אני מקווה להמשיך מחר
אההבתם ??

אהבה זה כואב פרק 5

09/09/2013 670 צפיות 2 תגובות
אני מקווה להמשיך מחר
אההבתם ??

ניסתיי הכול כדיי לשכוח מימנו לא הצלחתיי כלום למה הואא עשה ליי את זה הייתיי חייבת להשתחרר מהכול אז יצאתיי לבחוץ לבד ישבתיי ליד הפארק בספסל ופשוט בכיתיי לא הצלחתיי להחזיק את הדמעות יותר בפנים פתאום ראיתיי מישהו מתקרב אליי זה היה מישהו מהבצפר שליי משכבה יא מישהוו מקובל היי את בסדר ?
לא עניתיי הוא התיישב לידי הפסקתיי לבכות ואמרתיי לו כן את לא ניראת ככה קרה משו ?
לא ! לא קרה כלום שחרר לחץ בסדר מה שאלתיי הוא בא ללכת ועצרתיי אותו סליחה לא התכונתיי הוא הסתובב וחזר לשבת ליידי מיכאל ואיך קוראים לך יפה אחת חן אתה לא לומד ב-יא ??
כן אייך את יודעת אני בבצפר שלך אייך לא שמתיי לב ליפה כמוך ?
שתפסיק להיות עם זונות תשים לב בוא צחק והעלה ליי את החיוך המשכנו לדבר ואחרי חציי שעה הלכתיי הביתה קמתיי מהספסל הוא תפס ליי את היד ושאל אותיי אפשר את המספר שלך הנהנתיי לו והחלפנו מספרים הוא התקרב אליי ולחש ליי באוזן תשאיריי את החיוך הזה תמיד אף אחד לא שווה שתורידי אותו
בשבילו נתתי לו נשיקה בלחי והלכתיי נכנסתיי לבית והשעה הייתה 12 בלילה ואוו אייך הזמן עף הדלקתיי את האור בסלון ודור ישב שם עצבניי אייפה הייית ???
דורר בחייאת אין ליי כוח אלייך ליילה טווב עליתי לחדר הייתי בפלאפון וקיבלתיי הודעה ממיכאל ליילה טווב נסיכה אניי רוצה לראות את החיוך הזה בבוקר החזרתיי לו לייילה טווב נסיך אל תדאג אתה תראה עצמתי עיינים ונרדמתיי עד הבוקר קמתיי בבוקר ודור ישב ליידי בוקר טוב גם לך התמתחתיי לאחור בוקר טווב נסיכה עכשיו תעני ליי איפה הייית אתמול בליילה דאגתיי לך סתם הייתי בפארק עם מיכאל מ-יא דיברנו וזהוו לא הייה ליי מצב רוח למה מה קרה לך אמרת שתספריי ליי ולא סיפרת עכשיו ספריי ליי מה קרה סתם נוו ישי בגד בי מול העיינם הוא יודע מזה שאת ידעת ?? לא ניראלך תקשיביי חיים שליי אף אחד לא יתעסק איתך ולא ישבור לך את הלב בטח שלאא ההאפס הזה עכשיו יאלה תתאגרניי אני יראה לו מזה נתתי לו נשיקה והלכתיי להתארגן התקשרתיי למוריאל ושיראל חברות שליי בוקר טווב יאלה לבצפר קומוו פרות
הלכתיי להתארגן שמתיי שורט קצר חולצת בצפר ורודה נעליי בובה איפור מחליק תיק כסף מפתחות פלאפון ואני מוכנה ירדתיי באתיי לצאת מהבית ואדיר בדיוק ירד לאן את חושבת שאת הולכת בדיוק ככה ?
לבצפר לאן בדיוק ככה חיכתיי אותוו
חן עופיי להחלייף מכנס עכשיו הוא צעק בסדררר הולכת רק תסתום חופר עליתי החלפתיי לגינס קצר וירדתיי ככה יותר טווב הרבה יותר טווב באתיי לצאת מהבית והוא צעק ליי לא שחכת משו תיק פלאפון מפתחות כסף אממ לאא מה שחכתיי ???
אותיי צחקתיי ונתתי לו נשיקה בלחיי
הלכתיי לבצפר עם שיראל ומוריאל התנהגתיי כרגיל אחריי חמש דקות ישי נכנס לכיתה שליי וקרא ליי הסתכלתיי עליו במבט מאוכזב הוא סימן ליי לבוא לא באתיי שילך ליזדין הוא שלח ליי הודעות תצאי אני צריך לדבר איתך לא התייחסתיי שלחתיי לו הודעה בהפסקה
בהפסקה ישבתיי בדשה עם שיראל ומוריאל דיברנו צחקנו ואז הוא בא מוליי אנחנו צריכים לדבר
אוקיי אנחנו הולכות הם הלכו הוא ישב לידי מה אתה רוצה שאלתיי אותו ??
למה את לא עונה ליי להודעות לשיחות את מסננת אותיי מה קרה ??
לא הסתכלתיי עליו חן סתכליי עליי לא רוצה חן סתכליי עליייי !!!! הפעם הוא צעק מה ??? הוא ליטף ל את הלחיי הוא בא לנשק אותי העפתיי אותו מה אתה חושב שאתה עושה מנסה לנשק את חברה שליי אסור ?? חברה שלך זמן לאא חברה שלך לך לזונה שישבה עלייך אתמול בפארק תנסה לנשק אותה לא אותייי הבנת אותיי הוא לא הבין כלום ממה שאמרתיי לו והעפתיי לו את הסטירה של החיים שלוו כול מי שהיה דשא הסתכל עלינו הלכתיי משם לא עניין אותיי כלום
נקודת המבט של ישי :
אייך אני יספר לה שבגדתיי בה שהייתי שיכור שלא שלטתי בעצמיי
אניי יפסיד אותה !!
שלחתיי לה הודעה שבהפסקה תפגוש אותי בדשא ראיתיי אותה יושבת עם שייראל ומוריאל מדברות וצוחקות אמאא אני מכור לצחוק שלה ישבתיי לידה הן הלכו באתיי לנשק אותה היא העייפה אותיי מה אתה חושב שאתה עושה ?? מנסה לנשק את חברה שלי אסור ליי חברה שלך מזמן לא חברה שלך ??? WTF מזתומרת לא מזמן לא חברה שלך לך תנשק את הזונה שישבה עלייך בפארק אתמול פאקקק אייייך היא יודעת ???


תגובות (2)

מושלםם

09/09/2013 13:51

מושלם, אבל את חייבת לעשות סימני פיסוק

09/09/2013 23:23
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך