בקי
מעניין האם נרקם רומן על אשה קטנה בין לי וניר ?????????? נחיה ונראה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אהבה בשחקים

בקי 20/07/2011 652 צפיות אין תגובות
מעניין האם נרקם רומן על אשה קטנה בין לי וניר ?????????? נחיה ונראה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הטלפון צלצל בחדר של הבנות ומעבר לקו היה ניר. בקר טוב לי הגיע הזמן לרדת לחדר האוכל ולהתייצב במועדון. תודה ניר אני שמחה שאתה מטלפן אלי. ומה עם החברה שלך היא ישנה בחדר ? כן ודאי מיד אעיר אותה.

לי העירה את שלי שבקושי הצליחה לקום אך לי זרזה אותה ועזרה לה להתלבש ושתיהן ירדו למטה ישר לכיוון חדר האכל.

ניר ראה את לי יחד עם חברתה ומיד הבין שמה שתמיד קורה איתה קרה גם הלילה הזה אך ליבו נצבט בגלל לי סבלה וסובלת בגללה.

הוא קיבל את שתיהן בברכת בקר טוב והאיץ בהן לגשת לשולחן הענק הערוך עם "כל טוב הארץ" אך לי ביקשה קודם לשתות קפה אני לא יכולה בלי קפה בבקר. הוא התנדב להביא לה כוס קפה עם ניחוח מהמם ושאל מתוך נימוס את שלי אם היא גם רוצה קפה ? לא תודה!!!! לי ניגשה לשולחן כשצלחות רבות נערמו אחת על השנייה. היא לקחה אחת הצלחות והניחה בה את כל מה שאהבה סלטים גבינות ועוד כמה מטעמים של הבקר וצעדה לעבר השולחן שניר ישב והקפה כמובן המתין לה. "תודה ניר" לבריאות לי. שלי גם היא הצטרפה אליהם וניר שאל אותה לשלומה והיא ענתה הכל בסדר!!!

"יופי אני שמח." הבנות התחילו לאכול וניר היה כבר בסופה של הארוחה ואמר ללי "עשית לי חשק לשתות עוד כוס אחת של הקפה הבאמת טעים". אתה יודע ניר אמרה לי "אני שמתי לב שבכל בתי המלון בארץ כי לא יצאתי עד עכשיו מהארץ שאני כה אוהבת לאהוב יש להם קפה עם ארומה כזו טעימה וכמה שניסיתי "להתחנף בפני המלצרים לתת לי את מרשם הפלא כמובן נעניתי בשלילה".

אוקי בנות אמר ניר יאללה בואו נחזור לעבודה כי כל האנשים כאן הם בנופש ואנחנו עובדים.!!!

שלושתם יצאו את המלון ובחוץ המתין להם המיניבוס כשכל הצוות כבר ישוב בתוכו. שלושתם נכנסו מיד וברכו את כולם בבקר טוב והמיניבוס יצא לדרכו ל"מועדון". במועדון היו כמה קברניטים ודיילות אשר עשו הפסקה בספרד וממנה בעוד כשעה או שעתיים ימריאו לעבר מכסיקו. ניר שוחח עם אחד הטייסים ונראה שהם חברים.

מנכ"ל המועדון הקריא את שמות הטייסים ואנשי הצוות והכריז: ניר שומע ענה ניר אתה טס מכאן בעוד שעתיים ארצה כשהטייס השני הוא מור שטרם הגיע משום מה והדיילות לי וקרן שגם היא עדיין לא הגיע הם יעבדו איתך. שמחה ענקית הציפה את ליבה של לי וואו חשבה לעצמה וקיוותה שאינה מסגירה את השמחה כלפי חוץ איזה כייף אני חוזרת לארץ וניר הוא אחד הטייסים ושלי (כמה שעצוב לי לגביה) אני שמחה שהיא לא חוזרת אתי. לאחר כמה דקות נכנס טייס "גבר גבוה וממש יפהפה כשלצידו הייתה בחורה צעירה לא פחות יפה מהטייס ויו"ר המועדון קיבל את שניהם בברכה ואמר להם שהם טסים ארצה בעוד פחות משעתיים.

לי הייתה ברקיע השביעי וחייכה בלי סוף לכל עבר. ניר ניגש אליה ושאל אותה אם היא רוצה לטייל מעט בעיר? כןןןןןןןןןןןןןןןןן אני "מתה לטייל" אוקיי אז בלי שתמותי אלא שתחיי בואי אראה לך בזמן הקצר שיש לנו את מדריד עיר יפהפייה . לי יצאה בעקבותיו לא לפני שנפרדה משלי.

ניר ולי הסתובבו במדריד היפהפייה ולמרות השעה המוקדמת יחסית הרחובות המו מאדם ביניהם תלמידים עם תלבושת אחידה נוהרים לבית הספר והאחרים כל אחד לעיסוקיו. ניר אני מאושרת שאני חוזרת ארצה ואתה הטייס!!!!!!!!! גם אני שמח מאד לי המתוקה והם המשיכו לטייל עד שהגיעו לשוק מסודר להפליא מבהיק מנקיונו ולי צחקה בדיוק כמו בשווקים שלנו חחחחחחחח.

ניר אחז בידה לבל תלך לאיבוד ונעצר ליד אחד הדוכנים שהיה מלא בכל מיני מזכרות קטנות, הוא שלף אחד מהצמידים שהיה מונח והשמש האירה אותו להדגיש את יופייו מה דעתך על הצמיד הזה ? מדהים מאושרת תהיה הגברת שתעניק לה אותו. הוא שילם וביקש מהמוכר שישים אותו בתוך קופסא יפה וכן שיארוז אותה. תודה רבה אמר גיל בספרדית די טובה והם המשיכו בטייל לאורך השוק עד שהגיעו לפרק יפהפה כשפרחים מלבלבים מעטרים אותו והנקיון משהו משהו.

ניר ישב על אחד הספסלים ולי התיישבה לידו. "לי אמר לה ניר הצמיד הזה מיועד לך "סליחההההההההה לא מה פתאום לא מה פתאום" אנא תרגעי זה לא יהלומים ולא זהב זה פשוט משהו שאני רוצה להעניק לך לרגל יומך השני בתור דיילת ולרגל זאת שהיום את תעבדי במטוס שמור ואני נטיס הביתה. ובינתיים אמר לה בואי נתחיל לחזור ואני מבקש לשמור על הקופסא בכיס שלי ובמטוס באם תהיי ילדה טובה תקבלי את המתנה חחחחחחחחחחח

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך