5+ תגובות או 70 צפיות (הפרק הבא כבר מוכן אז אולי אני יעלה אותו היום)
♥ יום מעולה אהובים♥

אהבה זה לנצח – פרק 11

22/04/2013 1214 צפיות 5 תגובות
5+ תגובות או 70 צפיות (הפרק הבא כבר מוכן אז אולי אני יעלה אותו היום)
♥ יום מעולה אהובים♥

ככה המשכנו להתנשק עד ששמענו…..
פרק 11:
ששמענו שיעול מזויף "אחמ..אחמ.." התנתקנו והסתכלנו על מי שהפריע לנו וראינו את המורה (הוא מורה צעיר בן 26) שלי להיסטוריה וכנראה גם של כריי. כולי נהייתי אדומה מבושה ומהר ירדתי מכריי, והמורה התחיל לדבר "טוב לראות שאתה עוזר לאליאנה להכיר את בית ספר ואותך לעומק אבל אתם צריכים ללכת עכשיו לאכול, חדר האוכל ייסגר בעוד 40 דקות", כריי "כן, אנחנו נלך עכשיו" כריי נעמד ושלח לי יד להיעזר בה לקום , קמתי בעזרתו והתחלנו ללכת לחדר אוכל כאשר אנחנו מחזיקים ידיים ולחשתי לו "איזה פדיחות" "מה פדיחות?" "המורה שלי להיסטוריה ראה אותי מתמזמזת עם מישהו אחרי שאני נמצאת פה פחות משבוע" "אוקיי צודקת, זה באמת פדיחות" "תודה על העידוד" אמרתי צוחקת והוא צחק ביחד איתי. בחדר אוכל ישבנו לאכול עם החבורה של כריי שהם די דומים לחבורה שהייתה לי ולכריי בלוס אנג'לס, הם ממש נחמדים. סיימנו לאכול והיה לי ממש חם למרות ההייתי עם בגדים קצרים אז ביציאה מחדר האוכל לחשתי לכריי באוזן "תלבש בגד ים ותבוא לביתן שלי, ביי" ולפני שהוא הספיק לענות לי נישקתי אותו בקטנה על השפתיים ורצתי משם לביתן שלי. כשהגעתי לביתן שלי לבשתי מהר בגד ים ורוד פוקסיה עם נקודות שחורות והוא זוהר כמו הטייץ המבריק ומעליו שמלת חוף לבנה, הורדתי את האיפור והתחלתי לארוז את הדברים לטיול של השכבת יא' עד שהרגשתי משהו מחבק אותי מאחור ומנשק את צברי, חייכתי, הסתובבתי וראיתי את כריי לבוש במכנס גלישה וחולצת וי לבנה של נייק, התנשקנו קצת ואמרתי "שנכנס לבריכה?" הוא חייך חיוך ממזרי, והרים אותי על הכתף כמו אבטיח "כריי תוריד אותי! עכשיו!" "תני לי לחשוב על זה, אמ.. לא" הגענו לבריכה ולהפתעתי הוא לא זרק אותי למים הוא הוריד אותי לפני, הוריד את החולצה שלו ואז בא מאחורי, פתח לי את הריצ'רצ' של שמלת החוף לאת תוך כדי שהוא מנשק את גבי החשוף, כאשר שנינו ההינו עם בגדי ים בלבד הוא תפס במותני ונישק אותי, לא הבנתי מה הוא עושה אבל זרמתי איתו, שמתי את ידי על צברו והתנשקנו נשיקה סוערת שבה תוכי כדי כריי הלך קדימה ופתאום נפלנו למים אבל לא התנתקתי ממנו בתוך המים עד שנגמר לנו האוויר או יותר נכון לו נגמר האוויר כי אני יכולה להיות מתחת למים במשך 4 דקות. כשעלינו הוא שאל אותי מתנשף "איך את עושה את זה?" "חח… זה ממש לא קשה" והתנשקנו במשך המון זמן בתוך הבריכה עד שראינו שיושבים בסלון 5 בנים ו 6 בנות מהשכבה שלי כולם, כנראה חברים של מייגן בוהים בנו, ואמרתי לכריי "תראה יש לנו קהל" "חח.. יאללה בואי נצא, יש לנו עוד להכין את התיקים למחר לטיול" "יאללה בוא" הוא מהבריכה ונראה כמו איזה דוגמן וצעקתי לו "י'דוגמן שלי" הוא צחק ואמר "יאללה לצאת" יצאתי וראיתי איך כריי וכל הבנים נועצים בי מבטים והבנים התחילו לשרוק לי וראיתי איך כריי מתעצבן אז באתי אליו אמרתי לו "אתה חמוד כשאתה מקנא" ונישקתי אותו. נכנסנו בחזרה לחדר שינה ואמרתי לו "אני נכנסת להתקלח, אך כך אתה תתקלח, נארגן את המזוודה שלי ואז נלך לביתן שלך ונארגן את שלך, סבבה?" "המזוודה שלי כבר מוכנה ואני אומר שנתקלח ביחד" הוא חייך ואני צחקתי "אממ…. אוקיי מבחינתי" החיוך שלו גדל והוא שם את הידיים שלו על המותניים שלי וקירב אותי אליו ואז הוספתי לדברי "חוץ מעניין המקלחת" ורצתי למקלחת, הוא רץ אחרי והספיק להיכנס, הוא נעל את הדלת, הצמיד אותי אליה עם גופו כשהידיים שלו על הדלת סוגרות אלי ואמר "נו מה את מייבשת אותי כולה מקלחת" נכנעתי אליו ואמרתי "בסדר מקלחת אבל עם הלבשה תחתונה" "מה שתגידי" הוא נישק אותי, הוריד את מיכנס הגלישה ונשאר עם בוקסר, אני החלפתי את הבגד ים לחזייה ותחתון כי הבגד ים מלוכלך. נכנסנו למקלחת, רוב הזמן התנשקנו ושיחקנו, הוא חפף לי את השיער העדינות ויסודיות ואני סיבנתי אותו. התלבשנו ויצאנו מהמקלחת לחדר שינה, ארזנו את הדברים שלי, עשתי את השיעורי בית, הלכנו לביתן של כריי והכרחתי אותו לעשות את כל השיעורי בית שקיבל במשך כל השבוע וגם עזרתי לו קצת במתמטיקה (אני גאון במתמטיקה והוא ממוצע כזה, אבל בכללי הוא חכם) ישבתי עליו כשהוא ישב על כיסא מול המכתבייה, הסברתי לו איך הוא יכול להוכיח שמקבלית שבתוך המשולש היא מקבילית "..ואז אתה חוזר על משפט הטענה וסיימת, הבנתה?" "הבנתי שילדה קטנה יותר טובה ממני במתמטיקה" אמר נאנח תוך כדי שנשען לאחור "תוכיח את זה" הוא צחק קצת, הזדקף בחזרה, חיבק אותי בבטן והתחיל להוכיח את דבריו, למרות שזה לא מתמטיקה זה עדיין תרגול של צורה ההוכחה. אחרי שהוא הוכיח ואני האמת הוא עשה את המבנה מושלם, הוא נשא לעשות עוד תרגיל והצליח, אני "רואה גאון שלי?! אמרתי לך שאתה יכול" התנשקנו איזה חצי דקה ואמרתי "טוב יאללה, עוד 3 תרגילים כאלו ונגמרו לך כל השיעורי בית" "אוח, מה הייתי עושה בחיים בילדך, אה?!" "כבר ניסינו את זה, זה לא היה מוצלח לא לי ולא לך" צחקנו קצת והמשכנו לענות על שאלות עד שמישהו נכנס לחדר, סובבנו את ראשנו כדי לראות מי נכנס לחדר וההייתי בשוק, מה היא עושה פה?!?!


תגובות (5)

תמשיכי!!!!!

22/04/2013 08:04

מהמםםםםםםם

22/04/2013 08:16

תמשיכייי

22/04/2013 08:18

תמשיכ♥ש!!

22/04/2013 08:30

מדהים

22/04/2013 09:48
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך