אהובית
מה שחן לבשה:http://www.polyvore.com/untitled_102/set?id=108976395 חשבתי על זה והסיפור היה נישמע קצת מוזר,אז מחקתי את ההקדמה ושילבתי אותה בפרק הזה. תודה ל"חדשה" שעזרה לי עם הפרק הזה אוהבת:* מקווה שאהבתן 5 תגובות וממשיכה3>

אהבה זה כל כך כואב -פרק 5

אהובית 15/04/2014 880 צפיות 2 תגובות
מה שחן לבשה:http://www.polyvore.com/untitled_102/set?id=108976395 חשבתי על זה והסיפור היה נישמע קצת מוזר,אז מחקתי את ההקדמה ושילבתי אותה בפרק הזה. תודה ל"חדשה" שעזרה לי עם הפרק הזה אוהבת:* מקווה שאהבתן 5 תגובות וממשיכה3>

"חן " הוא אמר לי
"חןןן חןן" שוב אותו משפט הדהד לי בראש
"נו חן תתעוררי" שמעתי את אמא צועקת אליי
"מה? אמא?" שאלתי לא מבינה,פקחתי עיניים מצאתי את עצמי בחדר שלי כולי מזיעה,מה כל זה היה חלום?! זה הרגיש לי כל כך אמיתי..
"יאלה קומי ישלך בית ספר" אמרה ויצאה מהחדר,קמתי הלכתי לשטוף פנים וחזרתי לחדר מסתכלת במראה ומנסה להבין מזה החלום המוזר הזה,החלום היה בעצם הסיוט הכי גדול שלי..כל החיים שלי אני מפחדת שאני יפסיק להיות במרכז,שאני יאבד את אמא,שאני יאבד את הכבוד שלי..מזל שזה היה חלום!!

אני ייתן לכם קצת תיאור על עצמי-אני חן מזרחי בת 16 כיתה י'א ישלי שיער חום גלי וארוך ועיניים כחולות הרבה אומרים לי שאני יפה,אני אוהבת להיות במרכז אבל אני תמיד שומרת על עצמי ועל הכבוד שלי ישלי חברה אחת ממש טובה ממש כמו אחות נועם אני חולה עליה.
אני רזה ושזופה,אבל גמדה למרות שזה לא מפריעה לי תמיד יש עקבים:)

ניגשתי לארון ובחרתי לי מה ללבוש בסוף לבשתי שורט שחור וחולצה *תיראו ברציתי להוסיף*
חזרתי לשולחן איפור שלי,ושמתי מייקאפ,סומק,אייליינר,מסקרה,אודם ורוד,שרשרת לקחתי את התיק והלכתי למטבח,לקחתי שקית שוקו ויצאתי מהבית אני לא אוהבת לאכול בבוקר.
"יום טוב" אמרה אמא כשייצאתי מהאוטו
"יום טוב" עניתי והתקדמתי לבית ספר
"חייםם שליי" צעקתי לנועם
"יפהה שליי" צעקה חזרה
"את לא מבינה איזה חלום הזוי חלמתי" אמרתי וסיפרתי לה את החלום.

נועם פולסקי-בת 16 כיתה י'א החברה הכי טובה של חן,אוהבת מסיבות ושופינג,מטר 65 רזה שזופה,שיער שחור ארוך ועיניים חום דבש..רווקה פיזית אבל תפוסה נפשית;)

"מזה החלומות ההזויים האלה שאת חולמת" אמרה לא מפסיקה לצחוק.
"אויש שתקי" אמרתי ונתתי לה כאפה בעורף..
"בוקר טוב יפות" אמר גיא ונתן לנו נשיקת שלום..לא יכולתי להוריד ממנו את העיניים פשוט בהיתי בו..

גיא מורן-בן 17 כיתה י'ב גבוהה שזוף ומחוטב,שיער שטני עיניים כחולות החלום של כל בחורה והסיוט של כל גבר..לא סטויציונר מכבד בנות,לפני חודש הבנתי שאני מאוהב,אבל ניראלי שהאהבה הזאת חד צדדית.

"בוקר טוב" אמרתי בחיוך שמיד נימחק כשניזכרתי שאסור לי לאהוב אותו! נועם אוהבת אותו וחברה זה לפני הכל!


תגובות (2)

בכיף נסיכה3>

16/04/2014 12:14

או..דווקא התעניינתי מה יהיה כשהיא תגיע לבית שלה בחלום..
טוב לא נורא,לםחות אין סמים

16/04/2014 20:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך