בקי
קרן מנצלת את לי בדיוק כמו שלי אתמול מקווה שלי תבין לא לוותר לאף אחת ולהיות יותר תקיפה !!!!!!!!!!!!!

אהבה בשחקים

בקי 21/07/2011 606 צפיות אין תגובות
קרן מנצלת את לי בדיוק כמו שלי אתמול מקווה שלי תבין לא לוותר לאף אחת ולהיות יותר תקיפה !!!!!!!!!!!!!

פרק א'/7

לאחר הטיול המהנה בחברתו של ניר הטייס הצעיר והמתנה שקנה ללי ועצם זה שהוא ומור יטיסוו את המטוס חזרה לארץ , ליבה הלם בחזקה ושמחה אפפה אותה. מה קורה לי? הרהרה בינה לבין עצמה "הלוא הבטחתי לעצמי לא לקשור חברות ובוודאי שלא עם טייס אך כנראה הבטחות לחוד ומעשים לחוד.

לי התכוננה לעלות למטוס לא לפני שאיפרה מעט את פניה היפות , סירקה את שיערה הבלונדיני הגולש וחיוך מלווה שלא מש מפניה.

קרן הדיילת השנייה שתעבוד עם לי ניגשה אליה והציגה את עצמה ועוד הוסיפה שהחריצות של לי "ידועה לכל".

"חחחחחחחחחחח קרן מה לי ולחריצות הלוא אתמול עברתי את "טבילת האש הראשונה" קרן חייכה ושתי הצעירות עלו למטוס "הלבישו את החיוך על פניהן" והנוסעים עלו למטוס. לי קיבלה את כולם עם חיוך כמובן ועם מלה טובה ואט אט המטוס התמלא.

הקברניט ששבה את ליבה של לי איחל לכל הנוסעים טיסה נעימה ונקווה שנגיע בשלום לארצנו האהובה וכן הוסיף חיגרו את חגורות הבטיחות עד שנמריא ולאחר מכן אתם חופשיים לנתק אותן מגופכם.

המטוס המריא וקרן קראה ללי וביקשה ממנה אם היא יכולה להסתדר "לבד" מאחר שהיא מאד מאד רוצה להכנס לתא הטייסים ולהיות עם מור"

אין בעיה קרן אני יכולה להסתדר ואם אצטרך אותך אגש לקרוא לך. "תודה לי ממש תודה" והגב' קרן ששבה הבקר עם הטייס החתיך המהמם אישרה את העובדה כי היא מאוהבת בו ופשוט רוצה להיות במחיצתו.

לי עברה בין הנוסעים שאלה לשלומם חייכה ליטפה כמה ילדות קטנות שהיו עם הוריהן כמובן והשיגרה "שיגרה חייכה בינה לבין עצמה – סך הכל יום שני" אבל כן העבודה נכנסה מבחינתה לשיגרה לרוטינה". היא נכנסה למטבחון הכינה את העגלה להגיש לנוסעים ארוחת בקר. הזמן חלף מהר ועוד כשעה בערך ינחת "ניר" בנתב"ג ומי יודע אם יתראו אחר כך ? "

קרן בכלל לא "הואילה" לצאת מתא הטייסים וכשלי הגישה להם את ארוחת הבקר חייכה אליה קרן ולחשה "תודה". ניר הביט לעבר לי ושאל : "לי את עובדת לבד" קרן מיד התערבה ואמרה זה מבחירה חופשית וכאן לי לא יצאה פריירית והשיבה לה "סליחה"? מבחירה הלא לפני שנייה חייכת אלי והודית לי אז זה מתוך הענות לבקשתך לשהות ליד מור" אמרה ויצאה החוצה.

ניר יצא אחריה ונכנס למטבחון שלי החלה להשליט בו סדר וכבר להתכונן להגיש את ארוחת הצהרים לי ? למה את עובדת לבד למה? "כי היא ביקשה ונעניתי לה אך כשהיא החליטה לעשות ממני טמבלית לזאת כבר לא הסכמתי" ניר חייך אליה וענה לה אל תסכימי ואל תוותרי לזו שתעבוד לצידך לא סתם יש 2 דיילות במטוס ושתיהן צריכות ל"שרת את הנוסעים ולא אחת"

תודה ניר "אשתדל ליישם את מה שאמרת לי" ועוד משהו פנה ניר אליה !!!! "לא למעשה זה הכל" ויצא מהמטבחון שלפתע האור ההילה ששררו בו רק לפני שנייה התפוגג.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך