בקי
ואו איזה עצוב גם ניר נשוי ועולמה של לי התמוטט והיא חשבה לעצמה מא אני מצפה משלי ומקרן כולנו מתאהבים במדים שלהם מתפקידים במטוב (הם הכל יכול ) ולמה חשבתי שניר שונה למה <\????????????????????????????????????

אהבה בשחקים

בקי 21/07/2011 642 צפיות אין תגובות
ואו איזה עצוב גם ניר נשוי ועולמה של לי התמוטט והיא חשבה לעצמה מא אני מצפה משלי ומקרן כולנו מתאהבים במדים שלהם מתפקידים במטוב (הם הכל יכול ) ולמה חשבתי שניר שונה למה <\????????????????????????????????????

פרק ב' סעיף 1

המטוס התקרב לנתב"ג וקולו של ניר שוב נשמע ברמקול :" נוסעים יקרים אני מקווה שהטיסה עברה עליכם בנעימים ואודה באם תחגרו את חגורות הבטיחות כי אנו לפני נחיתה. "תודה שבחרתם לטוס עם אל-על "כחול לבן של ארצנו .

אני מבקש בהזדמנות זו לברך את הדיילת המהממת לי שמשום מה ניהלה את כל הדרוש ניהול בעצמה וכמובן מגיעים לה מחיאות כפיים סוערות. לאחר מכן תרגם ניר בספרדית שהוא שולט בה די טוב ומחיאות כפיים הושמעו ביתר שאת.

הגב' קרן הרגישה שהחבל סביב צווארה הולך ומתהדק "והחליטה הפרימדונה לעזוב את מור ולצאת אל הנוסעים. לי הביטה לעברה ולא אמרה לה מלה ולא חצי מלה.

המטוס נחת בשלום בנתב"ג ולי כהרגלה (טוב סה"כ יום שני) נפרדה מהנוסעים עם חיוך רחב לחצה את הידים של הקשישים יותר "פרעה את הבלוריות של הילדים הקטנים ,פשוט מהממת.

הטייס השרמנטי יצא ראשון מתא הטייסים וקרן לא התביישה קבל עד ועדה נישקה לו על שפתיו וחיבקה אותו חזק אליה אך הוא ביקש ממנה להפסיק להפגין את אהבתה ברבים אלא בהמשך.

אחרון חביב יצא ניר ממושב הטייסים ניגש ללי חייך אליה והיא השיבה לו חיוך וירד מהמטוס. לי הייתה האחרנה שירדה ממנו ובין האנשים שהמתינו לקרוביהם היתה אשה יפהפייה עם שני זאטוטים מהממים ומור "רץ לקראתם"אבא אבא הם שמחו לקראתו הוא הרים אותם חיבק ונישק להם ואימץ את אשתו לחיקו ומשהו אמר לה באוזנה. כל זאת נעשה כמובן נגד עיניה הבורקות והמקנאות של קרן במשפחה של מור. היא רוצה את מור לעצמה!!!!!!!!!!!!! אך זה לא יהיה לעולם כך הוא אמר לה מלכתחילה אבל לאחר שהתאהבה בו חזק אין דרך חזרה והקטע הקשה הוא כאשר רעייתו וילדיו הצעירים ממתינים לו בנתב"ג.

לי ניגשה למיניבוס שאמור להחזיר כל אחד מהטייסים (שזקוקים להסעה) הדיילות והדיילים . המיניבוס טרם צאתו לדרכו הגיע ניר והנהג שאל אותו אתה רוצה לנסוע איתנו ? אשתך וילדיך לא באו להקביל את פניך? לא!!!! לי חשה שהעולם התמוטט עליה היא הורידה את ראשה ודמעות ניגרו על המדים. ניר עלה למיניבוס וביקש להתיישב ליד לי ולחש לאזנה אני רוצה לשוחח עימך את עוד מוכנה לשוחח ? ואולי זו תהיה השיחה האחרונה בינינו?

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך