בקי
לי התאכזבה בגדול וזאת כעבר יומיים של עבודה בחברת אל על עבודה שכדי להתקבל בה עברה קורסים רבים ועובדה שקיבלה תעודת הצטיינות אך למה הייתי צריכה לחשוב שהוא שונה מכולם למה???????????????????

אהבה בשחקים

בקי 21/07/2011 826 צפיות 3 תגובות
לי התאכזבה בגדול וזאת כעבר יומיים של עבודה בחברת אל על עבודה שכדי להתקבל בה עברה קורסים רבים ועובדה שקיבלה תעודת הצטיינות אך למה הייתי צריכה לחשוב שהוא שונה מכולם למה???????????????????

פרק ב'/2

לי נשארה המומה. אז למה לעזאזל קונה לי צמיד ועושה את עצמו "טלית שכולה תכלת" למה ?

"לי אני רוצה לדבר איתך בבקשה"!!!

"ניר בינינו תמו כל השיחות תשוב למשפחתך היקרה ואני אמשיך לצעוד בדרכי היחידה והיא "דרך המלך דרך הכבוד וטוהר המידות, בחיים לא אגזול "את ראש המשפחה מהרעייה וצאציו בחיים לא"אך חבל שלא אמרת לי זאת מההתחלה " ממש חבל!!!!

"ידעת שאני דיילת חדשה והרגש כלפיך התפתח במהרה וזאת בשל העובדה שמצאתי בך איש רציני איש שפוסל על הסף את דרכה למשל של שלי ואולי גם את דרכה של קרן??? לכן היית צריך להיות כנה כלפי ולומר לי: אני: נשוי/ גרוש/רווק/חי עם בת זוג/חי עם בן זוג אך כשאני חושבת שוב הלוא אינך חייב לי מאומה ?!! "

"יחד עם זאת תודה על היחס היפה כלפי, תודה על המתנה היפה שהענקת לי "היא תזכיר לי אותך לעד". ביי ניר ד"ש למשפחתך מהדיילת החדשה והמצטיינת שטעתה בגדול ואנא תגיד להם ששם הדיילת "המטומטמת" הוא לי!!!!!!!!!!!

לי פנתה לדרכה כשהיא גוררת את הטרול עם כל חפציה האישיים וכן את התיק שעל כתפה ובו נמצאים 2 זכרונות : האחד הוא מהגב' המבוגרת והמקסימה שהעניקה לי נשיקה וכן ספר תהילים יפהפה והשנייה צמיד עדין ומאד מאד יפה וזה מהטייס ניר שכנראה הנורמה בין צוותי האויר באל-על וזה כולל גם אותו הוא לחיות חיים כפולים אך אני לעולם לא אסכים לכך.

לי הגיעה לביתה וכה שמחה שהשותפה שלה לא נמצאת כך שלא אצטרך "לשחק אותה לצחוק וכו'". היא הדליקה את הדוד כי רצתה להתקלח ו- להסיר את ניר מעורה מראשה ומליבה. הטלפון צלצל ומי אם לא ניר היה מעבר לקו.

לי אני מצטער אני ממש מצטער לא מגיע לך יחס כזה מאף אחד ובפרט לא ממני אנא אל תשנאי אותי בבקשה ואם אי פעם תרצי לשמוע את הסיפור שלי אשמח לספרו. ולמעשה צלצלתי גם כדי לעדכן אותך שמחר בשעה 06.00 תגיע ההסעה לאסוף אותך מביתך והפעם הנסיעה שלנו תהיה ארוכה הרבה יותר היעד הוא ניו-יורק מה זאת אומרת הנסיעה שלנו ? כי מור ואני נהיה קברניטי המטוס. ביי לי ולהתראות.

מי צריך אותך "מררה בבכי מי צריך אותך ועוד בטיסה של למעלה מ-12 שעות מי צריך אותך?????

המשך יבוא


תגובות (3)

חשבתי שיקרה משהוא אים לי וניר :( אבל מסתבר שטעיתי חחחח לא נורא :) מתשיכי אני אהבתי את הכיוון של הסיפור :)

21/07/2011 22:12

חשבתי שיקרה משהוא אים לי וניר :( אבל מסתבר שטעיתי חחחח לא נורא :) מתשיכי אני אהבתי את הכיוון של הסיפור :)

21/07/2011 22:12

היי מירי
מציעה לך לעקוב כי יש הפתעות שכבר הראש שלי מגבש אותן ולאחר שאהיהבטוחה שישאו חן בעיני הקוראים וכמובן בעינייך שחוות הדעת שלך מאד חשובה בעיני "אכניס קצת פלפל, אהבה אסורה שנוהגים לכנותה: "מים גנובים ימתקו" ועוד כהנה וכהנה .מירי אירועים תוססים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מירי תודה רבה רבה שאתמגיבה ומתעניינת. אני אוהבת מאד את הסיפורים שלך ומבקשת תמשיכי בבקשה ואל תקחי כל כך קשה תגובות כאלה ואחרות ומקווה שאת מבינה למה אני מתכוונת.

בקי

21/07/2011 22:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך