אני לא עושה עונה 2 אבל בקרוב אני יתחיל לעלות סיפור חדש
♥לילה טוב אהובים♥

אהבה זה לנצח – פרק 20 ♥פרק אחרון♥

10/05/2013 1202 צפיות 5 תגובות
אני לא עושה עונה 2 אבל בקרוב אני יתחיל לעלות סיפור חדש
♥לילה טוב אהובים♥

השיר הזה מוסיף ברקע: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=hPC2Fp7IT7o&NR=1

אני כל כך שמחה ושום דבר לא יצליח לשנות את ההרגשה הזאת לעולם!
פרק 20:
במהלך הנסיעה שמנו מוזיקת רוק על הווליום גבוהה אבל לא יותר מידי כדי לא להפריע לכריי בנהיגה, ההינו כבר על הכביש המהיר ופתאום אני רואה מהצד שלי מכונית שחורה שנוסעת במהירות גבוה ומופרזת עוברת את הרמזור האדום וממשיכה לכיוונינו, אני רואה את האורות המסברים של המכונית מפלחים את החושך של שעה הערב המאוחרת , הרגשתי את המכונית נמחצת עלי, את השמשה הקדמית מתנפצת עלי, שמעתי את כריי קורא חסר כוחות "אליאנה תחזיקי מעמד, אנחנו נשרוד את זה" ואמרתי לו "אני אוהבת אותך" הוא ענה לי "אני אוהב אותך" ברגע שהוא סיים את המשפט הוא פלט צרחה בזמן שהמכונית מתהפכת ונמחצת עליו ולאחר מיכן היה שקט, הכל היה שקת ושחור הרגשה נוראית, הרגשת המוות, הכל היה שחור ואטום אפילו המחשבות כבר כמעט לא פעלו ואבל ידעתי שזה הסוף, זה נגמר, החיים הקצרים והטובים שלי נגמרו ברגע זה, אז ויתרתי, בשנייה שויתרתי הפסקתי לחשוב הכלל היה כבוי, הגוף והנפש.
-נקודת מבט של תום-
כולם כבר הגיעו לבית של אליאנה חוץ מאליאנה וכריסטופר, חיכינו להם כבר 40 דקות התקשרנו אליהם בלי סוף, השאירנו הודעות וכלום, אליאנה וכריסטופר לא ענו וכולם כבר התחילו ממש להילחץ, ופתאום אליאנה התקשרה אלי. עניתי לפלאפון וישר אמרתי בתוקפנות מודאגת "אליאנה סוף סוף אתם עונים ממש הלחצתם אותנו!" וזאת לא אליאנה ענתה לי אלה קול של גבר מבוגר שענה לי "שלום אתה המספר האחרון שהנערה התקשרה אליו, מי אתה בשבילה?" עניתי לו לא מבין "אני אח שלה מי זה?" והוא ענה לי "אני מצטער לבשר לך כי אחותך נפתרה לפני מספר דקות בתאונת דרכים ביחד עם הנער שהיה איתה במכונית" הרגשתי שעולמי חרב עלי, אליאנה אחותי הקטנה, הנסיכה של הבית וכריסטופר שהיה בשבילי כמו עוד אח נפתרו, מתו, הם לא איתנו יותר. מייק הוציא אותי מהשוק ומהמחשבות ושאל מודאג "תום קרה משהו?" הדמעות החלו לרדת כשתוך כדי גמגמתי לו "אליאנה ו… וכריסטופר…הם..הם נפתרו..תאונת דרכים" העיניים של מייק ושל כולם נפתחו לרווחה ומאור שאל אותי "אתה בטוח? איך אתה יודע?" הגשתי לו את הפלאפון שלי כשאותו הגבר שבישר לי את ההודעה על הקו ומאור ענה לפלאפון "הלו…..אני אחד האחים של הנערה וחבר קרוב של הנער…..מה?!……אוקיי להתראות" הוא זרק בחוזקה את הפלאפון על הקיר שהתנפץ לעשרות חלקים, מאור התיישב על הרצפה עם דמעות בעיניים ועל הלחיים ואמא של כריסטופר שהיא כמו אמא שנייה שלנו נגשה אליו ושאלה בדאגה "מאור מה קרה?" הוא ענה לה "לכריסטופר ואליאנה הייתה תאונת דרכים קטלנית בכביש הראשי והם *הוא בלע רוק* הם נפתרו, הם לא איתנו יותר" והוא קבר את ראשו בין ברכיו עם ידיים על הראש.
-נקודת מבט של אליאנה-
משחור הכל נהיה פתאום לבן, מצאתי את עצמי בשום מקום, אני מרחפת באוויר והכל בצבע לבן אין סופי ופתאום ראיתי דמות מתקרבת אלי, התקרבתי גם וראיתי שזה כריי, רצתי אליו וקפצתי אליו לחיבוק, הוא נישק את שפתיי ושאל אותי "מה המקום הזה?" יופי כריי כי אני גם בתוך יוכל לענות לך על זה גאון -,- אז עניתי לא "אין לי מושג" פתאום דמות לבושה לבן בעלת כנפיים לבנות גדולות, מרשימות וכתר עלי זהב לראשו הופיע מולנו והחלה לדבר "שלום לכם" ועניתי לו מהססת "היי, נראה לי" הדמות לבושת הלבן שנראת כמו מלאך גיחך קצת ואמר "אני לא יודע עד כמה שמתם לב לזה אך אתם מתים" ועניתי לו בציניות "די באמת?! ואני חשבתי שסתם פגשתי משוע עם כנפיים" המלאך קצת התעצבן מהתגובה שלי אך המשיך לדבר "בכל מקרה נערך לכם משפט והשופטים החליטו שאתם תגיעו לגן עדן ולא לגהנום והתפקיד שלכם בתור מלאכים עכשיו הוא לשמור על המשפחות מלמעלה ואתם יכולים להיכנס לחלומות שלהם ולהשפיע על ההחלטות שלהם, בהצלחה" והוא פשוט נעלם אני וכריי הסתכלנו אחד על השני ופתאום יצאו לכריי כנפיים גדולות ולבנות ואז הוא אמר לי "וואו חתיכת כנפיים הצמחת" הסתכלתי אחורה וראיתי שגם לי יש כנפיים ואמרתי לכריי בצחוק "איזה גודל, אפשר לעשות אותם על אש" כריי נישק אותי קלות ואמר "אני אוהב אותך ואנחנו נשמור על כולם שלא יפגעו" חיבקתי אותו חזק וגם הוא אותי ואמרתי לו "אני אוהבת אותך" הוא הרים את ראשי ונישק את שפתיי. עכשיו יש לנו תפקיד לשמור ולהגן על המשפחות שלנו, אנחנו לעולם לא נעזוב אותן לבד.

-סוף-


תגובות (5)

תעשי עוד עונה$!!!!!!

10/05/2013 22:52

הפרק מדהיםםםם, בכללי גם כל הסיפור, מאוד יפה שלקחת את זה לנקודה לא מוכרת ועשית את זה מהנקודת דמיון שלך :*)

10/05/2013 22:57

תמשיכיייייייי

11/05/2013 02:54

וואי מושלםםםםםםם

11/05/2013 13:43

עכשיו קראתי את כל הסיפור, מההתחלה ועד הסוף, והוא פשוווט מ-ו-ש-ל-ם-!-!-!
ממש אהבתי, התחברתי לדמויות והרגשתי שהסיפור אמיתי !
זה כתוב בצורה יפה ! תמשיכי לכתוב עוד סיפורים D:
אני אשמח עם תקראי את הסיפור שלי ❤

13/05/2013 23:51
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך