5 תגובות ואני מעלה את הפרק הבא....♥....

אהבה זה לנצח – פרק 3

14/04/2013 1240 צפיות 5 תגובות
5 תגובות ואני מעלה את הפרק הבא....♥....

פרק 3:
-יום ראשון-
"בוקר טוב נסיכה" הרגשתי את כריס מחבק אותי, שילבתי את אצבעותיי ובשלו והמשכתי לישון "קדימה יפה שלי יש בית ספר את צריכה לקום" הוא ליטף את ראשי "אוקיי, כריי אני קמה" "סוף סוף" ואז הוספתי "עוד מעט" והוא התחיל לדגדג אותי ואני ממש רגישה לדגדוגים "את נכנעת?" שאל צוחק "לעולם לא" "בטוחה" והוא המשיך לדגדג אותי "נכנעת, נכנעת זהו קמתי" התארגנתי, לבשתי שמלה קיצית של יום יום בצבע שמנת עם נקודות שחורות ונעלי עקב קטן שחור והתאפרתי עדין, אכלנו והלכנו לבית ספר.
אחרי שנגמר בית ספר חזרתי הביתה לבד כי כריס הלך למכון כושר ישר אחרי בית ספר. עליתי לחדר שלי, ואז שמעתי את האייפון 5 שלי מצלצל http://www.youtube.com/watch?v=hT_HWIIKbG8 באתי לענות וראיתי שזה כריי או כמו שכתוב לי באייפון 'אהובי' ועניתי "היי אהובי" "היי נסיכה, איך את?" "מעולה מה אתה עושה?" "כפיפות בטן, עוד שעתיים את אצלי אוקיי?" "למה?" "מזה למה? כי בא לי לראות אותך שוב, מה אסור לי?" "בסדר, שעתיים" "ביי אהובתי" "ביי חיים" וניתקתי, אמא אנחנו כאלו קיצ'ים אבל זה כיף ככה, אמרתי לעצמי בלב וגיחכתי. הכנתי שיעורי בית והייתי בפייסבוק ואז תום, מייק ומאור נכנסו לחדר שלי עם מבעת מצטער ועצוב וישבו לי על המיטה "אתם בסדר? קרה משהו?" שאלתי בדאגה והם רק השפילו מבט ולא דיברו "מה קרה?! לעזאזל תענו לי כבר" צעקתי עליהם תום צעק עלי בחזרה "נהג נסע במהירות גבוה ונתקע בכריסטופר אוקי?!" נכנסתי לשוק, פשוט קפאתי ואז תום אמר ברוגע "אני מצטער שצעקתי" אמר "איך הוא עכשיו? הוא בבית חולים? אני רוצה ללכת אליו" ואמרתי כשנופלת ל דמעה אני לא יודעת מה לעשות אני כל כך דואגת לו, כל כך אוהבת אותו, כל כך מקווה שהוא בסדר וזה רק שבר הוא משהו כזה, מייק "הוא….כריסטופר…כריס…הוא" "הוא מה? בבקשה תדברו איתי, מה המצב שלו?" הדמעות החלו לרדת בלי סוף, לא ידעתי מה המצב שלו אבל הייתה לי הרגשה רעה, שלושתם השפילו את ראשם מאור "זאת הייתה פגיעה ישירה, הוא מת במקום, אני מצטער אליאנה" וירדה לו דמעה אחת שניגב מיד. התחלתי להרגיש שכל המערכות בגוף שלי קורסות, הלב פועם במהירות, העיניים רואות מטושטש מייק "היי אליאנה את בסדר?" אמר מודאג כאשר ראיתי במטושטש את היד שלו מנסה להחזיר אותי לפוקוס אבל כל מה שחשבתי אליו זה כריסטופר.. כריס.. כריי, כריי שלי כבר לא ידי זה לא יכול לקרות זה פשוט לא יכול! עשיתי צעד אחד כושל קדימה ופשוט התמוטטתי, הרגשתי את הגוף שלי קורס ונחבט ברצפה בחוזקה ואז כל מה שראיתי זה חושך…


תגובות (5)

מהמםםםםםםם

14/04/2013 06:30

לללללאאאא זה לא יכול להיות!!!!
תמשיכי!!!

14/04/2013 06:30

אומייגד תמשיכיייייייייייייייייי

14/04/2013 06:35

לא יכול להיותתתתת

14/04/2013 07:46

וואו תמשיכי!

14/04/2013 08:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך