5+ תגובות או 70 צפיות ואני ממשיכה
♥סופ"ש מעולה אהובים♥

אהבה זה לנצח – פרק 12 (פרק ארוך)

25/04/2013 1324 צפיות 6 תגובות
5+ תגובות או 70 צפיות ואני ממשיכה
♥סופ"ש מעולה אהובים♥

אני ממש מצטערת שלא העליתי כבר כמה ימים פרק כי היה לי מבחן גדול באנגלית אז כפיצוי עשיתי פרק יותר ארך מהרגיל
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

סובבנו את ראשנו כדי לראות מי נכנס לחדר וההייתי בשוק, מה היא עושה פה?!?!
פרק 12:
זאת הייתה המורה של כריי למתמטיקה "אהה…היי.. ערב טוב ..רוז" התחלתי לגמגם, היא חייכה ואמרה "ערב טוב גם לכם, אני באתי לפה כדי להגיד לכריסטופר ששמעתי שיש לו חונכת מכיתה י' וההייתי רוצה שכריסטופר יעבור איתה על השיעורי הבית שנתתי בכיתה כי שמעתי שהיא טובה במיוחד במתמטיקה" קמתי מכריי והגשתי לה את ידי ללחיצה ואמרתי "שלום, אני אליאנה, אני החונכת שלי כריס ואת האמת בדיוק סיימנו את השיעורי בית שנתת" היא לחצה את ידי ובאה לדבר אבל כריי בדיוק הוסיף לדברי עם חיוך מרוצה "ואת כל השיעורי בית שנתנו לי כל השבוע" רוז התפלאה ואמרה "כל הכבוד לך אליאנה, את עושה פה דברים שאף אחד לא הצליח, זה בסדר אם אני אבדוק תרגיל אחד?" "כמובן, אנחנו אפילו נשמח אם תבדקי את התשובות של כריס" וכרי יש התגונן "תדברי בשם עצמך, אני לא רוצה שהיא תבדוק לי" "אז בלי רצון" והגשתי לרוז את המחברת של כריי כאשר היא גיחכה על התגובה שלי לכרי ולאחר התבוננות עמוקה במחבר היא חייכה ואמרה "כל הכבוד כריסטופר, אני גאה בך", היא החזירה אני המחברת אל המכתבייה ויצאה מביתן. כריי חיבק אותי מאחור, נישק אותי בצבר ולחש לי באוזן "תודה, בילדיך היא הייתה הורגת אותי עכשיו" הסתובבתי אליו והתנשקנו, הנשיקה הפכה לסוהרת והגענו למצב שאני שוכבת על הספה וכריי מעלי. תוך כדי שהתנשקנו בפראות כרי הוריד את החולצה ותהפכנו לכך שאני מעליו, לאט ידיו של כרי עלו מהישבן שלי למעלה אל מתחת לחולצה עד שהחולצה שלי ירדה ואז הוא החזיר את ידיו אל ישבני ופתאום שמענו קולות, במהירות התנתקנו וראינו את ג'רמי ואליסון מתנשקים בפראות תוך כדי שהם מתקדמים אל עומק הביתן, לי ולכרי נפלטו כמה צחקוקים כשאנחנו עדיין באותה תנוחה. ג'רמי ואליסון התנתקו במהירות כדי לרואות מי מצחקק ונזכרתי אני בלי חלצה ומהר משכתי את כרי כדי שיהיה בצורת ישיבה והתחבאתי מג'רמי ואליסון ומאחורי בטנו של כרי, הוא חיבק אותי ושאל "מה יש לך?" "אני לא רוצה שג'רמי ואליסון יראו אותי בלי לחולצה" וכרי מלמל "שיט". ג'רמי ואליסון התקרבו אלינו וג'רמי אמר "מצטער כריס לא ידעתי שאתה כאן, אז אנחנו בחדר ואל תכנס אליו תודה" והם הלכו, נשמתי לרחבה וקמתי מזרועותיו של כרי מתחילה לחפש את החולצה שלי ופתאום שמעתי את ג'רמי אומר לכריי "אחי תגיד יש מצב אתה מוצא סידור לישון הלילה?…. אליאנה?!" "פאק" שמתי מהר את החולצה של כריי שהייתה לידי ואמרתי "הוא יכול לישון איתי הלילה" "או..קי, תודה אליאנה, תיהנו ביי" ומהר נכנס לחדר אל אליסון. לבשתי את החולצה שלי, כריי לבש את החולצה שלו והלכנו לביתן שלי. נכנסנו אל חדר השינה וראינו את מייגן ישנה עם בחור, לחשתי לכריי כדי לא להעיר אותם "מזה כולם ישנים בזוגות היום?" "אני לי מושג". כריי שכב על המיטה שלי ואני שכבתי עליו, התנשקנו קצת ונרדמנו.
~בוקר~
http://www.youtube.com/watch?v=204RpkonU-s התעוררתי וישר שמעתי תלונות מכל מקום על השעון המעורר שלי, מייגן "תכבי את זה י'משוגעת, אני רוצה לישון", כריי "אהבה שלי תעשי טובה וכבי את החרא הזה", הבחור שישן עם מייגן "מזה השיר הזה על הבוקר, כבו את זה". עניתי להם ישנונית "תתעוררו בשקט י'קרציות אני רוצה להמשיך לישון" כריי חיבק אותי בבטן חזק והתרומם למצב ישיבה מה שגרם גם לי להיות במצב ישיבה כי שכבתי עליו ואמר לי "קדימה נסיכה, אנחנו צריכים להיות תוך שעה באוטובוס, תשני שם" "אוקיי אני קמה" קמתי צחצחתי שיניים והתארגנתי בזמן שכריי הלך לביתן שלו להתארגן ולהביא את המזוודה שלו. לבשתי טייץ מבריק וחולצת בטן נופלת בצבע ורוד פוקסיה, נעלי סופרה גבוהות בצבע החולצה וקוקו גבוה מלופף בצמה (רק החלק שיש בו את הגומייה) והלכתי אל מייגן והחבר שלה לתחקר אותם קצת ( ; , "אז.. איך קוראים לך? איזה כיתה אתה? כמה זמן אתם ביחד?, תתחילו לשפוך" אמרתי להם מתעניינת, הם צחקו, הוא חיבק אותה והתחיל לענות על מתקפת השאלות שלי "היי אליאנה, אני ג'ון, כיתה י'2 ואנחנו ביחד כבר חודשיים" והוא נישק את מייגן, "ומייגן לא חשבת אולי לספר לי את הדברים האלו לפיכן?" והיא ענתה לי בתמימות "מה? אמרתי לך שיש לי חבר, זה לא מספיק?" השבתי לה נחרצות "לא, וברגע שאני חוזרת מהטיול את מספר לי הכל! ברור?" "כן המפקדת" והצדיעה לי תוך כדי שהיא צוחקת "משוחררת" אמרתי בצחוק ואז ג'ון התערב בשיחה "איזה טיול?" "אני נוסעת לטיול שנתי של יא' כדי להשגיח שחבר שלי לא יעשה שטויות, הוראה של המנהלת, ואני גם צריכה ללכת כבר אז… ביי ביי" ויצאתי עם המזוודה מהביתן. הלכתי אל תחנת האוטובוס וראיתי שם את כל שכבת יא'. כולם עלו לאוטובוס וכך גם אני עשיתי, ישבתי בסוף האוטובוס ליד כריי ואחרי 5 דקות נסיעה מתוך 5 שעות אמרתי לכריי "אני עייפה" "רוצה לישון עלי?" "כן" הנחתי את ראשי על ירך שלו, הרמתי את רגלי על המושב שלי והרגשתי את כרי מלטף אותי בראש עד שנרדמתי, מה שלא לקח הרבה זמן. קמתי כששמעתי משהוא מדבר עם כל מי שהיה במושב האחורי ואמרתי לו "מי שזה לא יהיה תסתום כבר! אנשים מנסים לישון!" כריי "מאמי זה המדריך" "אז מה?! אני בתוכה שהוא יצליח לחיות עם זה" ונשארתי עם עיניים עצומות למרות ששמעתי צעדים מתקרים וידעתי שזה בטח המדריך והוא בתוך עצבני ממה שאמרתו אבל אז מה?! שילמד להסתדר עם זה. הצעדים היו ממש קרובים, נעצרו ואז שמעתי את המדריך מצחקק ואומר "דבר ראשון אליאנה דברי אלי יפה ודבר שני, אני רואה שאת לא מפסיקה לנצל אנשים לרגע אה..?!" פתחתי את העיניים, קמתי למצב ישיבה משכיבה וראיתי מולי את………. .


תגובות (6)

לוק? חחחח

25/04/2013 06:48

עעעאעאעעאעאע מי זה?!!?!? אח שלה נכון!?!?!?!?!?
תמשיכי@@@111!!!!!!|2
,קרעלהכטועקן

25/04/2013 06:50

וואי מושלם אהבתי ואהבתי תמשיכי!!!!

25/04/2013 07:53

תמשיכייי

25/04/2013 09:13

זה האיש שהיא ישבה לידו במטוס
ותמשיכי דחוף…….

25/04/2013 09:15

עכשיוווווו תמיכי!!!!!

25/04/2013 10:11
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך