סורי על הפרק המעפן,
אני אפצה אותכן בפרק הבא ; )
אני ממשיכה עוד שעה וחצי בערך, תגיבו
♥סופ"ש מעולה♥

אהבה זה לנצח – פרק 17

03/05/2013 970 צפיות 5 תגובות
סורי על הפרק המעפן,
אני אפצה אותכן בפרק הבא ; )
אני ממשיכה עוד שעה וחצי בערך, תגיבו
♥סופ"ש מעולה♥

ואז הוא עצר אותי באמצע והבנתי שאני וכריי בצרות…
פרק 17:
לוק התחיל לדבר וראו אליו שהוא עצבני אלינו "כריסטופר מטאו ואליאנה ריין איפה הייתם עד עכשיו, כבר סיימנו לאכול וחיכינו לכם במשך שעה, אני מקווה שיש לכם תרוץ טוב לזה" הוא שילב ידיים וחיכה לתשובה. חייכתי חיוך קטן מתנצל ואמרתי "אופס?!" לוק "זה מה שיש לך להגיד? אופס?" "תשמע אנחנו ההינו במן מקום כזה שאגב הוא יפיפה מאחורי המפל ולא ידענו שעבר כל כך הרבה זמן, אנחנו מצטערים" הוא נאנח ואמר "השארנו לכם אוכל בצד תאוכלו אותו באוטובוס בלי ללכלך" "תודה" עלינו ביחד עם כולם לאוטובוס לנסיעה של שעתיים אל האכסניה, אכלנו את האוכל ששמרו לנו והסתכלנו בתמונות שצילמנו. היו המון תמונות של כולם, יפות, מצחיקות, מוזרות אבל הרוב תמונות שלי ושל כריי, ואז ראינו תמונות שלא אנחנו צילמנו אלה קייל (הארכיאולוג) צילם, הוא צילם את המערה אותי ואת כריי מתנשקים בזמן שקודי משחרר לי את השריר מהתסבוכת שהייתה לי בגב. הגענו לאכסניה ואף אחד לא ראה את הגב שלי כי כריי הסתיר אותו כמו שביקשתי. נכנסנו לחדר וישר נפלתי על המיטה ואמרתי "איזה יום מעייף אני רק רוצה לישון" "טוב אז אני במקלחת" "תבלה ותקרה לי כשאתה מסיים כדי שאני גם התקלח" "טוב בובי" הוא נישק אותי בזריזות על השפתיים ונכנס למקלחת. "אליאנה, לאני קומי להתקלח" שמעתי את קולו של כרי והרגשתי אותו מנוענע אותי בעדינות. התמתחתי, נישקתי לו קלות על השפתיים ונכנסתי להתקלח. ניקיתי את עצמי מהלכלוך שצברתי במהלך כל היום, לבשתי שורט שחור קצר צמוד וחולצת בטן נופלת בצבע לבן על זריקות צבע בכל הצבעים. יצאתי מן המקלחת וראיתי את כריי ישן על המיטה אז נשכבתי לידו ונרדמתי.
http://www.youtube.com/watch?v=3Hz64-_2Gu8&NR=1&feature=endscreen קמתי בבהלה ממוזיקה חזקה רצח וראיתי את כריי 3 חברים שלו ועוד 2 בנות מתפקעים מצחוק צעקתי "אתם מנסים לעשות לי התקף לב?!" ותום (אחד החברים של כרי) ענה לי "אם זה מה שהרגום לך להתעורר וללכת לחדר אוכל אז כן" וג'ון (אחד הבנים) הוסיף "אנחנו כבר רבע שעה מנסים להעיר אותך ואת ישנה כמו מתה" "חחח… טוב יאללה יאללה תצאו מהחדר, אני התלבש ויבוא לאכול" כולם יצאו חוץ מכריי ועשיתי "אחמ..אחמ.." והוא שאל במבט מופתע ותמים "גם אני?" "לא סבתא שלי, יאללה החוצה" אמרתי תוך כדי שדחפתי אותו אל מחוץ לחדר ורגע לפני שסגרתי את הדלת הוא הגניב לי נשיקה וצחק. לבשתי ג'ינס כהה ארוך עם כרעים, חולצה בצבע אדום בורדו עם גב פתוח בצורת לב, נעלי בובה שחורות עם פלטפורמה וקוקו גבוה. הלכתי לאכול עם כולם ועשינו מלא צחוקים, הם אנשים פדחנים ומצחיקים רצח, אחרי הארוחת ערב נתנו לנו שעתיים חופשיות לצאת לקניון הגדול שם שהוא בנוי מ-4 קומות גדולות (קומה 1-סופר, אקססוריז ואיפור. קומה 2- בגדים ונעלים. קומה 3- מסעדות. קומה 4- משחקיה) אני ואליסון גררנו את כריי וג'רמי לשופינג שאני קניתי 3 חולצות, 2 ג'ינסים קצרים, 3 ג'ינסים ארוכים, 4 שמלות, 2 חצאיות, 2 בשמים ונעלי עקב, אליסון קנתה 4 ג'ינסים קצרים, 5 חצאיות, 3 נעלי עקב ו2 נעלי סופרה גבוהות. כל השעתיים האלו הם התבכיינו לסחוב את השקיות למרות שגם הם קנו דברים כריי קנה 2 בשמים, ברמודה קצרה, 2 מכנסי גלישה ו4 חולצות וי חלקות של ניק (2 שחורות, 1 כחולה ו1 לבנה), ג'רמי קנה בושם, 3 חולצות וי חלקות של ניק (2 לבנות ו1 שחורה) ו4 זוגות נעלים. חזרנו לאכסניה עם כל השקיות בעשר בלילה כי שכנענו את המורה שתיתן עוד שעה להסתובב והיא הסכימה.


תגובות (5)

מהמםםםםםםםם ותמשיכייייייי עכשיווווווו

03/05/2013 09:09

מושלם 

03/05/2013 09:17

מהמם תמשיכיייי!!!

03/05/2013 09:26

תמשיכי

03/05/2013 09:35

תמשיכי!!!!

03/05/2013 09:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך