אהבה זה לנצח – פרק 1

12/04/2013 1503 צפיות תגובה אחת

פרק 1:
"בוקר טוב נסיכה שלי" הרגשתי משהו על המיטה שלי מחבק אותי וידעתי שזה כריס כי הוא בא אלי הביתה כל יום בבוקר כדי להעיר אותי (הזכרה: הוא גר 2 מטר ממנה, הם שכנים), שמתי אני ראשי על החזה שלו ואמרתי "אני רוצה לישון" אמרתי ישנונית, הוא הרים אותי עליו (ככה שהוא שוכב ואני מעליו) והתחיל לתופף לי על הבטן ואמר " יאללה לאני (הכינוי שלי) קומי, כבר 7 בבוקר עוד שעה מתחיל בית ספר" פתחתי את עיני, נישקתי את ידו, קמתי ממנו והלכתי למקלחת שבחדר שלי לצחצח שיניים ואמרתי "בסדר בסדר, קמתי" התארגנתי לבית ספר, לבשתי חצאית גבוה אדומה מתנפנפת ברוח מגיעה עד חצי הברך, גופייה לבנה, סנדלים לבנות עם עקב פיצי, התאפרתי עדין ובאתי לצאת מהחדר אבל ראיתי שכריס ( כריס לבש ג'ינס צמוד של דולצ'ה וגבנה וכהה כמעט שחור וחולצת וי לבנה של פולו) לא קם מהמיטה "אתה לא בא?" כריס "לא שכחת משהו?" הבנתי שהוא התכוון לנשיקה אבל החלטתי שבא לי לשגע אותו, התקרבתי אליו וישבתי עליו "מה שכחתי?" "נשיקה אולי?" שמתי את הידיים שלי על צברו והידיים שלו היו על הגב התחתון שלי, הוא התקרב לנשק אותי "לא, לא שכחתי נשיקה כי החלטתי שאני שומרת נגיעה" וקמתי ממנו "אז את שומרת ממני נגיעה?" שאל כשהוא מתקרב אלי ואני מתרחקת "כן" השבתי בחדות עם חיוך מתגרה, כשכבר נתקעתי בקיר והוא נצמד אלי וסגר אלי עם הידיים שלו "ומתי תפסיקי לשמור ממני נגיעה?" לא יכולתי יותר להתאפק שלא לנשק אותו כי אני יותר מדי אוהבת אותו "בערך עכשיו" שמתי את הידיים שלי על צברו ונישקתי אותו והנשיקה הפכה לקצת סוהרת עד שמאור נכנס "אם אתם רעבים יש אוכל, אתם לא צריכים לאכול אחד את השני" "מאור צא לי מחדר!" אמרתי עצבנית "בסדר רק באתי להגיד לכם שיש פנקייקים, ואליאנה אל תתעצבני זה עושה קמטים" מאור, כריס ותום שכנראה היה ליד החדר התפקעו מצחוק כי הם יודעים שאני מתעצבנת כשהם אומרים את זה אז יצאתי מהחדר מתעלמת מהם ויורדת למעטה לאכול, בזמן שאכלתי כריס בא מאחורי ואכל לי את בחתיכת פנקייק שהייתה על המזלג "זה היה שלי" אמרתי בקול ילדותי, הוא תפס את הידיים שלי שהחזיקו במזלג ובסכין וחתך אותם עוד חתיכה " זה שלך" והכניס לי עם המזלג את החתיכה לפה ונישק אותי נשיקה עמוקה בלחי והלך לקחת לעצמו גם פניקיים (אנחנו מתנהגים בביתים של אחד השנייה כמו בבית)
אחרי בית ספר כריס הסיעה אותי הבית, נישקתי אותו ויצאתי מהמכונית. נכנסתי לבית שלי "שלום" צעקתי ואז ראיתי את מייק במטבח מייק "מה את צועקת?" "רציתי לבדוק אם יש משהו בבית" "אז אני בבית וכדי לך לבדוק את החדר שלך" "מה? למה?" שאלתי לא מבינה "תראי, תביני" והלך למקרר לחפש אוכל, שמן -.- .. עליתי לחדר שלי וראיתי עלי קטורת של ורדים אדומים ולבנים מפוזרים על הרצפה ועל המיטה המסודרת שלי מכתב וורד אדום, איזה חמוד כריי שלי, כל יום אני מתאהבת בו יותר פתחתי את המכתב:
ללאני אהובתי,
בשעה 19:00 אני בא לאסוף אותך אז תתלבשי יפה ותביאי בתיק בגד ים, מברשת שיניים, פיג'מה, ובגדים למחר. אל תשאלי שאלות כי זו הפתעה אבל אני יכול להבטיח לך שזה יהיה הסופ"ש הכי מדהים בחיים. שתיים עשר שנות זוגיות שמח ♥.
♥ באהבה, כריסטופר/ כריס/ כריי ♥


תגובות (1)

מהמםםםםםםםם, המשכתי את הסיפור שלי 'זה לא קורה לי' תקראי :-)
ואיך הם החזיקן 12 שנה ואוווווו

12/04/2013 23:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך