אהבה זה לנצח – פרק 2

13/04/2013 1664 צפיות 4 תגובות

פרק 2:
לא היה לי מושג מה הוא מתכנן אז פשוט עשיתי מה שהוא אמר לי, הכנתי תיק עם הכל התארגנתי לבשתי שמלת מיני שחורה עם תחרה שחורה מעל צמודה עם שרוול ארוך ביד, נעלי עקב בצבע קרמל ועגילים נופלים בצבע קרמל, התאפרתי והגיעה השעה 19:00 והיה צלצול בדלת, ירדתי במדרגות כשאני מחזיקה במעקה בגלל העקבים הגבוהים וכולם מסתכלים אלי עם פה פתוח ואני יורדת בשיא הדרמתיות ואומרת להם "טוב אין לכם מה לעשות חוץ מלהסתכל עלי?" כריס בא אלי ואמר "את יפיפייה" ונישק אותי (הוא לבש ג'ינס שחור של לקרוסט וחולצה לבנה מכופתרת עם 2 כפתורים פתוחים למעלה) אני "טוב זזנו" "כן" הוא לקח את התיק שלי ופתח לי את הדלת של המכונית אני "איזה ג'נטלמן" הוא גיחך, הוא מכנס למכונית וקשר לי סרט שחור לעיניים… אחרי שעה וחצי של דיבורים הוא עצר, פתח לי את הדלת ועזר לי ללכת כי לא ראיתי כלום, אחרי כמה מטרים ספורים הוא עצר, הוריד לי את הסרט וראיתי מלפני צימר יפיפייה "וואו" אמרתי התפעלות והוא חייך ואמר "אהבת?" "זה מדהים, תודה" התנשקנו כמה שניות ונכנסנו לצימר והיה שם שולחן ערוך יפה עם אוכל, אכלנו ולאחר מיכן הלכנו לג'קוזי, התקלחנו, התלבשנו בפיג'מה ונכנסנו למיטה "כריי, זה היה היום הכי מדהים בחיים שלי, תודה" אמרתי כשאני שוכבת עליו. התנשקנו, ולאט לאט הנשיקות היו יותר עמוקות וסוהרות כריס היה מעלי וליטף אותי בבטן והגב מתחת לחולצה, הוריד את החולצה והבנתי ליד זה מתקדם והחלטתי שאני מוכנה, אני מוכנה לעשות את זה בפעם הראשונה שלי ותיד ידעתי שהפעם הראשונה שלי תהיה עם כריי, פתאום הוא עצר "את בטוחה שאת רוצה?" הורדתי את החולצה וזרקתי אותה לצד השני של החדר וחייכתי חיוך חושף שיניים ונישקתי אותו, לאחר כמה שניות כבר נשארנו בלי בגדים וזה פשוט קרה.. (הם השתמשו באמצעי מניעה)
קמתי בבוקר כשמשהו מחבק אותי מאחור ומשחק בשערי הסתובבתי אל כריי "בוקר טוב אהובי" "בוקר טוב נסיכה שלי" "היה לי מדהים אתמול תודה, על הכל" "אני אוהב אותך כל כך" "חיים שלי אני אוהבת אותך" התנשקנו קצת והלכנו להתקלח ולהתארגן, לבשתי שמלת קיץ יום יומית בצבע לבן באזור החזה ונהיה כחול בהדרה עד סוף השמלה שמגיעה עד חצי הירך והתאפרתי עדין. אכלנו ארוחת בוקר ונסענו בחזרה הביתה. שאר הסופ"ש עבר מהר ואני באמת יכולה להחשיב את החיים שלי למושלמים!


תגובות (4)

תמשיכיי

13/04/2013 04:43

תמשיכייייייייי
ואשמח אם תקראי את הסיפור שלי "שתי טיפות"

13/04/2013 05:12

ואואואו תמשיכי!!!!!

13/04/2013 05:16

כל כך תמשיכי!!! XD

13/04/2013 06:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך