5+ תגובות או 80 צפיות ואני ממשיכה
♥סופ"ש מעולה אהובים♥
(אבל אני יעלה רק ממחר כי אחים שלי ואני הולכים ליום כיף :) )

אהבה זה לנצח – פרק 13

26/04/2013 1245 צפיות 4 תגובות
5+ תגובות או 80 צפיות ואני ממשיכה
♥סופ"ש מעולה אהובים♥
(אבל אני יעלה רק ממחר כי אחים שלי ואני הולכים ליום כיף :) )

♥.♥.♥ זה ממש כיף לקרוא את התגובות שלכם, תמשיכו ♥.♥.♥

פתחתי את העיניים, קמתי למצב ישיבה משכיבה וראיתי מולי את………. .
פרק 13:
ראיתי מולי את לוק מהמטוס ועניתי לו "דבר ראשון לוק אני אדבר אליך איך שאני רוצה ואם תהיה ממש נחמד אלי אני אשקול לדבר אליך יפה ודבר שני תפסיק להגיד שאני מנצלת אנשים כי אני לא!" הוא גיחך "כן מה שתגידי" "תגיד מה אתה עושה פה בכלל?" "אני המדריך שלך לטיול זה" אמר עם חיוך מרוצה "אוףף…" "אל תגידי לי אוף ותקשיבי עכשיו למהלך היום" גלגלתי עיניים ואמרתי "תתחיל לדבר" הוא נאנח ואמר "את יותר מעצבנת רגע לרגע, אז מהלך היום שלנו הוא כזה: עכשיו נלך לטפס על קיר טיפוס הכי גבוה בארץ הוא 30 מטר, אחר כך נלך לאכול במסדה ולבסוף נלך לאכסניה, ברור?" וכולם צעקו "ברור" אפשר לחשוב שהוא מפקד שלהם. כריי "זה היה נראה שאת כבר מכירה את המדריך" "מי לוק?" "כן" "כן, הוא היה איתי בטיסה הוא והאחים שלי התחברו איתו אבל אני חושבת שהוא סתם חש מעצבן" ואז שמעתי את לוק אומר מאחורי "חש מעצבן?! לא יפה אליאנה, כרגע קיבלת 5 נקודות רעות" "לך להזד…" ואז ראיתי את המורה עומדת לידו והיא אמרה לי "אליאנה מה בדיוק באת להגיד למדריך?" וישר חרבשתי משהו "לך לנוח לוק, שלא תתעייף" וחייכתי חיוך מזויף והוא אמר עם חיוך מנצח "תודה על הדאגה אליאנה", המורה הלכה והוא אחריה וזרקתי עליו קובית שוקולד והוא רק הסתובב לגחך. במשך הנסיעה כריי אני והחברים שלו שגם ישבו שם דיברנו, אני וכריי קצת התנשקנו והגענו למקום עם הקיר טיפוס. חילקו אותנו לזוגות לעלות על הקיר וכמובן שאני וכרי ההינו ביחד כי אני החונכת שלו (; , סדרו עלינו את אביזרי בטיחות והתחלנו לטפס על הקיר. באיזה שהוא שלב זה כבר נהיה ממש גבוה והתחלתי ממש לפחד ולרעוד, לא רציתי להראות שאני מפחדת אז נסיתי להסתיר את הרעד אבל לא כל כך הצלחתי, המשכתי לטפס כשאני חושבת שראשי 'אני לא ייפול, אני יהיה בסדר. אני לא ייפול אני יהיה בסדר. אני לא ייפול אני יהיה בסדר' כרי הבחין לזה שאני רועדת, הסתכל אלי בדאגה ושאל אותי "היי יפה שלי את בסדר?" עניתי לו ברעד "אני …אני בסדר זה… רק קצת מפחד" ודמעה בוגדנית נפלה מעיניי, כרי התקרב אלי בזהירות, ניגב עם אגודלו את הדמעה, ביד אחת הוא תפס בקיר וביד השנייה חיבק אותי, הוא לחש לי "את תהיה בסדר עוד כמה שניות" ומיד ואחר מיכן צעק לאנשים למטה שמחזיקים בחבלים שלנו "אנחנו יורדים!", עזבנו את הקיר והתחילו להוריד אותנו כשאנחנו מחובקים, הוא לא עזב אותי לרגע. הגענו לקרקע, התנתקנו אחד מהשנייה והוא שאל אותי בזמן שהורידו לנו את אביזרי הבטיחה "יפה שלי את בסדר?" "כן, תודה" עניתי לו עם חיוך כדי שלא ידאג והיה גם לו חיוך והוא נישק אותי עד שהבחור שהוריד לי את האביזרים אמר (*תיאור של הבחור: שיער חום קצוץ , עיניים חום בהיר, קצת שזוף ושרירי נראה בן 20 בערך) "אוהו..אוהו אני מבקש התחמנות אחר כך" אני וכרי צחקנו, הוא סיים להוריד לי את הדברים וישבנו בצד על הספסל והתמזמזנו בזמן ששאר השכבה מטפסת על הקיר (כריי ישב על הספסל ואני עליו).אחרי שכולם סיימו הלכנו לאכול במסעדה, היה טעים ואז נסענו ואכסניה. עלינו לאוטובוס, גם אני וגם כרי ההינו מאוד עייפים אז כרי חצי ישב חצי שכב על 2 הכיסאות עם הגב לחלון ואני אותו הדבר עליו, הוא חיבק אותי בבטן ונרדמנו. http://www.youtube.com/watch?v=zViCvMz0KVo זזתי קצת על כריי ואמרתי להם ישנונית "תעזבו אותי אני ישנה" וכל האוטובוס צעק עלינו "קומו כבר!" וכריי מיד התעורר בבהלה "התעוררתי! התעוררתי!" וכולם צחקו כולל אותי ואת כרי. כריי נישק אותי וחייך "בוקר טוב אהובתי" "בוקר טוב נסיך שלי" הסתובבתי ככה שיוצא שהוא חצי יושב חצי שוכב ואני יושבת עליו עם הפנים עליו, התנשקנו ואחרי כמה שניות צעקו לנו "תמצאו חדר" אז הפסקנו ולוק התחיל לדבר "אנחנו עכשיו נרד מהאוטובוס, כל אחד הולך לחדר שלו להתמקם שם, בשמונה יש ארוחת ערב ובעשר יש לכם מסיבה" ירדנו מהאוטובוס ואני וכרי הלכנו לחדר שלנו (אנחנו היחידים שישנו בן ובת ביחד, כולם ישנו בחדר 4 בנות או 4 בנות, נתנו לנו בגלל שאני צריכה להיות צמודה אליו לראות שהוא לא עושה שטויות) בחדר הייתה מיטה זוגית, ארון ושירותים עם מקלחת "ראשונה במקלחת!" "נראה לך אני ראשון" "הייתה מת" "נכון הייתי וראיתי שזה לא כיף אז אני ראשון" "ממש לא" "אז ביחד" "אוקי, אני ועצמי נתקלח בכיף" "מה אכפת לך, בקטנה" "אוח בסדר קרצייה!" הוא התקרב אלי, תפס אותי במותניים ושאל "למי קראת קרצייה?" שמתי את הידיים שלי על החזה שלו עד שהחליקו לאחורי העורף "לך" "ככה אה?" "כן" עניתי קצרות והוא התחיל התקיף אותי בנשיקות ואני זרמתי איתו, הוא הלך קדימה בזמן שהתנשקנו מה שגרם לי ללכת אחורה ולא הסתכלתי לאן הוא מוביל אותי עד שהרגשתי זרם מים על גופי וראיתי שאנחנו במקלחת והוא שאל בחיוך "אז שנתקלח?" גלגלתי עיניים ואמרתי "כן אבל עם בגדיים תחתונים" "אוף למה י'מבאסת" נתתי לו מכה בכתף ואמרתי "לא רוצה אתה יכול להתקלח לבד" "לא, לא, לא, לא, לא שיהיה עם מה שאת רוצה אבל ביחד" צחקתי קצת, הורדנו בגדים, אני נשארתי עם תחתון אפור עם לבבות קטנים בורוד ושחור וחזייה ורודה עם תחרה שחורה והוא עם בוקסר צמוד שחור ותביעות ידיים על התחת בצבע כחול. נכנסנו למקלחת, סיבנו אחד את השנייה, הוא חפף לי את השיער וכשיצאנו מהמקלחת הוא אמר לי צוחק "אני לא יכול, את מחרמנת אותי" "סליחה" אמרתי צוחקת "אולי נעשה היום משהו?" וקרץ לי והבנתי שהוא מדבר על לשכב, את האמת ממש רציתי את זה, את המגע שלו, כמו שנה שעברה לפני כל מה שקרה "אני בעד אבל מתי? עכשיו יש ארוחת ערב ואז מסיבה" "נחתוך מהמסיבה מוקדם" "אוקיי" ונישקתי אותו. התלבשנו והלכנו לאכול. בזמן שאכלנו כריי קם לחבק מישהו חיבוק גברי כזה ואותו הדבר עשו עוד 3 בנים שהם חברים שלי כריי שכנראה גם מכירים אותו, הסתכלתי לראות מי זה וראיתי שזה………


תגובות (4)

וואו מושלם ממש אהבתי חח תמשיכי את ממש מוכשרת וואו אני ממש אוהבת לקרוא את הסיפור הזה!!!

26/04/2013 05:16

עד כמה שזה כיף לבלות עם אחים הם מעצבנים אותי שלא נותנים לך להעלות פרק!!
תמשיכוש!

26/04/2013 05:33

מהמםם!!!!

26/04/2013 06:00

מיייייי????

26/04/2013 06:17
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך