6+ תגובות או 100 צפיות ואני ממשיכה
♥מקווה שנהניתם אתמול בל"ג בעומר ומי שעושה היום תיהנו♥
(אני עושה היום ; ) )

אהבה זה לנצח – פרק 14

28/04/2013 1185 צפיות 5 תגובות
6+ תגובות או 100 צפיות ואני ממשיכה
♥מקווה שנהניתם אתמול בל"ג בעומר ומי שעושה היום תיהנו♥
(אני עושה היום ; ) )

הסתכלתי לראות מי זה וראיתי שזה………
פרק 14:
מייק אח שלי! הסתכלתי עליו בהלם והוא לא ראה אותי הוא היה עסוק בחברים שלו צרחתי עליו "ממייייקקקק!!" וכולם בחדר אוכל הסתכלו אלי כולל את מייק, סוף סוף אני מקבלת ממנו קצת התייחסות -,- וקפצתי עליו בחיבוק ענקי והוא הרים אותי תוך כדי אני נמוכה ממנו וראש וחצי. התנתקנו והוא הסתכל עלי המום ואז הסתכל על כריי שעמד לידי, חזר אלי, חזר לכריי וחזר אלי ואמר "את יודעת שהוא חיי? איך?" "שלחתם אותי בטעות לבית ספר שלו ואת האמת זאת הטעות הכי מדהימה בעולם ואני שמחה שהיא כרתה" אמרתי בחיוך ענק, מייק "אז אני רואה שהגבת לזה טוב, איזה מזל" כריי גיחך חיבק אותי מאחורי והתערב בשיחה "הגיבה טוב?! היא התעלפה ברגע שראתה אותי" "שוב אליאנה? תגידי את הולכת להתעלף עכשיו כל הזמן?" "לא, רק מתי שחבר שלי ימות או יתעורר לתחייה" שלושתנו צחקנו והאחרים לא הבינו על מה אנחנו מדברים מייק אמר שהוא בא לפה אתמול עם חברים שלו ועוד שעתיים הוא חוזר ללוס אנג'לס, סיימנו לאכול וחזרנו לביתן. ברגע שנכנסנו לביתן נישקתי את כרי והוא אותי, הנשיקה הפכה להיות עם לשון ויותר סוערת, הידיים שלו היו על התחת שלי ואני נטלתי עליו, הוא הלך אל המיטה והניח אותי לאת על המיטה כשהוא מעלי ואני מחזיקה בחולצה שלו, הוא הוריד את החולצה מה שחשף את השרירים שלו שגרמו לי לרצות את זה יותר, התהפכנו והידיים שלו העלו לי קצת את החולצה ואז הוא פתאום נעצר ואמר "את הבטוחה שאת רוצה לעשות את זה?" חייכתי חיוך חושף שיניים, הורדתי את החולצה ונישקתי אותו בפראות ומשם זה פשוט קרה (כן הם השתמשו באמצעי מניעה), שוב, שוב אותה הרגשה מדהימה כמו שנה שעברה. הסתכלתי באייפון וראיתי שהשעה כבר 9 ורבע "שיט יש לנו פחות משעה להתארגן", קמתי מהמיטה, עשיתי מקלחת קטנה רק של גוף, השיער שלי היה חלק מטבעו אז רק עשיתי בקצבות בייביליס, שמתי איליינר+ מסקרה+ צללית לבנה, שמלה קצרה עם שגבוליים ארוכים וגב חשוף ונעלי עקב לבנות עם איתורים מוזהבים. יצאנו למסיבה וההינו עם כולם, רקדנו, צחקנו ובאיזה שהוא שלב פשוט השתלטתי שם לדי. ג'י על העמדה עד שהמחנכת של אחת הכיתות עלתה על במת הדי. ג'י, לקחה את המיקרופון ואמרה "המסיבה נגמרה, עכשיו כולם למיטות יש לנו מחר יום ארוך ואתם צריכים להיות ערניים" כולם אמרו "אוףף" או "איזה מבאסת", היא ירדה מהבמה, יצאה מהאולם וישר המרתי מהר במיקרופון "כולם לקחת בירה וללכת לדשה הגדול של האכסניה" ומהר ירדתי מהבמה ושמעתי את הדי. ג'י מגחך וממלמל לעצמו "משוגעת" בזמן שקיפל את הציוד וצעקתי לו מרחוק "אני לא משוגעת אני רק מנסה דברים חדשים" והוא צחק, הלכתי לכריי ונישקתי אותו "סורי שנטשתי אותך והלכתי לעמדת הדי. ג'י" "אין לך על מה להתנצל, היית מדהימה, אז בירה אמרת?" והגיש לי את האחד הבקבוקים שהיו בידו, באתי לקחת ואז הוא הרחיק אותן ואמר "מצטער אבל את קטנה מידי, אני לא מרשה לך" "פליז, פליז" ועשיתי לו פאפי פייס "לא, אל תעשי לי את הפרצוף הזה אני לא נותן לך לשתות את זה" הוא מחץ את פני עם היד הפנויה שלו ונישק אותי (הוא נתן את הבקבוק השני לג'רמי, מסתבר שהוא רק ביקש ממנו להביא לו גם בירה). הלכנו לדשה ורוב השכבה כבר הייתה שם. בהתחלה שיחקנו 'נבר' עם הבירות ורק אני ההייתי עם מים כי לא משנה כמה התחננתי כריי לא הרשה לי  וגיליתי המון דברים על כולם שם. אחר כך שיחקנו אמת או חובה, נעמה, "אליאנה שואלת את דילן" אני, "דילן, אמת או חובה?" "חובה" "חובה עליך להביא לפה מישהי כשאתה מרים אותה תוך 5 דקות, (הסתכלתי בשעון שבאייפון ובדיוק התחילה דקה חדשה) מעכשיו!" והוא רץ אל ביתנים של בית ספר אחר שנמצא פה בטיול. אחרי 4 דקות הוא חזר עם מישהי, הוא אמר לה "תודה" נתן לנשיקה בלחי היא הלכה והמשכנו לשחק "דינה שואלת את אליאנה" דינה, "אמת או חובה? " "חובה" "אמ…" ואז כרי קם אל דינה לחש לה משהו באוזן וחזר ושבת לידי, לא הבנתי מה הוא אמר לה ואז היא אמרה "חובה אליך והחליף בגדים ולרקוד במשך 2 שירים" כולם אמרו לא משזה החובה המעפנה הזאת וזה אבל זה היה ברור שכריי ביקש אותה ממנו כי רק הוא יודע כאן איך אני רוקדת. רצתי מהר לחדר להחליף בגדים, לבשתי טופ שחור עם ריצרצ בגב, ג'ינס קצר צמוד משופשף בצבע בין כתום לורוד זוהר ונעלי סופרה שחורות. חזרתי אל כולם שמתי את השיר הראשון http://www.youtube.com/watch?v=DUT5rEU6pqM ורקדתי בסגנון ריקודי סלסה, סלונים וקובנים. נגמר השיר וישר אחריו התחיל שיר חדשhttp://www.youtube.com/watch?v=zViCvMz0KVo ורקדתי ריקודי רחוב כזה. כולם מאחו לי כפיים ושרקו לי. המשכנו לשחק ולצחוק עד שבשעה שתיים וחצי בלילה פתאום היא צצה משום מקום…..


תגובות (5)

28/04/2013 05:29

תמשיכיייייייייי :-*:-&

28/04/2013 05:59

המורה ???

28/04/2013 06:33

המורה ???

28/04/2013 06:33

תודה וממש יפה תמשיכי!!

28/04/2013 06:33
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך