בקי
קרן שינתה את התנהגותה ב- 180 מעלות וזקפה הכל לזכותה של לי ??!!!!

אהבה בשחקים

בקי 21/07/2011 828 צפיות 3 תגובות
קרן שינתה את התנהגותה ב- 180 מעלות וזקפה הכל לזכותה של לי ??!!!!

לי החליטה לא לחשוב כלל על ניר כי גבר נשוי ואבא לילדים "מחוץ לתחום" היא לא תהרוס משפחה לעולם!!!!

אוקיי חשבה לעצמה אני לא אכנס לדיכאון בגלל גבר זה או אחר. בחרתי להיות דיילת ועבדתי קשה להגיע ליום שבו עליתי למטוס ויישמתי את לימודי הלכה למעשה. ידעתי מראש שבמקצוע הזה כשרחוקים מהבית ונמצאים בין אנשים זרים, אנשים שאי אפשר היה להמצא ביניהם בשום מקצוע אחר וכמובן הקברניטים עם התלבושות המהממות והבטחון שיש להם כאילו כל דיילת תבקש את קרבתם ולאחר מכן שבים כאילו כלום לא קרה לחיק משפחותיהם ועוד כהנה וכהנה סיפורים, שהדיילות נשארות עצובות ולעיתים אפילו מדוכאות מהאהבה לטייס נשוי שבסוף הדרך תמיד שב הביתה!!!!!!!!

לי החליטה לשמור על כבודה ולשמור על שמה הטוב – הדיילות היא העבודה ובעבודה עובדים ולא מנהלים רומנים . עם החלטה זו לי נרגעה נכנסה להתקלח חפפה את ראשה סידרה את הטרול עם בגדים חמים יותר וצנחה למיטה כשכיוונה את השעון שיצלצל למחרת בבקר בשעה 05.30. ליל מנוחה לי וחלומות פז!!!!!!!!!

כאילו חלפו רק דקות והשעון צלצל אלוהים עוד לא הספקתי לישון אך אין ברירה צריך לקום. לשמחתה השותפה לא הייתה בבית (מעניין היכן היא?) לי התלבשה התאפרה ושיערה הבלונדיני השופע והארוך מאד הסתדר יפה (עקב החפיפה אמש) וכשחיוך מרחף על שפתיה של הדיילת המתוקה שלנו ב 05.55נעלה את דירתה הקטנטנה והאהובה מאד עליה וירדה לרחוב.

המיניבוס הגיע בדיוק בשעה 06.00 ולמרבה הפלא כל הצוות כבר היה בתוכו וכנראה אותה "אספו אחרונה". היא עלתה למיניבוס ועם חיוך לבבי בירכה את כולם בברכת "בקר טוב".

" קרן שאלה אותה מה זה את כל כך יפה על הבקר ?

"קרן ענתה לי יש לי רנדוו (פגישה) עם גבר כל כך אהוב עלי ולכן "השקעתי בלטפח את עצמי ואם גם את שמת לב אזי הצלחתי וכולם חצי ישנים צחקו.

ניר ישב במושב האחורי ולי כלל לא הביטה לעברו. "בשבילי חשבה לעצמה הוא לא קיים". המיניבוס עשה את דרכו מהר מאחר שכידוע בשעת בקר זו התנועה הינה דלילה ביותר.

לאחר כמחצית השעה הגיעו לנתב"ג . הצוות ירד מהמיניבוס ומיהרו לעבר חדר המזכירות להרשם , לברר פרטים אחרונים בענין הטיסה ויצאו החוצה לעבר הטרמינל כשהמטוס המתין להמראה לעבר האתר שכולם רוצים להמצא שם והכוונה לניו יורק !!!!!!!!!!!!!!

לי שאלה את קרן באם עושים חניית ביניים ? והיא השיבה לה שכנראה יחנו לשעה בערך במדריד הכל תלוי במזג האויר במשב הרוח והחלטת הטייסים.

קרן ולי עלו למטוס והנוסעים החלו להגיע ועלו למטוס. שתי הדיילות היפהפיות קיבלו את הנוסעים בחיוך מלבב ובברכת בקר טוב וברוכים הבאים. למבוגרים שביניהם הן עזרו לעלות על גרם המדרגות ולאמא שנשאה במנשא את תינוקה הן תמכו בה ועזרו לה להתמקם במקום טוב ככל האפשר עם התינוק.

מספר הנוסעים יהיה 70 .

"לי אמרה לקרן הפעם העבודה שלנו תהיה מה זה קשה חבל"ז.

"אל תדאגי ענתה לה קרן אני למדתי לקח והכל בזכותך "בזכותי" התפעלה לי ? כן רק בזכותך וכשנשב מעט לנוח אספר לך, ועוד משהו את ואני נעבוד כצוות ולא אשאיר אותך לבד.

לי חייכה אליה וקרן הייתה מרוצה כי ההרמונייה בין הדיילות הוא המפתח להצלחה, לתת שרות הכי טוב לנוסעים ופשוט לחייך במקום לכעוס.

כל הנוסעים היו כבר על המטוס ישובים במקומותיהם – גרם המדרגות התקפל ונכנס למקומו והקברניט מור בירך את כל הנוסעים בברכת בקר טוב וברוכים הבאים – תודה שבחרתם לטוס עם אל-על. אני מבקש מכולכם כי תואילו לחגור את חגורות הבטיחות רק בהמראה ולאחר מכן אתם רשאים להתנתק ממנה.

אינני יודע לומר לכם כבר עתה אם נעשה חניית ביניים במדריד או שנטוס ישר לניו-יורק הכל תלוי במזג האויר במשב הרוח ובעוד פרמטרים שעלינו להחליט במהלך הטיסה. בשמי ובשם הקברניט ניר מאחל לכולכם נסיעה נעימה ובטוחה ומשהו משמח ומרענן אומר: יש לכם צוות של 2 דיילות נפלאות קרן ולי והן יתנו לכולכם את השירות הטוב ביותר מכל הלב. הנוסעים מחאו כפיים ואחד מהם הוסיף וכל כל יפות שבא לבכות חחחחחחחחחחחחח.

שתי הדיילות שלפתע הפכו לחברות עברו בין הנוסעים ושאלו אם הם צריכים משהו לאשה עם התינוק הציעה לי עוד שמיכה לכסות את התינוק לכמה אנשים מבוגרים הן הביאו שתייה חמה בהתאם לבקשתם החלו להתארגן לקראת ארוחת הבוקר.

המשך יבוא

.


תגובות (3)

זה באמת בזכותה של לי ! כיה יא האירה לה ולא שתקה וכך קרן הבינה שלי לא פריירית כמו שהיא חשבה ושיתה את התנהגותה !וכך גם ניר ירדוף אחרי לי כי לי אמרה לו שהיא לא מתכוונת לפרק מישפחה וכך הוא יבין שאת לי אי אפשר לרמות חחחחח :) תמשיכי :)

22/07/2011 11:27

תודה מירי היקרה

הבנת בדיוק נמרץ "היכן נושבת הרוח" חחחחח והכוונה שלי שאת מגיבה מאד מאד לעניין.
תודה רבה מירי
בברכת שבת שלום בקי

22/07/2011 12:49

שבת שלום :)

22/07/2011 14:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך