היייייי , זה סיפור חדש וראשון שלי באתר תגיבו פלייזזזזז

אהבה ואכזבה בקדמה +פרק 1

16/09/2013 1160 צפיות 3 תגובות
היייייי , זה סיפור חדש וראשון שלי באתר תגיבו פלייזזזזז

נכנסתי לבית , סקרתי את הבית הישן סלון מעור בצבוע שחור , שולחן נמוך וארוך בצבע שחור ולבן , ממול על הקיר הלבן טלויזיה שטוחה בצבע שחור ,מתקדמים שתי צעדים ומגיעים לפתח המטבח מבטח לבן ומאבזר ,מזלך לי את הימים בהם אימי הייתה מכינה אורחות גדולות , זה היה האהבה הכי גדולה שלה להכים ולבשל . חבל שעכשיו היא לא יכולה . ניערתי את ראשי והתקדמתי אל עבר המסדרון הארוך והלבן , 3 חדרים במסדרון ועוד אחד ובסוף המסדרון .
אני פותחת את הדלת הראשונה , חדר צבוע בכחול נגלה לפני , מיטה זוגית וטלווזיה שטוחה על הקיר ממול ארון שחור וגדול ודלת יציאה לשירותים ומקלחת . חדר של נער טיפוסי , החדר של אחי אדם .
נכנסת לחדר הבא שם מגלה אותו חדר כמו של אחי אדם בצבעים אפורים , החדר של אחי מאור .
החדר השלישי הוא שלי , חדר וורד וצבועוני מיטת אופריון גדולה בצבע לבן , הילה לבנה מסביב למיטה , דלת יציאה לשירותים ולמקלחת , שידת איפור לבנה וטלוויזיה לבנה על הקיר , המיטה מלאה בכריות צבועניות נוחות ומזמינות . אני מסתכלת על הדלת השנייה בחדר . דלת יציאה לחדר ארונות ענקי , אני מגחכת שאני נזכרת שעברנו לבית הזה וחיפשנו ארון לחדרי , אף אחד מהם לא התאים לי ולא להמוני הבגדים שלי , אז אבא החליט לעשות לי חדר ארונות ולפתור את הבעיה . אני סוגרת את הדלת הלבנה ומקדמת אל החדר האחרון , בסוף המסדרון חדר של אמא ואבא , מיטה זוגית גדולה ומעל המיטה תמונה ענקית שבה מופעים 3 גברים ושתי נשים . האישה המבוגרת עומדת לידה בעלה לבושה בשמלה אדומה שמחמיא לגופה הנשי ומאופרת בכבדות , לידה הגבר עומד עם חליפה שחורה וחיוך מאור מרוח על פניו שהתזקנו מעט עם השנים . שני הגברים האחרים עומדים לבושים בחולצות מכופתרות בצבע כחול ומכנסים בצבע חרדל גם להם יש חיוך מרוח על הפנים ועייניהם הירוקות שכבשו מליוני נשים זהרו מאושר .
הנערה עם השיער הבלונדני שטני , עיניים כחולות שזהרות תמיד וחיוך מאשור ותמים , לבושה שמלת מיני שחורה עם גב פתוח . השמלה מדגישה את קימורי הנשיים שגרמו להמוני גברים לסבוב את ראשם שהיא מתקרבת לסביבתם .
אני מסתכלת על התמונה בפעם האחרונה וסוגרת את דלת החדר .
האייפון שלי מצלצל ועושה רעש בבית הריק . אני מסתכל על האייפון הלבן ועונה .
"שוש , איפה את " אני שומעת את קולו של אהובי , זה לא נטוש אותי כמוהם .
"קרה משהו ? "אני שואלת את אהובי בטלפון ומתקדמת אל היציאה מהבית הישן שלי .
"אנחנו מאחרים לארוחת ערב בבית של ההורים " הוא מגחך "שחכת ?" הוא שואל וקולו נשמע משועשע
אני מתיישבת במשוב הרכב הגדול והחדש שאהובי קנה לי ודופקת על מצחי ביאוש , שחכתי מזה לגמרי.
"אני עשר דקות בבית תחכה לי ?" אני שואלת ומתניעה את הרכב החדש .
"אני מחכה " עכשיו הוא כבר לא יכול שלא לצחוק את צחוקו היפה . "בי שוש " הוא מסנן שמצליח להפסיק לצחוק ומנתק את השיחה .
אני מסתכלת על הבית הגדול וריק , הישן ומלא זיכורנות טובים ורעים , ניערתי את ראשי בפעם השנייה להיום והסתכלתי על הכביש מתחילה לסוע לכיון הבית שלי ושל אהובי , מעולה יש לי שבע דקות להגיע , שתי דקות לשכנע אותו לחכות לי שאני יתרגן , להבטיח לו שאני יצא אחרי עשר דקות מוכנה ובסוף נגיע אחרי שעה של איחור לביתם של הוריו . איזה כיף אני חושבת לעצמי ויצאת מאוטו . הנה זה מתחיל


תגובות (3)

זה מהמם אבל הערה קטנה בהקדמה מתארים את המראה של הדמיות גיל ושם זה ממש יפה על תביני לא נכון אבל אני לא יודעת איך קוראים לה בת כמה היא וכל זה מקווה שלא פגעתי

16/09/2013 02:47

מו,שלם התיאורים עבורו בהמשך נראלי

16/09/2013 03:10

מו,שלם התיאורים עבורו בהמשך נראלי

16/09/2013 03:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך