5+ תגובות או 70 צפיות
ואני ממשיכה

אהבה זה לנצח – פרק 15

01/05/2013 1071 צפיות 7 תגובות
5+ תגובות או 70 צפיות
ואני ממשיכה

♥♥♥ אני ממש מצערת שלא העליתי ממזמן פרק ♥♥♥

המשכנו לשחק ולצחוק עד שבשעה שתיים וחצי בלילה פתאום היא צצה משום מקום…..
פרק 15:
הרכזת של שכבה יא' באה אלינו ואמרה "אני שמחה שאתם נהנים אבל מי שלא נמצא בחדר שלו תוך 5 דקות לא יוצא מחר לטיול באגם עם המפל מחר" זה היה המקום שכולם חיכו כבר להגיע אליו, זה אמור להראות כמו גן עדן או משהו כזה והרגע שהיא אמרה את זה כולם רצו לחדרים שלהם וזה כולל אותי ואת כריי. הגענו לחדר החלפנו לבגדי שינה קצרים כי חם פה ברמות גם בלילה (בבוקר 40 מעלות ובלילה 35 מעלות) אני לבשתי מכנס גבוה צמוד וקצר קצר בצבע שחור עם גופייה נופלת בצבע סגול בהיר וכריי נשאר רק עם בוקסר, כמו תמיד -,- ונכנסנו למיטה וישנו כפיות.
"קומי אהובתי, צריך להתלבש וללכת לאכול" שמעתי את כרי מדבר ומנשק לי את הכתף, אמרתי לו ישנונית "אני רוצה לישון" "אם את לקמה אני שופך אליך מים" מיד כשהוא אמר את זה קמתי מהמיטה ונעמדתי כי אני יודעת שזה לא בעיה בשבילו לשפוך אלי גם דלי שלם של מים ואמרתי "קמתי! אני ערה!" והוא התפקע מצחוק ואמר "איך נבהלת?! כולה מים" והמשיך לצחוק אז שילבתי ידיים עשיתי קול ילדותי "זה לא מצחיק" "זה מאוד מצחיק" הוא משך אותי אליו והתחיל להתקיף אותי בנשיקות ופתאום הדלת נפתחה בתנופה תוך כדי צעקה "בוקר טוב, יאללה לקום יש יום ארוך" ואז ראינו שזאת המחנכת של כריי והוא מהר ירד ממני ואמרתי לה תוך כדי אני מתה מבושה "אהה……בוקר טוב ריצ'ל" וכרי חזר אחרי "בוקר טוב ריצ'ל" היא יצאה מהשוק של מה שהיא ראתה כרגע "יופי אני רואה שכבר התעוררתם, אני יעלים עין ממה שהיה כאן כדי שלא יפרידו אותכם ועוד שעה תלכו לחדר האוכל ואחרי שאוכלים הולכים לאגם 'ארליז' אז תבואו עם בגד ים, ביי" מיהרה לצאת מהחדר ואני וכריי צחקנו מהסיטואציה שהייתה כרגע, התארגנו ללכת. כריי לבש מכנס גלישה כחול, חולצת וי לבנה של לקרוס ונעלי ספורט של נייק (הוא לבש נעלי ספורט ולא כפכפים כי יש הליכה בהר כדי להגיע לאגם) אני לבשתי בגד ים לבן סטרפלס עם קשקושים בצבע כחול ירוק, גופיה נופלת לבנה עם תחרה כחולה, טייץ מבריק שחור ונעלי סופרה לבנות. הלכנו לחדר אוכל, עלינו לאוטובוס, אני דיברתי עם הבנות שהתחברתי אליהן משכבה יא' (אליסון אחת מהן) וכריי עם החברים שלו וככה העברנו שעתיים של נסיעה. הגענו למן יער כזה עם שביל רחב, ירדנו מהאוטובוס ולוק התחיל להסביר "יש לנו עכשיו הליכה של חצי שעה כזה עד שנגיע לאגם 'ארליז' ושם אנחנו נהיה שתיים שלוש ונואכל ארוחת צהריים, מובן לכולם?" כולם ענו חוץ ממני שאני עדיין לא סובלת אותו "מובן" הוא שם לב שאני לא עניתי ותקע בי מבט חודר רצחני, לא רציתי לעשות בעיות למורות אז אמרת "מובן, מובן" ומלמלתי לעצמי "איזה מבט, רוצה גם להרוג אותי בדרך?!" וכריי שעמד לידי כנראה שמע אותי, צחק ואמר "משהו מיוחד את" החזיק לי את הפנים ונישק אותי על השפתיים נשיקה קצרה. במשך כל הדרך אני וכרי דיברנו וצחקנו, היער הה יפיפה, כולו ירוק עם עצים דקים וגבוהים במיוחד כל הדרך הייתה ירידה אבל בקטנה כזה לא ממש ירידה. אחרי 40 דקות הגענו לאגם 'ארליז' והוא נראה כמו גן עדן, אגם דיי גדול עם מים כחולים, נקיים וצלולים, מפל ענקי שנופל אל האגם ומסביב הכול צמחיה ירוקה עם קצת פרחים צבעוניים. כול השכבה הייתה עם פה פעור ותגובות התלהבות, לוק "אתם יכולים להיכנס לאגם אין סכנה, יש לכם שעתיים להשתעשע ואז יש לנו שעה לאכול צהריים" כולם צרחו הורידו את הבגדים ככה שהם נשארים עם בגד ים בלבד והתחילו לצלם. כל השכבה התחלקנו בחמש מצלמות רגילות ו3 מצלמות מים וכולם צלמו את כולם. לי ולכרי הייתה מצלמת אז צילמנו אנשים במים, אחד את השנייה ואת שנינו מתנשקים וכאלו. אחרי חצי שעה במים שרוב הזמן התנשקנו אמרתי לכריי "בוא נכנס אל מתחת למפל" "למה? מה איבדת שם?!" "נו נלך לראות אם יש שם משהוא מעניין, פליז?" עשיתי לו פאפי פאיס "נגיד ואני מסכים, איך נכנס לשם?" "נצלול עמוק וכשנעבור את המפל נעלה" "אוקיי" "יש, תודה, תודה, תודה" ונישקתי אותו. ההינו כבר קרובים למפל וראיתי שהוא יותר חזק ממה שחשבתי, צללנו מתחת למפל והחלטתי לצלול מעל כריי כדכי שהוא לא הפגע מהמפל, ההינו כבר בדיוק מתחת למפל והרגשתי את המים פוגעים בגבי כמו סכינים, מפלחים את עורי וכאב חד וחזק בגב התחתון שלי מצד ימין, המים התערבבו עם דמעות הכאב. הרמנו את ראשנו אל מחוץ למים והופתענו לגלות מערה מדהימה ביופייה. יצאנו מהמים והחלטתי לא לגלות לכריי על הכאב בגב כי הוא היה פחות כואב כשיצאנו מהמים. הסתכלנו על המערה בשוק על כמה שהיא יפה הצטלמנו קצת וצילמנו את המערה ופתאום כריי אמר בקול מבוהל ומודאג "מזה לאני מה קרה לך בגב?" שיט עכשיו הוא גילה, אני לא רציתי שהוא יגלה כי זה ידאיג אותו וגם אפשר לחשוב מה כבר קרה, בטח סתם כואב לי ויש לי רק אדום וגם זה בקושי..


תגובות (7)

מושלם

01/05/2013 08:22

וואי אני חולה על הסיפור הזה תמשיכי!!

01/05/2013 08:22

O_O
סכינים?
את רוצה להגיד לי שיש לה עכשיו חתכים בגב?!?!?!

01/05/2013 09:04

תמשיכיייי, וזה קרה לי גםם, היתי מתחת למפל חשבתי נחתך לי כל הגב זה כואב רצח!!!!

01/05/2013 10:19

בחופש הגדול שעבר הייתי בטיול של 8 ימים עם כל החברים שלי (זה היה מהצפון עד אילת) וזה קרה לחברה שלי והיה לא אדום בגב
אבל אני לא נכנסתי אל מתחת למפל, פחדתי :/

01/05/2013 10:40

תמשיכי!

01/05/2013 12:43

קארתי את כל הפרקים היום , לא הצלחתי להפסיק לקרוא, את צריכה להוציא את זה לאור!

01/05/2013 12:44
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך