שהחדר מיועד לשני אנשים וכל אחד רשאי לקבוע מי יהיה שותפו לחדר.
לי קיבלה את המפתח ונכנסה למעלית כשכולה מבולבלת וכשהיא חוזרת לטיסת הבתולין שלה משחזרת את התנהגותה של שלי שלא זזה מאותו בחור צעיר התחיל הכל להתבהר ופשוט היא כאבה לגביה.

היא עלתה לקומה שישית וחדרה היה 626. בטרם הספיקה לנעול את הדלת נשמעה נקישה ומי היה מעבר לדלת ? "נכון מאד שלי" !!!!

היי לי אמרה שלי מה שלומך ? "שלומי בסדר תודה" "לי אמרה שלי אני מאד מודה לך על ההתנהגות שלך במטוס שבו נתת לי חופש ושיחררת אותי לשהות ליד הבחור המקסים הזה אשר ניהלנו שיחה מאד מעניינת" ומשהו נוסף אני רוצה לומר לך אני לא אלון במלון כי קבעתי להפגש איתו ואולי נלך לאיזה פאפ ?!!"

"אוקיי ענתה לי את "ילדה גדולה" וכמובן רשאית לעשות ככל העולה על רוחך."

"תודה לי אני כל כך שמחה שאת מבינה אותי ולא שואלת שאלות כאלה ואחרות " אז ביי מתוקה ותהני מהארוחה שבדרך כלל מאד טעימה ואחר כך אולי יהיו ריקודים בלובי של המלון ? יש למה לחכות!!! וזהו הגב' שלי לקחה את הרגלים ויצאה לדרכה "לי הצטערה כל כך וחשבה כיצד בחורה נופלת לתהומות וכל העולם יודע ????????"

המשך יבוא


תגובות (2)

אני לא ממש הבנתי למה ניר התכוון שאמר גו'נגל אבל מה שכן הבנתי ששלי מנעלת רומן או משהוא כזה נכון ?
אני ישמח עם תעני לי כי זה מה שקוטע לי את ההבנה של הפרק חחח :)

21/07/2011 00:17

בקר טוב מירי החביבה
אני שמחה שאת שואלת וברצון אשיב לך: ניר אמר את המלה :ג'ונגל מאחר וידוע ברבים שדיילות (לא כולן כמובן) מתאהבות בטייסים, בדיילים, בנוסעים ולעיתים למרות שהגברים האלה נשואים (והם לא מכחישים שהם נשואים) הדיילות הצעירות "סוגדות" לטיייסים כשהם עולים למטוס לבושים במדים היפהפים וחובשים את הכובעים "הם פשוט מושכים את הדיילות הצעירות וזה "הג'ונגל". את עדיין מאד צעירה ואין לך מושג בעניינים הללו אך ידוע שהטייסים מנהלים רומנים עם הדיילות היפהפיות ואומר לך עוד משהו יש לי בת -דודה אשה יפהפייה שמעולם לא נישאה מאחר וניהלה רומן עם הקברניט הנשוי שנים על גבי שנים. תודה שאת מגיבה תמיד תמיד בחום לסיפורים שלי.

יום טוב מאמי "וניפגש בין השורות"

ב ק י

21/07/2011 08:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך